Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaako kukaan kertoa faktaa tai edes ennustaa mitä diesel autojen verotukselle ja dieselin hinnalle tulee lähiaikoina ja lähivuosina tapahtumaan? Eli kannattaako käytetyn diesel auton ostaminen
Jos asuntolainan pääomasta puuttuu 4000e. Niin eikös sen puuttuvan määrän voi vaikka lainata collectorilta joustolainana eli ottaa sieltä lainaan sen 4000e ja rahoittaa sillä puuttuvan 4000e pankille että myöntäävät lainan?
Kaikki liikkuminen kallistuu, se on ainakin varma, täysin riippumatta siitä, että millä polttoaineella ajattelit asian hoitaa. Ohi kiitävän hetken asiaa mietin myös tuossa tovi sitten, mutta lopulta kuitenkin valinta osui diiseliin, 160hp/400nm ja seka-ajossa kulutus 5,8 litraa sadalle, ei pääse vastaavan tehoisella bensa autolla edes liki tuota kulutusta. Matka-ajossa diiseli on kuningas.Osaako kukaan kertoa faktaa tai edes ennustaa mitä diesel autojen verotukselle ja dieselin hinnalle tulee lähiaikoina ja lähivuosina tapahtumaan? Eli kannattaako käytetyn diesel auton ostaminen
Osaako kukaan kertoa faktaa tai edes ennustaa mitä diesel autojen verotukselle ja dieselin hinnalle tulee lähiaikoina ja lähivuosina tapahtumaan? Eli kannattaako käytetyn diesel auton ostaminen
Oon miettinyt tätä samaa. Sama toistuu myös työmailla missä näkee ulkomaalaisia työntekijöitä. Jatkuvasti puhitaan puhelimessa käytännössä 8 tuntia päiväsEn muista oonko jo kysyny tätä, mutta miks mamujätkät (mun havaintojen mukaan Lähi-Idän suunnalta tulevat) puhuu koko ajan puhelimessa salilla? Yleistys toki, mut en jää juuri koskaan kantasuomalaista luuri korvassa salilla. Korkeintaan jotain viestejä sarjojen välissä ynnä muuta räpläämistä. Mä en tunne (enää) yhtäkään Lähi-Idästä kotoisin olevaa, mut onko heillä tapana vaan jauhaa sosiaalisuuttaan puhelimessa päivittäin vai mikä tää juttu on?
edit: niin lähinnä kiinnostais kuulla asiasta joltain, joka on kotoisin noilta suunnilta tms.
Mistä saisi ostettua kattovalaisimia, jotka eivät vaadi mitään säätämistä/asentamista?Tarkoitan sitä, että valaisin olisi valmiiksi maadoitettu ja pitäisi vaan pistää pistorasiaan ja lamppu paikoilleen. Myydäänkö tällaisia kattovalaisimia edes?
Tässä on neito, joka ei saanut pyykinpesukonetta käyttöön, ennenkuin osti sokkona osan huoltomiehelle, joka kävi sen asentamassa.Ei taida kaupasta muunlaisia saadakkaan nykyään kuin kuvailemiasi. Mutta onko sokeripalaan kytkeminen ylivoimaisen vaikeata?
Edit. Jos ei myydä, niin voit ostaa pistokkeen irtonaisena ja liittää sen ennen tuolille nousua.
Voit, jos saat sovittua asian työnantajan kanssa. Muuten irtisanot itsesi 2.12. jolloin viimeinen työpäivä on 2.1.2019. Asia riippuu ihan siitä miten työnantaja suhtautuu mutta jos olet opintovapaalla ollut niin luultavasti ei ole heille ongelma...Haluan irtisanoutua työstä josta olen tällä hetkellä opintovapaalla. Opintovapaani päättyy 31.12.18 ja haluaisin irtisanoutua niin, että viimeinen työpäiväni on 2.1.19. Minulla on kuukauden irtisanoutumisaika. Miten minun tulee toimia että viimeinen työpäiväni on 2.1.
Voinko irtisanoutua jo nyt niin, että viimeinen päiväni on tuolloin?