Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Papillon-leffassa nyt ainakin vankilasaarelta yritetään karata. Huippu hyvä leffa! Suosittelen, vaikka mallia vanha onkin.

Ammattiliiton karenssista...

Olisin kysynyt ammattiliiton karenssista. Kun irtisanoudun niin karenssi kyllä mätkähtää, mutta mites jos nyt irtisanoudun 2 työvuoden jälkeen ja sen jälkeen tehdään vielä parin päivän jälkeen 2vkoksi uusi määräaikainen työsopimus samassa firmassa? Tuleeko silloinkin karenssi kun silloinhan en ole irtisanoutunut ja liitossa on päivät kuitenkin täynnä?

Asiaa voisi miettiä myös toisinpäin, että jos minut irtisanotaan ja sitten siitä melkein heti eteenpäin löydän töitä vaikka kuukaudeksi ja irtisanon ihteni, niin saanko silloin liitosta rahaa kun tuo 1kk työsopimus on kuitenkin viimeisin ja siitä olen juuri irtisanoutunut?

Olisin kysynyt ammattiliiton karenssista. Kun irtisanoudun niin karenssi kyllä mätkähtää, mutta mites jos nyt irtisanoudun 2 työvuoden jälkeen ja sen jälkeen tehdään vielä parin päivän jälkeen 2vkoksi uusi määräaikainen työsopimus samassa firmassa? Tuleeko silloinkin karenssi kun silloinhan en ole irtisanoutunut ja liitossa on päivät kuitenkin täynnä?

Asiaa voisi miettiä myös toisinpäin, että jos minut irtisanotaan ja sitten siitä melkein heti eteenpäin löydän töitä vaikka kuukaudeksi ja irtisanon ihteni, niin saanko silloin liitosta rahaa kun tuo 1kk työsopimus on kuitenkin viimeisin ja siitä olen juuri irtisanoutunut?

...mietin tuota joskus itsekin. Ihan mutuna ajattelin, että sulla pitää olla tosi hyvä syy siihen, että teet irtisanoutumisen jälkeen samaan firmaan määräaikaisen sopimuksen. Samoin työnantajalla täytyy olla hyvä syy määräaikaiseen sopimukseen. Lautakuntahan sen sitten käsittelee ja nehän voi sit päättää ihan mitä vaan.

- - - Updated - - -

Siis, saat lomarahat ja lisäksi palkan, koska olethan töissä koko ajan.

...ns lomaltapaluurahan, joka on siis puolet lomarahasta, voit unohtaa. Ethän koskaan palaa lomalta! Kantsii ottaa asia puheeksi työnantajan kanssa jos sen sais sovittua myös maksuun.

Mulla on buranan poretabletteja ja multa leikattii just nielurisat. Miten saan tästä valmiista juomasta hiilihapot helvettii? Kirvelee, vituttaa, oksettaa ja sattuu juua tätä. Panacodin poreet menee tosi hyvin, mutta tähän joku kusipää on laittanu sitruunan makua ja tehny kunnon hapokasta limsaa..

Mulla on buranan poretabletteja ja multa leikattii just nielurisat. Miten saan tästä valmiista juomasta hiilihapot helvettii? Kirvelee, vituttaa, oksettaa ja sattuu juua tätä. Panacodin poreet menee tosi hyvin, mutta tähän joku kusipää on laittanu sitruunan makua ja tehny kunnon hapokasta limsaa..

Anna sen seisoa jonkin aikaa.

Juu oon lusikalla sekotellu ja koittanu hölskyttää. Nyt onneks on jo kurkkuu tullu peitteitä, nii kärsii jo juoda vaikka vähän kirvelee.

Liuota se tabletti ekana todella pieneen määrään vettä, niin hiilidioksidi ei liukene vaan haihtuu pois.Sitten lisää loput vedet, erittäin helppo ja nopea tapa :)

Tuossa alla on erään minun paketin seikkailut. Sisältönä mustepatruunoita ja paristoja. Keksiikö joku selitystä miksi tuo paketti noin seikkailee. Tuon mukaan se ei ole edes käynnyt Kuopiossa joten en ainakaan mielestäni ole missannut sen saapumisilmoitusta jne. Ja pitäshän sen paketin hieman pitempään olla noudettavissa kuin pari päivää? Ideoita että mitä vittua tuossa on käynnyt.

2012-10-03 04:56

Segeltorp, Ruotsi

Lähetys on palautettu lähettäjälle

2012-10-03 04:56

Segeltorp, Ruotsi

Lähetys on matkalla

2012-10-02 19:49

Segeltorp, Ruotsi

Lähetys on matkalla

2012-09-28 13:45

Vantaa, Suomi

Lähetys on matkalla

2012-09-26 03:12

LĂĽbeck, Saksa

Lähetys on noudettu

2012-09-25 15:12

SweBurn.com - Thunström & Herrero o, Ruotsi

EDI-tiedot (electronic shipping instruction) on vastaanotettu

Liuota se tabletti ekana todella pieneen määrään vettä, niin hiilidioksidi ei liukene vaan haihtuu pois.Sitten lisää loput vedet, erittäin helppo ja nopea tapa :)

Tein tänään tollee puol vahingossa ja hyvin toimi! Kokeilin myös vetää sen 1-2cl vettä sekotettuna 2 poretablettia ja hyi vittu että kirveli ja sattu kurkuu :D

Sitten lisää kysymyksiä, koska mun tehtävä saikulla on spämmätä pakkista.

Söin sunnuntai iltana tommosen annoksen.

Cowboy Sampler, Paino1347g, Protsku 90,2g, Hiilari156,3g, Rasva223,6g ja kalorit 2 990

53. Cowboy Sampler
Savustettua, ylikypsäksi haudutettua kassleria, pekonia, chorizomakkaraa, porsaan ribsejä, friteerattuja jalapeño popperseja, friteerattuja sipulirenkaita, kurkkua, porkkanaa, chilipaprikaa ja ranskalaisia perunoita. Dippeinä Amarillon BBQ-kastike, jalapeño-valkosipulimajoneesi, crème fraîche ja habanerokastike.

Mistä tiedän, että mua ei ummeta? Paskalla en muista annoksen jälkeen käyneeni ja muistaakseni panacodin tuoteselosteessa luki, että sattaa aiheuttaa ummetusta.

Viimestään siitä tiedät kun parin päivän panacodin kiskomisen jälkeen käyt vääntämässä sellasta kivipötköö.

Mistä saa Helsingistä ostettua Rihanna-pinssin 6.10. lauantaihin mennessä? Missä sellasia myydään? Netistä ei ehdi tilata, enkä mä nyt yhden pinssin takia ala mitään tilausta tekemäänkään. :)

Viimestään siitä tiedät kun parin päivän panacodin kiskomisen jälkeen käyt vääntämässä sellasta kivipötköö.

Jep, kodeiinia sisältävät särkylääkkeet aiheuttaa ummetusta. Siksi kannattaa se Levolac-puteli ostaa samalla reissulla.

Sitten lisää kysymyksiä, koska mun tehtävä saikulla on spämmätä pakkista.

Mistä tiedän, että mua ei ummeta? Paskalla en muista annoksen jälkeen käyneeni ja muistaakseni panacodin tuoteselosteessa luki, että sattaa aiheuttaa ummetusta.

Jos ei oo tukala olo ja vessareissuja tulee tehtyä niin silloin ei ummeta. Jos välit kasvaa pitkiksi eikä mitään tuu ulos niin se on ummetusta.

Oon nyt maannu 6 päivää kotona kuumeessa ja näyttää, kun katsoo peiliin, että ne pienet saatanallisella työllä saadut lihakset ois hävinny! pitääkö paikkansa vai onko roppa vaan niin "tyhjä" ja, kun puntilla ei oo viikkon päässy käymään?

Oon nyt maannu 6 päivää kotona kuumeessa ja näyttää, kun katsoo peiliin, että ne pienet saatanallisella työllä saadut lihakset ois hävinny! pitääkö paikkansa vai onko roppa vaan niin "tyhjä" ja, kun puntilla ei oo viikkon päässy käymään?

Lihakset tyhjenee, nesteet poistuu, lihaspaineet katoaa... Tuskin oot oikeasti lihaa menettäny.

Back
Ylös Bottom