Joo, ei saa pitää 6pv taukoja tai pitää aloittaa alusta kaikki! Ei vaan, lihat on tyhjänä, lihasta ei ole lähtenyt varmasti yhtään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli sama ongelma noiden Buranan poretablettien kanssa. Järkyttävä kirvely ja polte suussa ja huulilla, vaikka kuinka ois sekoittanu ja antanu seistä. Mä päättelin olevani allerginen jollekin ainesosalle, mutta mistä näistä tietää. Enää en kyllä kokeile.Juu oon lusikalla sekotellu ja koittanu hölskyttää. Nyt onneks on jo kurkkuu tullu peitteitä, nii kärsii jo juoda vaikka vähän kirvelee.
Tuli tämmönen HEI kaikki mieleen! Kattelin tossa The walking dead sarjaa ja tuli mieleen jos noin oikeasti tapahtuisi, ja niitä zombeja ois vitusti niin eikö tosiaan ESIM. Yhdysvaltojen armeija pystyisi tollasta zombi armeijaa tappamaan? Tietty kuolee vaan kun päähän ampuu, mutta kun ajattelee et kuinka helppoa oisi lahdata zombeja vaikka konekiväärillä.
Fiktioo toi sarja tietty on, mut tuntuu tyhmältä kattoo noit kuolleita sotilaita ja tyhjii panssarivaunuja!!! :wtf:
Mitä varten ihmiset ostavat 300€ kuulokkeet kuunnellakseen huonolaatuisia mp3 tallenteita??? Ymmärtäisin jos ois korkeatasoisia flac tai 320 kbps mp3, mutta ei....

Ongelmahan zombien hyökkäyksessä on se, että ne ovat siviiliväestön keskellä, eikä kukaan aluksi ymmärrä mitä on tapahtumassa. Siksi sotilaita ei noin vain voida suoralta kädeltä lähettää teurastamaan kaikkia tai polttaa koko kaupunkien asukkaita napalmilla tms. Sitten kun tilanteen vakavuus on käynyt kaikille selväksi niin on jo liian myöhäistä, paniikki on vallannut koko maan ja infrastruktuuri murtunut.
True story.![]()
Lähetin noin kuukausi sitten aluetoimistolle hakemuksen intin lykkäämisestä. Kauan käsittelyssä menee? Tuntuu melko pitkältä ajalta, ja mietin että pitäiskö jo alkaa kilautella toimistolle ja kysellä, onko lappu edes päässyt perille.
Kehittyvätkö mun olemattomat hauikseni 2-jakoisella ohjelmalla kolmessa kuukaudessa vähintään 2cm? Onko 2-jakoisesta ohjelmasta siihen..
Mistä tämä johtuu? :D