Tyhmien kysymysten kerho

Maksu kuitenkin pitää suorittaa ja kaikki sen tietävät etukäteen.
Joillekin se tuntuu tulevan joka kerta täytenä yllätyksenä. Tosiaan oikein mukavaa kun hinta ilmoitetaan, niin siinä vaiheessa kaivetaan lompakkoa esille, aletaan etsiä, että mihinhän minä sen etukortin laitoin ja kun se viimein löytyy, niin se on jeesuksenaikainen höylättävä malli mikä pitää vetää vähintään kolme kertaa siitä lukijasta, että toimii. Sit laitetaan kortti takaisin ja aletaan kaivaa maksukorttia, mutta kolikoista pitää toki päästä eroon, joten maksetaan osa näillä. Ja kassa kivasti laskee paljonko niitä kolikoita on.

Mulla menee maksutapahtumaan kolme sekuntia, joten en käsitä mikä siinä on niin helvetin vaikeaa. Mulle ei tarvitse edes tulostella kuittia, koska olen S-etukortille valinnut kuitittoman asioinnin. Helvetin kätevä muuten. Käykää laittamassa S-mobiilista jos ette tarvitse paperisia kuitteja, vaan puhelimessa oleva riittää. Ei tarvitse joka kerta ottaa sitä kuittia ja heittää roskiin tai sanoa ettei tarvitse kuittia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joillekin se tuntuu tulevan joka kerta täytenä yllätyksenä. Tosiaan oikein mukavaa kun hinta ilmoitetaan, niin siinä vaiheessa kaivetaan lompakkoa esille, aletaan etsiä, että mihinhän minä sen etukortin laitoin ja kun se viimein löytyy, niin se on jeesuksenaikainen höylättävä malli mikä pitää vetää vähintään kolme kertaa siitä lukijasta, että toimii. Sit laitetaan kortti takaisin ja aletaan kaivaa maksukorttia, mutta kolikoista pitää toki päästä eroon, joten maksetaan osa näillä. Ja kassa kivasti laskee paljonko niitä kolikoita on.

Sä unohdit Loton! Edellisessä kupongissa oli kolmen euron voitto ja se otetaan ulos ja maksetaan uusi Lotto mukaan annetulla kympillä. :)

Edit: Niin ja olihan se pullonpalautuskuittikin vielä taskussa. Rahana, kiitos.

Mulle ei tarvitse edes tulostella kuittia, koska olen S-etukortille valinnut kuitittoman asioinnin. Helvetin kätevä muuten. Käykää laittamassa S-mobiilista jos ette tarvitse paperisia kuitteja, vaan puhelimessa oleva riittää. Ei tarvitse joka kerta ottaa sitä kuittia ja heittää roskiin tai sanoa ettei tarvitse kuittia.

Ai halvattu, toi täytyy käydä laittamassa, niin välttyy turhalta puhumiselta kassalla. Ruokakaupan kuitteja ei juurikaan tule lueskeltua (vaikka ehkä olisi syytä tarkistaa virheiden varalta).

Viimeksi muokattu:
Minulla on teoria, että tässä on taustalla ihan puhdas pahuus ja kusipäisyys, eli täydellinen piittaamattomuus muista ihmisistä ja heidän hyvinvoinnistaan. Tämä sama luonteenpiirre ilmenee hyvin monenlaisessa käyttäytymisessä, kuten tuo liikenteessä ilman syytä tarpeettoman hitaasti ajaminen, ahtaassa pukukopissa tavaroiden levitteleminen joka puolelle, ruuhkaisella metroasemalla liukuportaiden edessä tai muualla kriittisellä kulkureitillä jumittaminen, liukuportaiden vasemmalla kaistalla seisominen, metroon/raitiovaunuun sisään pyrkiminen ennen kuin matkustajat ovat päässeet ulos, eli oven tukkiminen ja kaikkien kulun hidastaminen.

Näitä esimerkkejä on aivan lukemattomasti, ja tällaista käytöstä ei nähdäkseni selitä mikään muu kuin se, että kyseinen ihminen ei ole vain koskaan uhrannut sekuntiakaan elämästään siihen, että olisi miettinyt miten hänen oma toimintansa vaikuttaa muihin ihmisiin. Tällaiset ihmiset ovat läpeensä pahoja sosiopaatteja, ja oikeastaan ainoa järkevä tapa sivistyneessä yhteiskunnassa toimia tällaisten kanssa, olisi karkottaa heidät pysyvästi jonnekin autiolle saarelle.

Vaikutti tulevan sydämestä. :) Kannatan ajatusmallia.

Ai halvattu, toi täytyy käydä laittamassa, niin välttyy turhalta puhumiselta kassalla. Ruokakaupan kuitteja ei juurikaan tule lueskeltua (vaikka ehkä olisi syytä tarkistaa virheiden varalta).
'VinkVink' Ne kuitit näkyy ja säilyy siellä omassa sovelluksessa 'VinkVink', pirun näppärää, myös takuukuitit löytyy sieltä

Jeesussaatana että sunkaltaset ihmiset vituttaa paljon liikenteessä. Jos se nopeusrajoitus on 80km/h, niin mikset voi tyrkätä vakkariisi sitä kaheksaakymppiä? Jos taas sellaista ei ole ja et osaa autosi nopeutta hallita ajamatta vittumaisesti alinopeutta, niin olisi ehkä asiallista käväistä autokoulussa kysymässä syventäviä ajontunteja.

Jos vakkarissa on 80, niinkuin edeltäjä kertoi niin ei kukaan voi vaatia ajamaan mittarin mukaan 85.

Jos ajelee mitä tahansa nopeutta esim. 80 alueella väliltä 75 - 82 (todellinen nopeus), niin ei pitäisi kenelläkään olla tähän mitään ulistavaa.
Eriasia on, jos ei osaa pitää sitä nopeutta eli se nopeus vaihtelee siellä 70-90 välillä,niin niille voisi suositella vaikka nilkkatreenejä että osais vittu pitää sen nopeuden edes suhteellisen kohdallaan.

Kehäteillä näkee ainakin näitä vitun pumppukaasuttelijoita. Oli sitten tikkareita tien poskessa tai ei.

'VinkVink' Ne kuitit näkyy ja säilyy siellä omassa sovelluksessa 'VinkVink', pirun näppärää,

Huomattavan hyvä vinkitys. Toistaalta tuskin tulee kuitteja jälkeen päin missään formaatissa tutkittua, joten sopivin apu minulle on livetoiminnan tehostaminen.

myös takuukuitit löytyy sieltä

Ei tule ostettua takuunalaisia tuotteita tuosta ketjusta yleensä, mutta sähköinen takuukuittijärjestelmä on mainio keksintö, kun paperiset hävittävät merkistönsä melko nopeasti.

Näitä esimerkkejä on aivan lukemattomasti, ja tällaista käytöstä ei nähdäkseni selitä mikään muu kuin se, että kyseinen ihminen ei ole vain koskaan uhrannut sekuntiakaan elämästään siihen, että olisi miettinyt miten hänen oma toimintansa vaikuttaa muihin ihmisiin.
Mulla on vähän erilainen teoria. Kyllä sellaiset ihmiset tiedostaa oikein hyvin että takana olevat toivoo mahdollisimman ripeää poistumusta, mutta kassalinja on pienen ihmisen paikka päteä koska voi. Maksava asiakas, minulla on oikeus, minua palvellaan nyt. Se jopa ärsyttää pientä ihmistä jo ennakkoon, että siellä selän takana nyt puhallellaan ja pyöritellään silmiä jos nyt ei heti löydy plussakortti tai jos nyt unohdin punnita kesäkurpitsan. Siinä vaiheessa aktivoituu se minulla on oikeus - moodi, jolloin en varmasti noiden mukatärkeiden paskiaisten takia kaiva valmiiksi korttia esiin. Sama luonteenlaatu saa nillittämään kassatytölle pikkuasioista, koska älä sinä tyttö mulle rupea, vaikka koko muu maailma onkin mua isompia herroja niin täällähän minä oon maksava asiakas ja herra, sinä oot renki!

Toi spinner tuna liitty jotenkin kalastukseen.Lähe siltä pohjalta etsimään,tosin Tammisaaressa ei varmaan ole tonnikaloja.
.

Miksi naisten yksi ja ainoa vaihtoehto salihousuiksi on kireät ihonmyötäiset housut? Miksei koskaan verkkarit, colleget tms? Asia ei ole hirveän tärkeä eikä häiritse minua muuten kuin ajatuksen tasolla. Siksi kysymykseni sopii hyvin tämän otsikon alle.

Miksi naisten yksi ja ainoa vaihtoehto salihousuiksi on kireät ihonmyötäiset housut? Miksei koskaan verkkarit, colleget tms? Asia ei ole hirveän tärkeä eikä häiritse minua muuten kuin ajatuksen tasolla. Siksi kysymykseni sopii hyvin tämän otsikon alle.
En oo muuten nähnyt 10 salivuoden aikana naisilla kertaakaan mitään ns löysiä housuja :D

En oo muuten nähnyt 10 salivuoden aikana naisilla kertaakaan mitään ns löysiä housuja :D
Lihava tai laiha. Muodokas tai ei, niin kaikilla ja aina. Pitäisköhän minunkin taas-arvon nimissä vetää trikoot mun kanankoipien päälle. Olis mielenkiintoista katella mitä porukat tuumaisivat :LOL:

Minä näen kyllä löysiä pökiä naisilla gymillä. Shortseja, kollareita ja joskus jotain muita pussipöksyjä.

Mutta en käy kylläkään tekstiilisalilla. Vaan salilla jossa osa on ämmäm-tason voimailijoita. Sinne tullaan enemmänkin voimaileen, ei esittäytyyn.

Toki, jumppapöksyt on ehkä se yleisin.

Saako viinaa myydä yksityinen yksityiselle?
Mulla tulee muutto eteen ja on vaikka minkälaista viinaa varmaan 30 pulloa, osa on likööreitä ja ties mitä enkä tiedä onko edes juomakelpoista mutta kun ei viittis roskiin heittää niin myisi vaikka nimellisellä hinnalla.
On mulla ihan kunnon konjakkejakin mutta pidän vielä tallessa.

Saako viinaa myydä yksityinen yksityiselle?
Mulla tulee muutto eteen ja on vaikka minkälaista viinaa varmaan 30 pulloa, osa on likööreitä ja ties mitä enkä tiedä onko edes juomakelpoista mutta kun ei viittis roskiin heittää niin myisi vaikka nimellisellä hinnalla.
On mulla ihan kunnon konjakkejakin mutta pidän vielä tallessa.
Ei saa myydä laillisesti.

Olin Tammisaaressa pilkkimässä tänään. Tai oks toi nyt Someroa tai jtn. Kuitenki: matkan varrella nauratti/ihmetytti, ku kyltit puhuu jostain Spinner Tuna nimisestä paikasta. Koitin googlaaki tota, muttei löydy MITÄÄN tietoa koko paikasta. Ei siis mitään puisia ite väsättyjä kylttejä, vaan ihan perus tienviitta ''Spinner Tuna 25''. Ihme juttu must, et löytyy tienviitoistaki, muttei Googlesta mitään.
Oisko kuitenkin ollu Snappertuna.

Kuka tossa Fitnesstukun Lokakuun tarjoukset -bannerissa on oikeanpuoleinen mimmi? En jotenkin pääse yli siitä, ihan mielettömän kuuma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom