Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa ylen artikkeli aiheesta.Kuinkakohan paikkansa pitäviä nuo kaikki netissä myytävät DNA testit ovat jolla voit tietää mistä juuresi ovat peräisin?
Onko naisilla luontasesti parempi liikkuvuus, ku miehillä?
Mä ihmettelen tosi usein miten ihmisillä on varaa uudehkoihin ok-taloihin ja uusiin autoihin, usein jopa parikin autoa perheessä.Millä rahoituksella porukka ostaa auton? Siis lähinä ihmettelen että kuin liikenteessä näkyy että isolla osalla on tommosia 40 tonnin autoja niin otetaanko siihen laina vai osamaksu vai laittaako porukka ihan tosissaan omaa käteistä
Nii pljo haisemaan?
Mä ihmettelen tosi usein miten ihmisillä on varaa uudehkoihin ok-taloihin ja uusiin autoihin, usein jopa parikin autoa perheessä.
Yksi kaveri kerran tuumasi ettei kaikilla olekkaan, ne odottelee perintöä millä sitten maksella. Heittohan se oli mutta kuitenkin, en voi ymmärtää miten ns. tavallisilla ihmisillä jotka on kaupan kassoina ja varastomiehinä yms. ei niin isopalkkaisissa duuneissa riittää raha moisiin.
Ei toki kauaa mutta esim. 1000 euron kuukausierällä ilman kuluja vaikka omalla 6000e osuudella maksaa vain 30kk eli 2.5 vuotta ja 500 euron kuukausierällä 500e/kk ja kun se on maksettu niin auton arvo on taas se 6000e ja sama ralli alkaa alusta?Eihän tuollaista 30k€ autoa nyt kovin kauaa maksa pois jos sen rahoituksella ottaa. Sit kun sen ekan uuden auton on maksanu pois, niin kalliimpaan vaihtaminen käy helpommin
Ei kai missään autossa noin paljoa hinta tipu Toki paska sijoitus auto on aina. Mut jos vaikka auton takuuaikana maksaa sen pois kokonaan, niin sit voi vaihtaa uuteen. Kyl tuollaista 500e/kk erää maksaa jo aika helpolla, ellei nyt mitään ihan alinta palkkaa tienaa. Se on eri asia sit, et onko siinä mitään järkeä.Ei toki kauaa mutta esim. 1000 euron kuukausierällä ilman kuluja vaikka omalla 6000e osuudella maksaa vain 30kk eli 2.5 vuotta ja 500 euron kuukausierällä 500e/kk ja kun se on maksettu niin auton arvo on taas se 6000e ja sama ralli alkaa alusta?
Enpä jaksa uskoa että ns. taviksilla on asuntolainojen sekä muiden kulujen jälkeen paljoa enempää kuin 500e/kk + korot ja kulut maksaa autoa.
Tuli kyllä mieleen ex-vaimo joka oli melko materialisti ja sanoi että sejase pariskunta ajaa uudella autolla, maksaa van 400e/kk siitä eli ei paljoa mitään.
Ei sen puoleen, kyllä minäkin mielelläni ajaisin hienolla uudella autolla mutta en niin paljoa sitä himoitse että se ajaisi kaiken muun eteen.
Riippuu toki autosta mutta 25te saa jonkinlaisen perusauton uutena ja hieman parempi varusteilla on sen 35te ja hyvät autot alkaa +50te.Ei kai missään autossa noin paljoa hinta tipu Toki paska sijoitus auto on aina. Mut jos vaikka auton takuuaikana maksaa sen pois kokonaan, niin sit voi vaihtaa uuteen. Kyl tuollaista 500e/kk erää maksaa jo aika helpolla, ellei nyt mitään ihan alinta palkkaa tienaa. Se on eri asia sit, et onko siinä mitään järkeä.
Mä ajan itse n. 300e arvoisella autolla aivan tyytyväisenä ja pistän sen 800e-1000e säästöön kuukaudessa
Puolella se ehkä voikin tippua jo. Mä oon hiukan katsellu n. 5 vuotta vanhoja Seat:eja niin ne pyörii siinä 12k - 15k euron paikkeilla. Oon vitkutellu auton vaihtamista, koska toi mun vanha romu toimii ihan täydellisesti ja se on siistikin vielä kun oon pitäny sitä hyvin. Näillä keleillä vaan kaipais ilmastointiaRiippuu toki autosta mutta 25te saa jonkinlaisen perusauton uutena ja hieman parempi varusteilla on sen 35te ja hyvät autot alkaa +50te.
Ja kyllä ne autojen hinnat vaan melko nopsaan tippuu ja 5 vuodessa on lähtenyt enempi kuin puolet hinnasta, parhaillaan enempikin.
Itse en viitsi ihan satasten autolla ajaa mutta käytetty ja hintalappu siinä 10te niin sillä ajaa useemman vuoden ja aina kun ostaa ilman osareita yms. niin ei tarvii miettiä kuukausieriä.
Kun haette autoja Saksasta, millä maksatte siellä jengille? Siis lähinnä mitkä elektroniset palvelut käytössä.
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199607043350101
Tossa yks tutkimus, jossa treenamaton ryhmä kasvatti testolla 10 viikkoon (ka) 3,2 kg lihasmassaa. Treeni+testo -porukka kasvatti reilu 6 kg, et toki se aktiivisuus merkkaa paljon. Ihan hyvin saattaa olla jossain tutkimuksessa joku hyvällä vasteella ottanut 7 kg tekemättä mitään.
Eli kyllä noi anaboliset kasvattaa ihan itestäänkin niitä lihaksia. Esimerkiks nandrolonia (deca-durabolin, käytetään dopingina myös) käytetään lisäämään massaa (=lihaksia ja luukudosta) mm. pitkäaikaisessa vuodelevossa vaikkapa onnettomuuden jälkeen. https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?m=1343&i=NOVARTIS_MERIGEST
Lääkkeitähän nää alkujaan on. Ei suinkaan siks, et näyttäis biitsillä hyvältä.
Kyseessä on rasvattoman massan kasvu, ei lihasmassan. 600mg testoo viikossa kerää pelkästään nestettä jo kroppaan ton 3kg. Joka myös selittää voimienkin kasvun. Vahvoilla anabolisilla voisikin saada aikaseksi jotain pientä lihaskasvua tekemättä mitään, mutta kyllä aika marginaalista on pelkällä testolla.