- Ikä
- 42
Joillekin se tuntuu tulevan joka kerta täytenä yllätyksenä. Tosiaan oikein mukavaa kun hinta ilmoitetaan, niin siinä vaiheessa kaivetaan lompakkoa esille, aletaan etsiä, että mihinhän minä sen etukortin laitoin ja kun se viimein löytyy, niin se on jeesuksenaikainen höylättävä malli mikä pitää vetää vähintään kolme kertaa siitä lukijasta, että toimii. Sit laitetaan kortti takaisin ja aletaan kaivaa maksukorttia, mutta kolikoista pitää toki päästä eroon, joten maksetaan osa näillä. Ja kassa kivasti laskee paljonko niitä kolikoita on.Maksu kuitenkin pitää suorittaa ja kaikki sen tietävät etukäteen.
Mulla menee maksutapahtumaan kolme sekuntia, joten en käsitä mikä siinä on niin helvetin vaikeaa. Mulle ei tarvitse edes tulostella kuittia, koska olen S-etukortille valinnut kuitittoman asioinnin. Helvetin kätevä muuten. Käykää laittamassa S-mobiilista jos ette tarvitse paperisia kuitteja, vaan puhelimessa oleva riittää. Ei tarvitse joka kerta ottaa sitä kuittia ja heittää roskiin tai sanoa ettei tarvitse kuittia.