Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Louis Theroux - Behind Bars. Viihdettä kerrakseen!

- - - Updated - - -

- - - Updated - - -

Tietääkö kukaan hyviä vankilaleffoja/sarjoja? Pako ja In hell on ainakin nähty :D E: ja esim. "blood in blood out"- leffassa vankilaosuus puri hyvin :D

Jos eurooppalainen elokuva ei aiheuta näppylöitä voisi yksi suositeltava olla Un prophète, tai härmäläisittäin Profeetta. Viiden tähden kamaa.

Sitten vielä voisin suositella elokuvaa nimeltään Felon. Pääosissa Stephen Dorff, Val Kilmer sekä Harold Perrineau. Erittäin hyvää elokuvaa väkivallalla ja draamalla höystettynä.

tietääkö kukaan mistä saisi ostettua isoja magneetteja. esimerkiksi samanlaisia mitä kaiuttimissa on. ajattelin laittaa käsipainoihin kiinni. jotta saan helpommin progressiota..

Jos kesäloman ottaa rahana niin mitä se käytännössä tarkoittaa? Saako silloin kuukausipalkan + lomarahan vai pelkän palkan vai jotain ihan muuta?

Varmaan pakkaamis- ja säilyttämisolosuhteista riippuvainen. Varmaan käytännöllisempikin esim. ruuanlaiton yhteydessä.

700 g mahtuu mun paistipannuun vielä inhimillisesti. 800 g tai 900 g ei mahdu.

Meillä mahtuu toiseen kilo ja toiseen 2 kiloo. Riippuu ihan pannun koosta. Kyllähän Gymlogissakin tungettiin 1600g jauhelihaa pannuun. Tai no riippuu tosin onko sen lihan pakko olla hyvin siinä pannulla vaiko ihan reunojen kohdalla korkeudeltaan.

Tai sitten ihan niin että myyntiluvut on osoittnut, että millaiset pakkauskoot myy parhaiten.

Jos Fitnesstukulla on kivijalkaliikkeet Helsingissä ja tilaan itselleni sieltä kamaa Vantaalle, niin miksi paketti kulkee Turun kautta? Mikä järki tossa on?

Verkkokaupan varasto on todennäköisesti Turussa.

Tapahtumat
Lähetys on lajiteltu.
Rekisteröinti: 1.10.2012 klo 08:48:19
Paikka: TURKU 20000
Lähetyksestä on vastaanotettu ennakkoilmoitus sähköisesti EDI-sanomana.
Rekisteröinti: 28.9.2012 klo 12:41:13
Paikka: HELSINKI 00002

Tosta mä jotenkin käsittäisin, et on lähteny Helsingistä? Vai oonks mä vaan vähä vajaa enkä tajua...

Back
Ylös Bottom