Tyhmien kysymysten kerho

Vituttaa kuunnella aamulypsyä kun siellä ihan jatkuvasti suolletaan vääriä termejä ja usein ihan täyttä paskaa.
Lisäksi vituttaa etten löydä mistä saa laittaa suoraan sinne palautetta.
Mutta ihan kaikista eniten kysyn että miksi mä ylipäätään kuuntelen sitä?

Siksi kun Suomipopilta tulee ihan ok musiikkia ja ne aamulypsyn kertauksen kertaukset tulee ihan varoittamatta iltapäivisin. Näin mulla ainakin. Mutta aamulypsy on kauheeta kuraa, true dat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siksi kun Suomipopilta tulee ihan ok musiikkia ja ne aamulypsyn kertauksen kertaukset tulee ihan varoittamatta iltapäivisin. Näin mulla ainakin. Mutta aamulypsy on kauheeta kuraa, true dat.
Onhan sielläkin ihan omat tähtihetkensä ja se on hyvää kun ei ole sellaista tekosiveetä hymistelyä vaan pierua sanotaan pieruksi.
Toisaalta on alkanut hissuksiin niiden samojen asioiden jauhaminen kyllästyttää, vaihdan heti kun tulee parempi vastaan :)

Mitä helvettiä? :eek: Mä kuuntelen Suomipoppia vain ja ainoastaan juuri Aamulypsyn takia, koska se on parasta viihdettä mitä radiolla on tarjota. Musiikki taas on ihan paskaa ja vituttaa kun sitäkin tulee välillä niiden jorinoiden lomassa.

Aamulypsy päällä melkein aina kun pystyy, sen jälkeen vaihtuu yleensä Citylle tai RadioRockille. Mutta kyllä se lypsy vaatii sen kolmikon, ei se vaan mun mielestä toimi jos joku niistä puuttuu.

Kiva olla ns.alihankkijana hommissa kun saa kuunnella lälläristä yhden vanhan ukon vittuilua kanavalla.

Milloin on kuorma vajaa, milloin tulee yli, nyt se on vaan toisessa laidassa, mitä se tuolta sitä kamaa ottaa.. Vittu. Olisit saatana odottanu niin olisin laittanu lisää kyytiin. On varmaan ihan saatanan raskasta olla noin helvetin pätevä, tuskin on itse tarvinut edes mitään opetella. Valmis ammattimies jo syntymästä asti.

Mitä helvettiä? :eek: Mä kuuntelen Suomipoppia vain ja ainoastaan juuri Aamulypsyn takia, koska se on parasta viihdettä mitä radiolla on tarjota. Musiikki taas on ihan paskaa ja vituttaa kun sitäkin tulee välillä niiden jorinoiden lomassa.

Olet oikeutettu mielipiteeseesi, joka on väärä. En kestä kuunnella kun fiksu nainen tekee itsestään aivottoman, kikattavan pellen ja kaks dorkaa puhuu jatkuvasti päälle. Viimeksi kun vahingossa jouduin aamulypsyä kuuntelemaan, niin Perälä väkevästi todisti, että sutturat pois toimintaelokuvista. Just tollasta seksististä kuraa sieltä tulee all day long. Ne jutut ainoastaan tympii ja huokailuttaa eikä pääkaupunkikeskeinen isotuloisten nuorten aikuisten arki ja maailman katsominen niiden linssien läpi resonoi mussa tippaakaan. Merisää koskettaa mua enemmän.

Ilokseni Yle X tarjoaa ihan käypää hölinää, vaikka mulla olis sinne suuntaankin kritiikkia, niin ainakaan se ei oo niin pahasti jämähtänyt 90-luvulle ja pierukakkapillujuttuihin. Ja Yle X:llä naiset esittäytyvät aktiivisina toimijoina ja fiksuina ihmisinä eivätkä tissienpuristelun kohteena.

Ehkä just ylläolevan mielestä perus pakkislainen tykkää aamulypsystä; voi pysyä siinä maailmankuvassa, jossa limaiset miehet johtaa ja joku kikattava bimbo tulee mukana nuolemassa persettä. Hyi hitto.

Perälä väkevästi todisti, että sutturat pois toimintaelokuvista. Just tollasta seksististä kuraa sieltä tulee all day long.
Tämähän todistaa sen, että sä et varsinaisesti edes tunne koko konseptia. Vuosia tuota kuunnelleena voin olla melko varma siitä, että tiedän milloin Perälä vitsailee ja milloin ei. Nämä sutturajutut kuuluu juuri sinne Perälän välillä hieman omalaatuisen huumorin piiriin. Vittuillaanhan siellä vegaaneillekin jatkuvasti, eikä moni muukaan aihe ole pyhä. Kikattava Anni taas on koko shown turhin hahmo ja sen saisi kyllä potkia sieltä v...uun. Välillä vieraileva Suvi Hartlin vetää homman kotiin 100 % paremmin ja on jutuissa täysillä mukana.

Tämähän todistaa sen, että sä et varsinaisesti edes tunne koko konseptia. Vuosia tuota kuunnelleena voin olla melko varma siitä, että tiedän milloin Perälä vitsailee ja milloin ei. Nämä sutturajutut kuuluu juuri sinne Perälän välillä hieman omalaatuisen huumorin piiriin. Vittuillaanhan siellä vegaaneillekin jatkuvasti, eikä moni muukaan aihe ole pyhä. Kikattava Anni taas on koko shown turhin hahmo ja sen saisi kyllä potkia sieltä v...uun. Välillä vieraileva Suvi Hartlin vetää homman kotiin 100 % paremmin ja on jutuissa täysillä mukana.

Se, että jokin on olevinaan huumoria, ei välttämättä tee siitä hauskaa. Ei mua jaksa naurattaa tuollaiset jutut, vaikka kuinka ois kieli poskessa. Vähän väsynyttä argumentointia tollanen, että joku ei vaan tunne konseptia, jos ei pidä ohjelmaa hauskana. Mun mielestä aamulypsy on vanhentunut ja jämähtänyt. Jossain vaiheessa kuuntelin sitä, mutta kun siellä ei kertakaikkiaan tarjoilla mitään uutta, niin ei jaksa enää edes yrittää. Vahingossa kun sattuu kuulemaan, niin tekee mieli ampua itteään päähän. Mutta onneksi mun ei tarvi kuunnella! Ilmeisesti seksistinen pieruhuumori kuitenkin vetoaa kansan syviin riveihin. Eikä ihme.

Se, että jokin on olevinaan huumoria, ei välttämättä tee siitä hauskaa. Ei mua jaksa naurattaa tuollaiset jutut, vaikka kuinka ois kieli poskessa. Vähän väsynyttä argumentointia tollanen, että joku ei vaan tunne konseptia, jos ei pidä ohjelmaa hauskana. Mun mielestä aamulypsy on vanhentunut ja jämähtänyt. Jossain vaiheessa kuuntelin sitä, mutta kun siellä ei kertakaikkiaan tarjoilla mitään uutta, niin ei jaksa enää edes yrittää. Vahingossa kun sattuu kuulemaan, niin tekee mieli ampua itteään päähän. Mutta onneksi mun ei tarvi kuunnella! Ilmeisesti seksistinen pieruhuumori kuitenkin vetoaa kansan syviin riveihin. Eikä ihme.
Mä en itse asiassa tarkoittanut, että et tunne konseptia jos et pidä sitä hauskana. Tarkoitin, että et tunne konseptia koska tunnuit ottavan Perälän jutut tosissaan ja oikein loukkaantuvan niistä. Ihmistä naurattaa hieman eri asiat eikä voida vaatia, että tämän pitää olla sunkin mielestä hauskaa, tai tämä ei saa olla sun mielestä hauskaa, mutta en mä ymmärrä miksi seksistisissä jutuissa tai alapäähuumorissa olisi mitään väärää. Etenkin kun se seksisismi tuntuu olevan sitä "sutturat veks" milloin mistäkin, eikä mitään oikeasti loukkaavaa.

Sä pidät mua tietysti täysin idioottina ja lapsellisena elämänkoululaisena joka on varmaan raksalla töissä, koska eihän noista jutuista voi kukaan älykäs persoona tykätä? Ei se mitään, mäkin pidän sua tämän perusteella turhantärkeänä peppukipuisena feministinä joka pitää itseään äkykkäämpänä kuin onkaan. Mutta myönnän, että todennäköisesti olemme molemmat väärässä.

Ehkä tuota aamulypsyä jaksaa kuunnella sellaiset ihmiset joilla on monipuolinen huumorintaju ja kyky olla loukkaantumatta pikkuasioista itsensä tai muiden puolesta.

Vituttaa kuunnella aamulypsyä kun siellä ihan jatkuvasti suolletaan vääriä termejä ja usein ihan täyttä paskaa.
Lisäksi vituttaa etten löydä mistä saa laittaa suoraan sinne palautetta.
Mutta ihan kaikista eniten kysyn että miksi mä ylipäätään kuuntelen sitä?

Mä en oo kauheena kuunnellu (kuuntelematta paskaa), mut millaisia virheitä siellä on?

Ei kyllä iteekään kiinnosta kuunnella sitä hirnumista ja naurua yhtään mitä suomi popilla pyörii. Joskus pakon edessä joutuu ja ei siitä kyllä nauti.

Mielummin jotain hyödyllistä. Yle Puhe esim.

Radio-ohjelmista kun puhutaan niin voi vittu että vituttaa Korporaation Harri Moisio. Mitä ihmeen äärimmäisen sivistynyttä älykköä tuo jätkä yrittää esittää? Salkku kainalossa ja Nelosen osakkeet, hahh on varmasti hirveesti rahaa kiinni niissäkin. No mut on helppo esittää fiksua herrasmiestä kun puhuu sivistyssanoilla ja haukkuu junteiksi muita.

Ja pakko nyt samaan hengenvetoon heittää tuosta Paukista. Ei jumalauta ensinnäkin kuinka rasittava ääni voi naisella olla..
Myötäilee koko ajan vaan ja kun alkaa jostain asiasta faktaa kertomaan niin saa välillä miettiä että mitä helvettiä se selittää.

Kim Sainion aivokuolleista heitoista ja huumorista kyllä tykkään. Ja aamulypsy on paras, haistakaa vittu jotka ette tykkää!

Minäpä sitten en pätkääkään pidä aamulypsysyä. Kakka-pissa-pieru -huumori ei ole sitten tarhan ja intin jälkeen iskenyt.

Aamusin mielellään korporaatio tai yle puhe.

Aamulypsy ehdoton no go.

Mutta kaikki tykkää eri asioista, toinen äidistä, toinen tyttärestä.

Minäpä sitten en pätkääkään pidä aamulypsysyä. Kakka-pissa-pieru -huumori ei ole sitten tarhan ja intin jälkeen iskenyt.

Mutta kaikki tykkää eri asioista, toinen äidistä, toinen tyttärestä.

Minä en juuri ratiota kuuntele. Kakka-Pissa-Pieru huumori on taas sitä jalointa huumoria, minun mielestäni.

Mutta meitä on moneen junaan. Ja osa jää asemalle. :barefoot:

Päinvastoin. Aamulypsy pitää kuunnella podcastina niin säästyy siltä musiikilla.

Mä en ole ikinä kuunnellut YLE puhetta mutta em. herran sitä mainostaessa kuuntelin ja yllätyin kun sieltä tulikin yllättävän hyvää settiä.
Hienoa. Se aiheuttaa yleensä kummeksuntaa, mutta välillä on oikeasti ihan hyvää puhetta. Keväisen uudistuksen myötä tulee jotain harvinaisempaa musiikkia muutama kappale tuntiin. Eli ei ihan silkkaa puhetta ole enään.

Onhan yle puheella ne huonot kohtansa joista en pidä. Esim pari jotain maahanmuuttaja naista höpisee pikkasen yliampuvaan sävyyn viher-vassarilöpinöitään. Oon niitä koittanut jaksaa kuunnella ja ymmärtää, mutta nykyään helpompi vaihtaa pois koko kanavalta siks aikaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom