työpaikan sapuska tarjoilut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Jakob
Miten te hoidatte homman siten, että jokinorsut ei katso kieroon, kun aina kieltäytyy kaikesta tarjoilusta.

Minä syön mitä huvittaa ja olen syömättä mitä huvittaa. Jos jokinorsut katsoo kieroon, se viihdyttää minua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa vastata ihmetelyihin nasevalla vastakysymyksellä. Esimerkiksi: "Miksi sinä et haluat ottaa kaakkua?" "Miksi ihmeessä haluaisin?" tai "Ota nyt, minä leivoin sen ihan itse." "Etkö parempaa tekemistä keksinyt?"

Haittapuolena tässä on leimaantuminen kusipääksi, mutta se pientä sen rinnalla, että olet taas hieman lähempänä täydellisyyttä :)

Joka päivä on jotain pullamunkkipatonkijädekeksimössöä tarjolla palavereissa ja etenkin niiden jälkeen. Palaveriin tuleville jokinorsuasiakkaille tarjotaan tuota edellä mainittua settiä ja kun eivät kovasta yrityksestä huolimatta jaksakaan syödä kaikkea niin eväät nostetaan toimiston pöydälle yleisöön käyttöön. Jotkut jokinorsuasiakkaat ovat jopa jättäneet lounaansa syömättä kun tietävät että meiltä saa evästä. Onneksi jotkut syövät myös normaalia ruokaa..

Hyviä kieltäytymiskommentteja:

- Nämä pullat pistää mun pakin sekaisin ja alan piereskelemään, onko mun pakko syödä?
- Just kävin ripulilla, onko mun pakko taas mennä?
- Nuo aiheuttaa syöpää. (aiheesta nousseen yleisen hälinän turvin poistu raejuustopurkin ääreen)

Syöttekö te yleensä duunin/koulun ruokalassa vai otatteko omat eväät mukaan? Itse yleensä syön koulussa... Hankalaa raahata omia eväitä joka päivä. Kyl siel ruokalas on aina jotain kala- tai kasvisvaihtoehtoo tarjolla mutta ei kuiteskaan mitään optimaalista ravintoa punttaamisen kannalta... Ois kiva tietää kuis ootte ratkaissut tän ongelman?

"Onko näissä [lisää tähän tuntematon mutta johonkin eksoottiseen ruoka-aineallergiaan viittaava termi]" "Ai et tiedä, no en mä sitten uskalla..."

Toinen vaihtoehto on uskotella omaavansa sellainen allergiayhdistelmä jolle leivonnaisia ei ole olemassa. Esim. sokeriton, gluteiiniton, laktoositon.

edit: tai saattaahan noita olla, harvemmin vain missään näkee...

Mistä tahansa muusta selviää, mutta ei isomammasta.
"Ota kakkua. Ota nyt lisää kakkua. Mikset sää syö? Oleksää kipee? Syö nyt pois tuo kun muuten mun täytyy heittää se roskiin kun emmää syö itte tämmösiä. Syö nyt kun oot niin laihtunukki":curs:

Eiks kukaa oo ikinä käskeny pullamössöä tarjoavan jokinorsun painua helvettiin tai tunkea wiinerit poikittain perseeseensä??

Luulisin että toimii :rolleyes:

Putkimies/raksapiireissä ei tollasta probleemaa olekkaan, onneksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom