Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisin kysynyt ammattiliiton karenssista. Kun irtisanoudun niin karenssi kyllä mätkähtää, mutta mites jos nyt irtisanoudun 2 työvuoden jälkeen ja sen jälkeen tehdään vielä parin päivän jälkeen 2vkoksi uusi määräaikainen työsopimus samassa firmassa? Tuleeko silloinkin karenssi kun silloinhan en ole irtisanoutunut ja liitossa on päivät kuitenkin täynnä?
Asiaa voisi miettiä myös toisinpäin, että jos minut irtisanotaan ja sitten siitä melkein heti eteenpäin löydän töitä vaikka kuukaudeksi ja irtisanon ihteni, niin saanko silloin liitosta rahaa kun tuo 1kk työsopimus on kuitenkin viimeisin ja siitä olen juuri irtisanoutunut?
Siis, saat lomarahat ja lisäksi palkan, koska olethan töissä koko ajan.
Mulla on buranan poretabletteja ja multa leikattii just nielurisat. Miten saan tästä valmiista juomasta hiilihapot helvettii? Kirvelee, vituttaa, oksettaa ja sattuu juua tätä. Panacodin poreet menee tosi hyvin, mutta tähän joku kusipää on laittanu sitruunan makua ja tehny kunnon hapokasta limsaa..
Mulla on buranan poretabletteja ja multa leikattii just nielurisat. Miten saan tästä valmiista juomasta hiilihapot helvettii? Kirvelee, vituttaa, oksettaa ja sattuu juua tätä. Panacodin poreet menee tosi hyvin, mutta tähän joku kusipää on laittanu sitruunan makua ja tehny kunnon hapokasta limsaa..

Koska veronpalautukset kilahtaa tilille?
2012-10-03 04:56
Segeltorp, Ruotsi
Lähetys on palautettu lähettäjälle
2012-10-03 04:56
Segeltorp, Ruotsi
Lähetys on matkalla
2012-10-02 19:49
Segeltorp, Ruotsi
Lähetys on matkalla
2012-09-28 13:45
Vantaa, Suomi
Lähetys on matkalla
2012-09-26 03:12
LĂĽbeck, Saksa
Lähetys on noudettu
2012-09-25 15:12
SweBurn.com - Thunström & Herrero o, Ruotsi
EDI-tiedot (electronic shipping instruction) on vastaanotettu
Liuota se tabletti ekana todella pieneen määrään vettä, niin hiilidioksidi ei liukene vaan haihtuu pois.Sitten lisää loput vedet, erittäin helppo ja nopea tapa![]()
Viimestään siitä tiedät kun parin päivän panacodin kiskomisen jälkeen käyt vääntämässä sellasta kivipötköö.
Sitten lisää kysymyksiä, koska mun tehtävä saikulla on spämmätä pakkista.
Mistä tiedän, että mua ei ummeta? Paskalla en muista annoksen jälkeen käyneeni ja muistaakseni panacodin tuoteselosteessa luki, että sattaa aiheuttaa ummetusta.
Oon nyt maannu 6 päivää kotona kuumeessa ja näyttää, kun katsoo peiliin, että ne pienet saatanallisella työllä saadut lihakset ois hävinny! pitääkö paikkansa vai onko roppa vaan niin "tyhjä" ja, kun puntilla ei oo viikkon päässy käymään?