Tyhmien kysymysten kerho

Mutta eihän kaikki jonkun mielestä mulkut ihmiset ole välttämättä jonkun muun mielestä mulkkuja? Onhan ihmisillä erilaisia persoonia jolla syntyy todennäköisesti myös mielikuva toisesta ihmisestä?

Luulen että jokaista meistä joku pitää mulkkuna ihmisenä? Toisaalta voihan syntyä tietyssä tilanteessa käsitys jostakin että henkilö x on mulkku, mutta ei olekaan muutoin samanlainen eli sulle on syntynyt väärä mielenkuva jostakin?

Voihan kaksi jonkun mielestä mulkkua keskenään tulla toimeen, ilman että he pitävät toisiaan mulkkuina.

Jos kysymyksesi oli, ymmärtävätkö huonosti käyttäytyvät, ilkeämieliset ylimieliset snobit käyttäytymistään? Voi olla että ymmärtävät mutta aika on luonut kyseisestä käyttäytymisestään henkilölle persoonan tai eivät itse noteeraa käyttäytymistään samanlaisena kuin ulkopuoliset.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulkku tilaa ravintolan hienoita viiniä ja maistelee sitä asiantuntevasti,hyväksyvä nyökkäys tarjoilijalle.Tämä kelpaa!Tarjoilija ,kokki sekä hovimestari ovat ihmisiä joita hän on kohdellut ylimielisesti vuosia.Eiköhän herra vuorineuvoksen pihvissä ole kikkare työläisen protestia?

Tyhmä kysymys: jos jotakin maksaa luottokortilla niin lähteekö raha/näkyykö lähdössä oleva katevaraus heti vai esimerkiksi seuraavana päivänä?

Shoppailin vähä netissä viinaa ja joku meni pieleen enkä tiedä menikö maksu läpi vai ei enkä saa ko. puljun asiakaspalvelua kiinni nii ärsyttää.

Kysyin, eikä ollu näin. Jotenki onnistuin hajottaa identtisesti toisen setelin taskussa, just eilen. Ite käytin maalarinteippiä.

Ja sanoivat että anna heidän hoitaa? :rolleyes:

Niin siis, ekalla kerralla olin teipannu ite, ni sano, et jatkossa antaa heidän hoitaa sen. ''Koska meil on tohon parempaa teippiä''.
Jotenki ihmeen kaupalla onnistuin viikon sisään katkaseen toisen setelin keskeltä. En teipannu ollenkaan toisella kertaa.

Niin, eli teippasit sen maalarinteipillä ja sanoivat, että anna heidän hoitaa. Asia kunnossa.

Anteeks mulle ei tullut mieleenkään, että joku teippaisi seteleitä maalarinteipillä, niin siksi en tajunnut. Se normaali kaupan hyllyiltäkin löytyvä kirkas teippi on silloin tosiaan parempaa. (y)

Osaako kukaan kertoa mitään tällaisesta sivusta kuin www.ilolankievari.fi?

Siellä on muutama todella houkuttavan hintainen tuote, mutta epäilyttää, että jos tuolta tilaa jotain on sama kuin työntäisi rahat jonkun randomin vastaantulijan taskuun.

Osaako kukaan kertoa mitään tällaisesta sivusta kuin www.ilolankievari.fi?

Siellä on muutama todella houkuttavan hintainen tuote, mutta epäilyttää, että jos tuolta tilaa jotain on sama kuin työntäisi rahat jonkun randomin vastaantulijan taskuun.

Sysmäläinen satamakahvila löytyy fb. Varmaan voi sivuista ja sen käännöksistä yms. päätellä ihan täydeksi kusetukseksi. Ei mitään tietoa yrityksestä. Ihan oikeen kiinnostaa minkäsortin kusetus toi on. Onks kahvilalta kaappailtu osote alta?

Sysmäläinen satamakahvila löytyy fb. Varmaan voi sivuista ja sen käännöksistä yms. päätellä ihan täydeksi kusetukseksi. Ei mitään tietoa yrityksestä. Ihan oikeen kiinnostaa minkäsortin kusetus toi on. Onks kahvilalta kaappailtu osote alta?
Juu, kanssa kaikki varoitusvalot huutaa täysillä ja mitään en löytänyt googlenkaan avulla. Paljon on nähty vaivaa sivujen tekemiseen tai ainakin siellä on paljon tuotteita myynnissä. Mutta tosiaan epäilyttää, kun käännökset on mitä on ja oikein mitään järkevää yhteystietoa ei löydy..

Rouva on hakemassa itselle nahkaista prätkätakkia ja tuolla sellainen on myynnissä alle satasella, kun muualla hinnat vaihtelee 300-450€ välillä.. siis ihan sama malli..

Nigerialaiskirjeet kehittyneet nettikaupoiksi ?

"Yleensä tarvitsemme 1-2 arkipäivää tilauksesi käsittelyä ja järjestää merenkulku. Tilauksesi toimitetaan seuraavana päivänä tai kahden päivän kuluttua maksu on käsitelty . Tänä aikana, sallikaa 5-8 päivää tilauksen käsittelyä ja laiva . Yleensä voit vastaanottaa tilauksesi 7-10 työpäivää täysin ."

Kerrohan miten kävi! Mä kanssa kerran huutonetistä ostin puhelimen ja rahojen siirron jälkeen oli kovin vaikea saada enää yhteyttä. Kävin sitten laitoksella kysymässä miten mun kannattaa tehdä ja tämä tieto sai jännästi vipinää myyjän kinttuihin. Summakin oli useampi satanen joten se täytti petoksen tunnusmerkit.

Nonni, nyt tuli postia poliisilta. Syytettä ei nosteta ja jos itse haluaa ilmaisesti voi omilla rahoillaan viedä rosikseen. Taitaa vissiin sitten jäädä tämä tapaus tähän. Jätkä saa pitää rahat ja mä nuolen haavani..

päätös.jpg
35298458_10156637683953816_4336950206181408768_n.jpg

Pääasia että teit rikosilmon. Nyt siellä on merkintää seuraavia mahdollisia uhreja varten ja jossain vaiheessa syyttäjä huomaa, että hei näitä on useampi tehtynä.

Ja tätä kautta sit voipi osua huijaria näpeille.

Miten raaka jauheliha ja kanan rintafileet säilyy jääkaapissa? Jauheliha käsittääkseni pilaantuu helpommin.

Täällä Bangkokissa ei taideta lihoja juurikaan pakata mihinkään suojakaasuihin ja silti expiry päiväykset ovat päiviä edellä. Tänään tilasin supermarketista safkaa kotiinkuljetuksella, mm. naudan jauhelihaa ja kanan rintafileitä. Molemmat oli pakattu pakaste tms pusseihin, ja molemmissa oli expiry date 22.6 eli perjantaina. Iskin kyllä jauhelihat pakkaseen kun kanaa tulee ensi viikolla syötyä. Mutta mitenhän tuo päiväys on voitu noin pitkälle laittaa? Samaa siis näkee ihan kaupassa asioidessakin, jauhelihat laitettu pakettiin ja muovikelmua päälle, ja päiväys pari päivää eteenpäin.

En ole tätä miettinyt sen kummemmin aiemmin, koska aina ostanut isomman satsin ja iskenyt pakastimeen ja sieltä noukkinut kun tarvis.

Nonni, nyt tuli postia poliisilta. Syytettä ei nosteta

Ihan päällikkö tuo syyttäjä! Hän varsin todennäköisesti jättäisi syytteen nostamatta. Eikö hänen ainakin noin periaatteellisesti pitäisi tietää, että hän joko nostaa syytteen tai jättää nostamatta? Vai kertooko joku (hänen oman) päätöksen hänelle?

Kyssäri#2: Mistä sais halvimmalla köyttä? Tarpeeks paksua, ja pitkää, että kestää ihmisen painon xD.
Ei, en ole hirttämässä itseäni, vaan köysikiipeilyä varten. Vastaava esim. mitä koulun liikuntatunneilla roikku aikoinaan katosta, ja pääs kiipeen :D. Googlaan just, mut en pidä hinnoista yhtään. Muutama kymppi olis hyvä hinta.

Biltema hamppuköysi halkasija 36mm pituus 5m hinta 34euroo, ei pitäs olla paha?

Hinta jees, mut lieneeko hyvän tuntunen puristaa? Ettei oo mikään kapee naru, eikä super paksukaan?
Bilteman sivulle en pääse jostain syyst, vaik netti toimii kyl. Ilmottaa jtn paskaa.

Oon koululla tekees remppaa, ja sanoisin että salin katosta roikkuvat köydet on juuriki tota 35mm halkasijaa. Jos ne menis purkuun niin lähettäisin sulle sitä sen 10 metriä, muttakun ei mee niin joudut hakeen biltemasta :D siitä en tiä miltä toi hamppu tuntuu käteen mitä biltema myy mutta köysi ku köysi niin varmasti kiipeilyyn kelpaa!

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom