Mä jotenkin osaan ymmärtää hieman tuota turhautumista mitä Hard justice tuo ilmoille. Kuten jo tuossa aikaisemmin toin ilmi niin itse en ole koskaan edes hakenut kunnolla töitä sillä olen ollut niin onnellisessa tilanteessa että aina ollut tarjolla töitä. Nyt kuitenkin kun tässä on ehkä pakko ihan oman mielenterveyden sekä muunkin kehityksen takia miettiä työn vaihtoa tai opiskelua niin välillä on aika turhautunut olo kun lukee asioita netistä. Esim. kun katsoo noita paikkoja niin jokaisessa joku rekry/vuokrafirma etsii sitä duunaria ja joissakin ei edes kerrota että mikä firma on kyseessä mihin olis paikka auki, tehtävät vaan. Mihin helvettiin on hävinnyt se vanha hyvä konsti että käveltiin paperit ja hattu kourassa johtajan huoneeseen ja juteltiin siellä ja sai töitä tai ei. Nykyään pitää tehdä vaikka mitä vitun kokeita ja tehtäviä ihan vähäpätöisimpääkin duuniin. Yhdessäkin duuni haastettulussa kerran piti piirrellä omenapuita jne. Olen varmaan jo sen verran vanha että ei yhtään nappaisi leikkiä noita haastatteluja. Mutta kun välillä tuntuvat olevan tärkeimpiä kuin 24vuoden työkokemus.
Edit. kai mun täytyy ensin opetella kirjoittamaan oikein.... nytkin oli niin paljon virheitä.
Edit. kai mun täytyy ensin opetella kirjoittamaan oikein.... nytkin oli niin paljon virheitä.