Työsuhdeauto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kepo
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tässä olis nyt valittavana työsuhdeauto tänne pohjoisen teille.
Eli xc70 D4 volvo, VW alltrack 2.0tdi dsg, BMW 520d Xdrive, Audi Q5 2.0tdi DSG tai Volvo Xc60 D4.
Olisko ideoita mikä noista olis paras vaihtoehto. Eli pääasiassa mennään pohjoisessa maantiellä.
XC 70 koeajettu ja ihan ok , pikkusen laiska omaan autoon verrattuna mutta maantiellä oli vakaan tuntuinen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Se mikä susta tuntuu parhaalta on sulle paras. Täältä tuskin saat kovin puolueettomia neuvoja koska VAG, pappa-auto tai munanjatke.

Luulen ettei mikään noista ole kauhean huono. Ihan ok autoetu muuten teillä, vai pitääkö paljonkin pulittaa itse?

Zone-sarja -42%
Luulen ettei mikään noista ole kauhean huono. Ihan ok autoetu muuten teillä, vai pitääkö paljonkin pulittaa itse?

Mitäs tällä tarkoitat? Pitäähän autoedusta pulittaa itse ihan helvetisti, kun sen verotusarvo on etenkin noilla threadin aloittajan automalleilla aivan helvetillinen. Varmaan tonnin kuussa.

Itse ajan aina alta neljänkympin autoilla, jolloin autoetu pysyy edes jokseenkin siedettävänä, eli noin 720€. Ja kysyjälle: millään noista en ole ajanut, mutta valitsisin XC60 ihan vain siksi, että on varmasti hyvä auti ja ennen kaikkea hienoin noista.

Mitäs tällä tarkoitat? Pitäähän autoedusta pulittaa itse ihan helvetisti, kun sen verotusarvo on etenkin noilla threadin aloittajan automalleilla aivan helvetillinen. Varmaan tonnin kuussa.

Eihän toi oo mitään, jossain pitää pulittaa omasta taskusta enin osa leasingvuokrastakin.

Autoetuhan kannattaa vain silloin jos henkilöllä on paljon omaa ajoa ja pitkät työmatkat. Jos taas on paljon työajoa joista voisi saada km-korvaukset niin autoedun hyöty menee nopeasti laskennallisesti pakkaselle. Toki myös sillä on vaikutusta olisiko mahdollista saada kokonaan tai osaksi rahapalkkana tulevan autoedun verotusarvon määrä ja että olisiko itse ostamassa 100% varmuudella saman hintaluokan autoa jota ottaa työsuhdeautoksi.

Huomenna sit valitaan VW alltrack tai Xc 70. Q5 tippui pois ku oli vaan manuaalina tarjota ja odottais automaattia niin kestäis sen 8 viikkoa.
Ei kannata missään nimessä meillä omalla autolla ajella, kun firman kautta myös polttoainekortti käytössä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä jonkinlaisesta kokemuksesta voisin sanoa että joku sellainen jolla on hyvä ajaa maantietä. Pohjoisen tiet ei välttämättä ole aina siinä kunnossa että pystyisit ajamaan kovaa, saati ohittelemaan. Auraus on vähän niin ja näin jos kovat lumisateet, osa teistä aurataan välittömästi, osa aurataan sitten kun keretään... Eli tuo jos auto on "vähän laiska" - ei merkitystä. Iso ja turvallinen auto on paras, porot on kivoja niin kauan kun ne pyrkii tulemaan konepeltiä pitkin tuulilasista sisälle.

"Ei kannata missään nimessä meillä omalla autolla ajella, kun firman kautta myös polttoainekortti käytössä.". vähän särähti korvaan. Korjattaisiinko tuo kuitenkin, että kun on se firman löpökorttihandus ni siitä puhutaan yleensä täysetuna. se ei vielä tee firman autosta kannattavaa kuten yllä todettiinkin jo. Jos perustelet miten 5km työmatkalaiselle on täysetuauto kannattava niin nostan hattua perusteluille. verottaja se määrittää sen hinnan ja jokainen sen maksaa. löpökortilla ei kannattavuuden kanssa vielä mitään tekemistä. Sitten toinen mikä hiukan särähtelee on, että 2-3 vuoden auton osto tehdään sillä perusteella, että 8 viikon jonotus on "liian pitkä". Auto ihmisenä saattaisin olla tästä erimieltä onko prioriteettinä kovin hyvä.

Huomenna sit valitaan VW alltrack tai Xc 70. Q5 tippui pois ku oli vaan manuaalina tarjota ja odottais automaattia niin kestäis sen 8 viikkoa.
Ei kannata missään nimessä meillä omalla autolla ajella, kun firman kautta myös polttoainekortti käytössä.

Pikkusen kuulosta mun korvaan pieneltä provolta, köyhiä Pakkislaisia kohtaan...

Pikkusen kuulosta mun korvaan pieneltä provolta, köyhiä Pakkislaisia kohtaan...

Nyt erehdyit palstasta. Köyhyyshän on muun maailman vitsaus, Pakkiksella sitä ei tavata. Katso vaikka "Palkkasi" -threadia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom