Tyhmien kysymysten kerho

Kimson sanoi:
Kertooko joku viisas mulle kuka keksi laittaa kirjaimet näppäimistölle juuri siihen järjestykseen missä ne on? Eikä esim aakkos-järjestykseen.

Mä olen kyllä noilta kirjapaino-ihmisiltä kuullut että tuo järjestys on siirtynyt aikoinaan käytössä olleesta ladontasysteemistä joka suoritettiin käsin. Irtokirjaimet oli laatikoissa ladontaa suorittavan henkilön edessä samassa järjestyksessä kuin ne nykyään näkyvät näppäimistöissämme. Laatikot olivat eri kokoisia riippuen kirjaimesta koska toisia kirjaimia tarvitaan huomattavasti enemmän kuin toisia. Samasta syystä järjestys on se mikä on eli useimmin tarvittavat kirjaimet ovat helpoimmin saatavilla. Mä olen joskus nähnytkin tuollaisia ladontapöytiä vai miksi niitä nyt sitten sanotaankaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voiko joku pitää sormusta vasemman käden nimettömässä ihan muuten vaan?

Eli tapasinpa tuossa naisen, joka kuulemma tekee näin, ei kuulemma naimisissa eikä kihloissa. Mutta jotenkin tuntuu omituiselta.

Zener sanoi:
Joku nainen selitti joskus pitävänsä sitä väärässä nimettömässä koska on väärän miehen kanssa kihloissa. :hyper:

a) Mikä tuo Omskakasin avatar-önkki oikein on?
b) Onko kukaan muu pannut merkille, että se tanssii ihan täsmälleen DressMan-mainoksen musiikin tahdissa (huomasin eilen illalla kun luin pakkista ja katsoin tv-kortilla tv:tä). Salaliitto.

Miksi ihmisten pitää päivitellä säätä aina kun tapaavat toisensa, näkeehän sitä itsekkin että on kaunis ilma. Saatana.

stranger sanoi:
Katsos kummaa arvon moderaattori, kun tuolla asettelulla ei pyritty HIDASTAMAAN kirjoitusta, kuten Ugga väittää, vaan asettelemaan VASARAT siten, että yleensä peräkkäin sanoissa tulevien kirjainten vasarat eivät olisi sellaisissa asemissa, että menisivät pahasti ristiin. Tajusitko? ;)

Tälleen minullekin konekirjoituksen opettaja tämän joskus yläasteaikaan selitti. En tiedä sitten onko tämä totta vai se hidastaminen, vai molemmat.

Jortsu sanoi:
Olen lopen uupunut. Mitä on lopen? Mikä on sen perusmuoto? Loppe?

No höhlä! Sehän on Lopen uupunut, jonka perusmuoto on Loppi. :jahas:

Timba79 sanoi:
Tälleen minullekin konekirjoituksen opettaja tämän joskus yläasteaikaan selitti. En tiedä sitten onko tämä totta vai se hidastaminen, vai molemmat.
Tuolta lej:n linkeistähän se löytyy selitettynä.

Mikä on ja mistä löytyy maailman suurin kone? Nyt ei sitten vastata postaamalla linkki suoraan erääseen pakkiksen seksikkäimpään topicciin...

Ja vaikein kysymys ikinä:

Mitä tai mikä on siinä salkussa, elokuvassa Pulp Fiction??? :rock:

Mihin kaikki lihat, läskit ja sisuskalut menevät, kun vatsa vedetään sisään?

Sukulaku sanoi:
Mihin kaikki lihat, läskit ja sisuskalut menevät, kun vatsa vedetään sisään?

Vastauksen saat, kun yrität vetää vatsan sisään pullistamatta rintaa ulos. Tai hengität SYVÄÄN sisään (pidätät hengitystä) ja sitten yrität vetää vatsaa sisään. (toki ne [suolet lähinnä] kasaankin painuu)

Dracone sanoi:
Ok... No pitää kokeilla joskus.
Tähtäähän tarkasti se selkä kohti alusta. Voi syödä miestä jos meneekin metrin päästä ohi, kun tuo jarruttaminen on aika hankalaa!

Memento sanoi:
Tähtäähän tarkasti se selkä kohti alusta. Voi syödä miestä jos meneekin metrin päästä ohi, kun tuo jarruttaminen on aika hankalaa!

Voihan sillä mutterilla vetää viimehetken hienosäädöt siihen lentorataan.

Zener sanoi:

Vastaus kysymykseesi:

Ortodoksit pitävät kihla- ja vihkisormusta oikean käden nimettömässä toisin kuin luterilaiset vasemmassa, joten ortodoksit voivat pitää sormusta vasemman käden nimettömässä ilman että se merkitsisi yhtään mitään

Jos näet että lasi on juuri tippumassa pöydältä, miksi näet tapahtuman hidastettuna? Eihän se lasi silti hitaammin sieltä tipu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom