Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Viisuri se on, onko se läpäissyt ientä ollenkaan tai tuleeko verta vaikka hampaita harjatessa? Noihan tulehtuessaan aiheuttaa joillekin kuumetta ja aika kovaakin kipua.

Haluaisin mennä Ruotsiin yliopistoon mutta kielipuoli tarvitsisi sitä ennen preppausta. Voiko ruotsiin men vaihto-oppilaaksi tai pariksi kuukaudeksi lukion vikalla ollessa? (Olen tosin käynyt lukiota jälkijunassa urheilun takia). Mahdollista valita kaupunki johon haluaisi mahdollisesti? Tai onko tämä edes muutenkaan mahdollista? En itse onnostunut netistä löytämään mitään.

Ens maanantaina leikataan nielurisat ja tulee 2 vikkoa saikkua liikuntakiellolla. Mitä teen saikulla? Seuraavat asiat oon ajatellu tehdä.

-Lukea nyyssölän blogin alusta loppuu

-Lukea hulmin blogi alusta loppuu

-Katsoa kaikki game of thornesit

-Pelata xboxia

-Venytellä

Mitä muuta? Muita hyviä blogeja yms ehdotuksia otetaan mielellään vastaan!

Ens maanantaina leikataan nielurisat ja tulee 2 vikkoa saikkua liikuntakiellolla. Mitä teen saikulla? Seuraavat asiat oon ajatellu tehdä.

-Pelata xboxia

-Venytellä

Jos et oo parisuhteessa, niin suosittelen paineiden purkamista sopivan usein, suomeksi siis runkkaamaan.

Luonnollisesti :D Mutta ei toi 2 viikkoa runkkaamistakaan nyt oikee nappaa :D

-Pelata xboxia

-Venytellä

http://agrowingconcern.tumblr.com/

Ens maanantaina leikataan nielurisat ja tulee 2 vikkoa saikkua liikuntakiellolla. Mitä teen saikulla? ---

Spämmää Pakkiselle ja tee mielikuvaharjoitteita.

Herran perkele! :D

^^ oon jo mielikuva harjotellu kaikki tulevat painit asiakkaitten kanssa :D Mutta kait sitä vois jotain meditoida, pakkiksellahan oon seuraavat 2 viikkoa sitten 24/7.

Vielä lisää, blogit, sarjat, runkkaaminen (ja materiaali kiitos davidiuim), mielikuvaharjottelu on siis esitetty. IMDB top 100 leffoja vois tiety kattoo ja sivistää itseään siinä samalla.

Ehkä tyhmin kysymys koko aiheessa mutta...

Miten on mahdollista olla ns. laiha läski? Eli siis on laiha, mutta silti on sellanen "pömppövatsa"

Ehkä tyhmin kysymys koko aiheessa mutta...

Miten on mahdollista olla ns. laiha läski? Eli siis on laiha, mutta silti on sellanen "pömppövatsa"
Paikallinen rasvan kertyminen suhteettomasti alavatsaan, huono ryhti, notkoselkä, heikot syvät vatsalihakset ja joissain tapauksissa vahingoittuneet kudokset alavatsassa esim. raskauden jälkeen. En nyt muista millään sen kalvon nimeä mikä siellä saattaa löystyä, mutta se aiheuttaa joka tapauksessa alavatsan pullistumisen.

Miten ihmeessä luennoitsijat tekee todella huoliteltuja ja siistejä PowerPoint-esityksiä joistain teknisistä laitteista ja muista systeemeistä, joissa pitää olla paljon periaatekuvia laitteista? Väsääkö ne itse kädestä pitäen niitä kuvia vai mistä ne saa ne? Eräälläkin professorilla on todella hyvät ja selkeät diat kaiken maailman toleranssijärjestelmistä, koneista ja muista, niin mistä ne oikein ammentaa kuvansa? Siinähän menee ikä ja terveys, jos ne käsipelillä kaikki väsää. Kyseessä ei siis ole mitkään valokuvat, vaan ihan PowerPointilla rakennetut periaatekuvat.

Tilasin tiistai iltana bodyn. Koska saan ekan lehden ja tuleeko tilauksesta lasku, tms tilaus vahvistusta??

Tulee sitten kun seuraava body julkastaan. Yleensä vahvistusta ei tule ja lasku tulee milloin ne päättää sen lähettää. Yleensä tullut lasku muutaman kk:n sisällä.

Pitäis saada 2 ekstra numeroo ja laitoin, että tilaus alkaa 09/12 eli tän kuun lehti pitäis tulla kans.

Tulee sitten kun seuraava body julkastaan. Yleensä vahvistusta ei tule ja lasku tulee milloin ne päättää sen lähettää. Yleensä tullut lasku muutaman kk:n sisällä.

jos netin kautta tilaa niin pitäähän näistä tilausvahvistus tulla ja aikaa myös perua jos tulee katumapäälle!

Back
Ylös Bottom