työkokemuksista..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gold
  • Aloitettu Aloitettu
Wildemar sanoi:
Hiiop ja threadia ylös. Mitä kursseja yms. pitää käydä ollakseen pätevä uimavalvoja? Kuinka helppoa mökkiuimarille?

SUH: järjestää kursseja , eli oletetaan ettet ole noita käynyt. Uimaopettajan peruskurssi , hengenpelastajan peruskurssi on ne mistä lähetään liikkeelle tai sit sulla on kokemusta siitä työstä suhteellisen paljon niin et tartte joka paikassa.
Mut pelkät kurssit ei auta siihen pätevyyteen mitenkään , sä et voi tietää miltä tuntuu sen ns. hukkuneen hakeminen sieltä pohjasta oikeesti jos et oo sitä koskaan tehnyt . Kaikki ne stressireaktiot ym. mitä et välttämättä ole kokenut ennen voi olla aika yllättäviä. Mut eihän tämä nyt ole sitä mitä tehdään jos aikasemmin on onnistuttu ennelta ehkäisemään mahdollisimman paljon ja siinä se näkyvin pätevyys ja vaativuus tuleekin esille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
gold sanoi:
no tämä kaverini intti kaveri, sanotaanko vaikka markoksi, kotoisin turusta, oli aikoinaan erään erotiikkabaarin järjestyksenvalvoja ja "runkkuvahti".
hänen toimenkuvaansa kuului vahtia strippareita, jotka privateshowta pitäessään, saattoivat hyvästä maksusta tehdä temput asiakkaalle. tämähän tietenkin laitonta. asiakas sai kyllä itse runkata niin paljon kuin vaan jakso.
Voi saakeli! Nyt selvisi vastaus yhteen "typeristä kysymyksistäni"...

Ei liity tähän millään tavalla mutta on tarinan paikka. Olin polttareissani ja mentiin stripparibaariin. No pojathan toki maksoivat privaesityksen minulle ja menin sinne sitten katselemaan. Mimmi kävi repimään vaatteitaan pois ja vähän aikaa keikutettuaan kysyi että taitaa olla sun eka kerta privaesityksessä. Myönsin ja jatkoin katselua. Lopulta vaatteet olivat poissa ja hän puki ne päällensä ja käveli nauraen pois. Tähän päivään saakka olen ihmetellyt mitä siellä oikein tapahtui niin ilmeisesti siellä olisi pitänyt runkata! EI VITTU! :hyper: :david: :nolo: No, ei kyllä kaduta mutta kiva kun selvisi :D

Ei liity tähän millään tavalla mutta on tarinan paikka. Olin polttareissani ja mentiin stripparibaariin. No pojathan toki maksoivat privaesityksen minulle ja menin sinne sitten katselemaan. Mimmi kävi repimään vaatteitaan pois ja vähän aikaa keikutettuaan kysyi että taitaa olla sun eka kerta privaesityksessä. Myönsin ja jatkoin katselua. Lopulta vaatteet olivat poissa ja hän puki ne päällensä ja käveli nauraen pois. Tähän päivään saakka olen ihmetellyt mitä siellä oikein tapahtui niin ilmeisesti siellä olisi pitänyt runkata! EI VITTU! No, ei kyllä kaduta mutta kiva kun selvis

Vähän kuin omalla kohdalla, mutta nessupaketti kouraan selvitti asian :) Mutta show loppu yhtä aikaa rahojen kanssa :(

Mun mielenkiintosimmat työkokemukset:

Paperitehtaalla yövuorossa ekaa kiertoa kiillotuskoneella. Paperikoneen koneenhoitaja tulee koppiin. Kello on jotain 2.30 aamuyöstä:

Koneenhoitaja: Lähes Jambo mukaan niin lasketaan verkot vesille.

Minä: Mitä vittua?

Koneenhoitaja: No joo joo, tuu nyt, saadaan kalaa.

Minä: Mitä VITTUA? Ootsä lääkkeissäs?

Koneenhoitaja: No en mutta kun toi rullamies lähtee virvelöimään eikä se kerkiä.

