Tyhmien kysymysten kerho

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää menee kohta tunteisiin :D Hämy fiilis ku ei yhtään tatsia mikä se oli. Muistaakseni aikanaan yksi isoimmista suomessa. 2003 tili perustettu.

Mulla oli hotmailissa 2001 -> maili. Harmittaa, ku sitä ei oo enää olemassa. Siellä olis varmaan suht mielenkiintosia maileja. Duunikaverien kanssa jotain kuulumisten vaihtoa ynnä muuta "ysäriä" :D

Mulla oli hotmailissa 2001 -> maili. Harmittaa, ku sitä ei oo enää olemassa. Siellä olis varmaan suht mielenkiintosia maileja. Duunikaverien kanssa jotain kuulumisten vaihtoa ynnä muuta "ysäriä" :D
Parasta oli se kun ne alkuosatkin saatto olla ihan mitä sattuu. Muistan kun ekalla exällä oli aikanaan joku britney83 tms. Mikä saatanan Britney tytöllä pohjanmaalta :D. Sitten susta tuli aikuinen ja siitä tuli etu.sukunimi gmail. Com.

Vähän sama kun keksit ysärillä cooleja nimimerkkejä kiss.fm:n chättiin.

io-box, joku tällänen oli mun eka. Sit artic, siitä hotmail mesen takia ja lisänä luukku.

Tais olla jippii:kin jossain kohtaa.

Onko näillä huoltoasemilla shell,abc yms mitään "asiakasmikroo" tms missä voi lämmittää omat ruuat jos on tien päällä?

Mitä olen noita kattellu ni näkyy mikro olevan,vauvanruoan niissä lämmittävät ilmaiseksi.

Jos aiot lämmittää omat safkasi ni kyllä epäilen että käskevät parkkialueelle syömään kylmät eväät.

Joo noin siinä voi käydä, joskus kävin lounastauolla syömässä ostin evääni s marketista ja söin ne kylmänä abcn penkeillä piti mennä muualle syömään, vaikka onhan ne samaa puljua.

Mitä olen noita kattellu ni näkyy mikro olevan,vauvanruoan niissä lämmittävät ilmaiseksi.

Jos aiot lämmittää omat safkasi ni kyllä epäilen että käskevät parkkialueelle syömään kylmät eväät.
Tuskinpa kukaan tulee sanomaan yhtään mitään kun hirveä määrä ihmisiä muutenkin, eri juttu jos jokapäivä tulee vetämään omat lounaat.

Tuskinpa kukaan tulee sanomaan yhtään mitään kun hirveä määrä ihmisiä muutenkin, eri juttu jos jokapäivä tulee vetämään omat lounaat.

Vuosia sitten hotelli Vaakunan respa kerto että sinne käveli aamuisin yks herrasmies sanomalehti kainalossa ja meni hissillä ylös ravintolaan.Yhtenä aamuna se respan kaveri sit kysy siltä et mikäs ukkeli sinä oikein olet.
Vataus kuului että asuu tossa kadun toisella puolella Seurahuoneella mutta Vaakunassa on parempi aamupala.
Ne oli leppoisia kavereita siinä vastaanotossa,kohteliaasti pyysivät tyytymään Seurahuoneen antimiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom