Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kuka tuo tytär toinen vasemmalta tuossa yläreunan fastin mainoksessa on?![]()
Ens maanantaina leikataan nielurisat ja tulee 2 vikkoa saikkua liikuntakiellolla. Mitä teen saikulla? Seuraavat asiat oon ajatellu tehdä.
-Lukea nyyssölän blogin alusta loppuu
-Lukea hulmin blogi alusta loppuu
-Katsoa kaikki game of thornesit
-Pelata xboxia
-Venytellä
Mitä muuta? Muita hyviä blogeja yms ehdotuksia otetaan mielellään vastaan!
Ens maanantaina leikataan nielurisat ja tulee 2 vikkoa saikkua liikuntakiellolla. Mitä teen saikulla? Seuraavat asiat oon ajatellu tehdä.
-Lukea nyyssölän blogin alusta loppuu
-Lukea hulmin blogi alusta loppuu
-Katsoa kaikki game of thornesit
-Pelata xboxia
-Venytellä
Ens maanantaina leikataan nielurisat ja tulee 2 vikkoa saikkua liikuntakiellolla. Mitä teen saikulla? ---

Herran perkele! :D
pakkiksellahan oon seuraavat 2 viikkoa sitten 24/7.
Paikallinen rasvan kertyminen suhteettomasti alavatsaan, huono ryhti, notkoselkä, heikot syvät vatsalihakset ja joissain tapauksissa vahingoittuneet kudokset alavatsassa esim. raskauden jälkeen. En nyt muista millään sen kalvon nimeä mikä siellä saattaa löystyä, mutta se aiheuttaa joka tapauksessa alavatsan pullistumisen.Ehkä tyhmin kysymys koko aiheessa mutta...
Miten on mahdollista olla ns. laiha läski? Eli siis on laiha, mutta silti on sellanen "pömppövatsa"
Ehkä tyhmin kysymys koko aiheessa mutta...
Miten on mahdollista olla ns. laiha läski? Eli siis on laiha, mutta silti on sellanen "pömppövatsa"
Tulee sitten kun seuraava body julkastaan. Yleensä vahvistusta ei tule ja lasku tulee milloin ne päättää sen lähettää. Yleensä tullut lasku muutaman kk:n sisällä.