Tässä vaiheessa huomaan kuinka rullamies kävelee virveli olallaan kopin ohi kohti tehdassalin toista päätä. Onko tää enää todellista. Päätän kuitenkin lähteä hullun mukaan. Voihan se vaikka vahingoittaa itseään jos saa jonkun kohtauksen.

Perkelä niinhän siinä kävi että äijällä oli vene alajuoksulla tehtaan alueellla ja se kävi aina yölöösissä laskemassa verkot vesille. Ja siellähän se samoilla rannoilla rullamies heitteli uistinta. Että sellasia "kiireitä" yövuoroja.

No toinen huvittava työ oli huoltojen aikaan olla hitsaajille kipinävahtina. Hitsaus tapahtui keskellä hallia jossa oli täysin puhdas betonilattia. Siinä sitä sitten kökötettiin letku kädessä 8h kolmena päivänä vahtimassa ettei betoni vaan syty tuleen.

Baarihommista muistuu mieleen lähinnä vittumaisia asioita. Yks hauska oli kuitenkin kun kerran vilkaana iltana huomasin että perkele siellähän yhdessä pöydässä nainen ottaa vanhemmalta herralta ihan avoimesti poskeen. Tungoksessa lähdin sitten keskeyttämään aktia mutta eihän siellä oikein liikkumaan päässyt. Herra siinä huomas että no niin henkilökunta tulee ja suuntas muhun anovan katseen ja risti kätensä tyyliin "eikö tätä vois hoitaa loppuun". No akti loppui ennekuin pääsin paikalle, lasti oli ilmeisen herkässä. Totesin herrasväelle että eiköhän ole aika siirtyä jatkamaan iltaa muualle. Herra siinä sitten totesi kohteliaasti että taidatte olla oikeassa, otti daamin kainaloon, vinkkas mulle silmää ja löi satkun käteen tippiä. Viikon päästä tästä jouduin varaamaan paikalliseen terveyskeskukseen ajan kun olkapää vihoitteli. Astuessani lääkärin huoneeseen niin kukas se siinä olikaan, vanha tuttavani rouva "suikkeli". Pikkasen oli pokassa pitämistä. Rouva ei ilmeisesti muistanut asiasta mitään koska ilmekkään ei värähtänyt.

Ikäisekseen ihan pantava.

jambo sanoi:
Viikon päästä tästä jouduin varaamaan paikalliseen terveyskeskukseen ajan kun olkapää vihoitteli. Astuessani lääkärin huoneeseen niin kukas se siinä olikaan, vanha tuttavani rouva "suikkeli". Pikkasen oli pokassa pitämistä. Rouva ei ilmeisesti muistanut asiasta mitään koska ilmekkään ei värähtänyt.

Ikäisekseen ihan pantava.

Aiheutti ihan todellisen putoamisen :hyper:

Kyllähän noita pariskuntia on häädetty naisten vessoista pois useampia.

Erään ketjun ravintolassa töissä ollessani eräs nainen sitten oli päättänyt oksentaa naisten wc:n lavuaarin täyteen. siinä sitten karhupumpun haettuani ja naiselle annettua että alappas siivoamaan, niin muija alkaa ehdottelemaan että jos tää hoituis suikkareilla ettei tarvitsisi siivota.... varmasti:rolleyes: ketä haluaa juuri oksentaneen muijan hipelöimään itseään :urjo:

Jortsu sanoi:
Saiko tuosta muka vielä palkkaa?

Mä olen saanut tuollaisesta palkkaa jo jonkin aikaa ja vieläkin ne luulee että mä teen tulosta :hyper:

Toisaalta, siksipä mä olenkin pomo. Delegoin hommat muille ja kerään itse krediitin.:whip: :whip:

pikkupasi sanoi:
Mä olen saanut tuollaisesta palkkaa jo jonkin aikaa ja vieläkin ne luulee että mä teen tulosta :hyper:

Toisaalta, siksipä mä olenkin pomo. Delegoin hommat muille ja kerään itse krediitin.:whip: :whip:

jätkä on valtiolla töissä! :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom