työkokemuksista..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gold
  • Aloitettu Aloitettu
Hippa ja Gillyanne, :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: pari minuuttia yhteen menoon. Kun pääsin Hipan jutun kohtauksesta eroon, tuli eteen Gillyannen tarina, väh. yhtä paljon:lol2: . Onneksi olen yksin kotona, ulkopuoliset voisivat ihmetellä, että hengenahdistusko sille tuli.

Dragon, myös siulla ihan hervoton juttu. :lol2:

Valitut Palatkin sen tietävät, että tosielämän Sellaista sattumukset ovat parhaita kiherryksen kirvoittajia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Ghostrider
Eikös paras ratkaisu tossa tilanteessa olis ollut että rahat omaan taskuun ja venäläiset pysyttelevät edelleen pihalla?:D

Tilanteet tulee aina sen verran nopeasti, että sekin oma reaktio tuli selkärangasta.. Mutta ei niitten ryssien kanssa kannata liikaa alkaa pelailemaan, koska niillä on niin paljon valuuttaa mukana että yhden portsarin deletoiminen tekee sen verran lovea matkakassaan että jää vaan yks minkinnahka vähemmäksi hyllyyn ja silti vielä 14 kipaletta mukaan... :)

Olin keskussairaalassa Pika-lähettinä ts. kuljetin kiirellisiä potilaskertomuksia ja näytteitä. Eräältä osastolta soitettiin, että olis pika ja kun menin osastolle, en nähnyt mitään kertomuksia tai näytteitä missään. Kun kysyin kansliasta sanottiin, että se on siinä käytävällä. Okei, kävelin takas käytävälle. Palloilin siinä hetken aikaa, kun en löytänyt mitään. Takas kansliaan ihmettelemään, kunnes osastonhoitaja sanoo, et siinä käytävällähän se sänky on... Sanoin, et eipä taida tommosten kuljettaminen mulle kuulua, eihän se mikään kiirellinen edes ole. Täti rupes kiukkusena kertomaan mulle kuinka mun olis paras nyt vaan viedä se sänky. Kuljetin sängyn, kerroin myöhemmin pomolle, joka soitti osastolle ja täti pyyteli kovasti anteeksi :p

Originally posted by Gillyanne
Yhdyn 100% Hipan kommenttiin puhelinmyynnin tylsyydestä, itsekin ko. "ammattia" kokeilleena. Yksi hauska juttu niiltä ajoilta on jäänyt mieleen, ei tosin sattunut itselle vaan työkaverille: Tyypin piti soittaa henkilölle, jonka sukunimi oli Hällälä. No, sieltähän vastattiin sitten, että "Hällälällä!" Repeäminen oli kuulemma suht lähellä...:lol1:

Tuo on kyllä hauska juttu, mutta minä taidan olla vähän ilkeä, kun kiinnostuin tuollaisesta sukunimestä niin, että kävin katsomassa Väestörekisterikeskuksesta montako niitä löytyy... 0 kpl, mutta hauska juttu silti. :kippis1:

https://192.49.222.187/nimipalvelu/defaul.asp

Originally posted by andor
semmonen työkokemus on ku oltiin viime kesänä kaverin kanssa mansikoita poimimassa. aamulla neljältä herätys ja mopolla yli 20km älytön kylmä oli. sit iltapäivään asti poimittiin ja sen jälkeen salille ja kotiin nukkumaan. en kyllä suosittele kenellekään sitä hommaa. ihan hullua! :mad2:

Minä myös poimin mansikoita joskus vuonna x kaverin kanssa. Aamuyöstä ylös ja pyörällä 6 km bussille, bussilla mansikkapaikalle jossa kontattiin iltapäivään asti, bussilla takas ja pyörällä 6 km kotiin, sitten tietysti vielä pyörällä salille... Illalla kun sulki silmät, näki ihan kirjaimellisesti punaista :eek:

Originally posted by Hannibal
Tuo on kyllä hauska juttu, mutta minä taidan olla vähän ilkeä, kun kiinnostuin tuollaisesta sukunimestä niin, että kävin katsomassa Väestörekisterikeskuksesta montako niitä löytyy... 0 kpl, mutta hauska juttu silti. :kippis1:

https://192.49.222.187/nimipalvelu/defaul.asp

Jaa. Noinkohan tuo duunikaveri sitten viilasi koko muuta porukkaa linssiin? :confused: Noinpa tuo kuitenkin väitti tapahtuneen, muistan sen siksi niin tarkasti kun se oli mielestäni oikeasti hauskaa... Enkä nyt heti tajua, miksi hän olisi sen keksinyt, vastaavia hauskoja tapauksia kun sattui siellä lähes päivittäin. Noh, no can do.

Jaa. Noinkohan tuo duunikaveri sitten viilasi koko muuta porukkaa linssiin? :confused: Noinpa tuo kuitenkin väitti tapahtuneen, muistan sen siksi niin tarkasti kun se oli mielestäni oikeasti hauskaa... Enkä nyt heti tajua, miksi hän olisi sen keksinyt, vastaavia hauskoja tapauksia kun sattui siellä lähes päivittäin. Noh, no can do.

Mutta Hallala on. Tunnen henkilökohtaisesti. Muistan joidenkin (en minä) joskus penskana vieläpä soitelleen keskellä yötä joistain bileistä ihan vain kuullakseen tuon vastauksen Hallalalla.

Etunimeä en nyt muista, olisikin jo _liian_ hauskaa jos vastaus olisi ollut: "Hallalalla Laila puhelimessa"

Originally posted by Jame
Mutta Hallala on. Tunnen henkilökohtaisesti. Muistan joidenkin (en minä) joskus penskana vieläpä soitelleen keskellä yötä joistain bileistä ihan vain kuullakseen tuon vastauksen Hallalalla.

No ehkä se olikin sitten se, ja meikäläisen muisti on jostain syystä päättänyt lisätä ne ä:n pilkut :D

Originally posted by Äijä
Jaahas. Ja paljonko voi odottaa joutuvansa maksamaan pokelle, jos tuolle tielle lähtee? Sen verran harvoin (2krt vuodessa?) tulee baarissa käytyä, että melkein ennemmin maksaa vähän enemmän kuin jonottaa 30C pakkasessa kaksi tuntia. Lisäksi tässä on huomioitava myös tyylipisteet.

Ei kannata mennä sitä rahaa kaivamaan näkyvästi esille siinä muitten jonottajien katsellessa. Sanot sille pokelle, että olisi herrasmiehiä tulossa ja jätät sen rahan mieluummin lähtiessä kuin tullessa. Jos työnnät sitä rahaa tullessa niin se täyttää lahjonnan merkit, ja tästä on ollut pari juttua Helsingissä esitutkinnassa männä vuosina.

20€ on mun mielestä ihan mukava summa, tietenkin jos käy tiheämmin samassa paikassa niin voi tulla vähän kalliiksi. Itse jätän joka kerta ravintolassa käydessäni rahaa ovelle, enpä ole jonottanut moneen vuoteen mihinkään.

Originally posted by edelbrock
Ei kannata mennä sitä rahaa kaivamaan näkyvästi esille siinä muitten jonottajien katsellessa. Sanot sille pokelle, että olisi herrasmiehiä tulossa ja jätät sen rahan mieluummin lähtiessä kuin tullessa. Jos työnnät sitä rahaa tullessa niin se täyttää lahjonnan merkit, ja tästä on ollut pari juttua Helsingissä esitutkinnassa männä vuosina.

20€ on mun mielestä ihan mukava summa, tietenkin jos käy tiheämmin samassa paikassa niin voi tulla vähän kalliiksi. Itse jätän joka kerta ravintolassa käydessäni rahaa ovelle, enpä ole jonottanut moneen vuoteen mihinkään.

Tietysti jos on jonkun paikan kanta-asiakas ja jättää joka kerta tippiä välillä 1 euro-10 euroa, niin voi hyvin päästä jonon ohi vaikka ei mitään isoja seteleitä tarjoaisikaan.

Originally posted by Kraftwerk n
Nimim. Metal-gymin pikkujoulut 2002:lol2:

Olin töissä Metal-gymin pikkujoulujen aikaan, joten silloin ei päässy tipittämään. :mad: Työpaikan pikkujouluissa joutui sitten jo vähän heittämään jotta kaikki pääsi sisään baareihin.;)

Toissakesänä olin äidin työkaverin poikaa vahtimassa kuukauden päivät. Työajat olivat melkoisen vaihtelevat,mutta aamulla kuitenkin aina sen verran aikaisin piti pärrä käynnistää,että vaatetta piti päälle lykätä ihan mukavasti että tarkeni sen 20 kilsaa körötellä. Iltapäivällä olikin sitten yleensä hieman lämpimämpää.Tähän liittyen..eräänä iltapäivänä oli todella kuuma,mutta sisätiloissa oli sen verran viileämpää ettei kuumuus vaivannut ja näin ollen ei tullut vaatetta vähennettyä. Kotiin päin ajaessa alkoi kuitenkin kuumottaa ja kirjaimellisesti nuupahdin mopon päälle.Aika mukavan herätyksen tosin sain kun rysähdin ojan pohjalle moponi kanssa. Pahasti ei käynyt,rehuja vain laahautui mukana.. :D
Eräänä aamuna sain tuolla 20 kilsan matkalla pysähtyä laittamaan kettingit takaisin paikalleen n.4 ja pari kertaa jäi jonkun maalaistalon isäntä kattomaan että "mitä se tyttö täällä värkkää?" Vastaus yleensä sisälsi sanat "tämä perkeleen mopo on taas niin saatanan vittumaisella tuulella,sama kun heittäisi vesilintua ja kävelisi"..
Ja jälleen yhdellä kotimatkalla ihmettelin että mikäs tässä nyt yhtäkkiä kilahti ja katsoin tielle taakseni..yllätys oli melkoinen kun tajusin että vaihdepoljin oli tippunut!
Työkilometrejä tuolle kesälle mahtui muuten reilu 700 km..ja mopo on vanhempi kuin taivas..hyvällä tuulella ja alamäkeen se toimii ihan hyvin.. :)

Originally posted by Tiukkis
Minä myös poimin mansikoita joskus vuonna x kaverin kanssa. Aamuyöstä ylös ja pyörällä 6 km bussille, bussilla mansikkapaikalle jossa kontattiin iltapäivään asti, bussilla takas ja pyörällä 6 km kotiin, sitten tietysti vielä pyörällä salille... Illalla kun sulki silmät, näki ihan kirjaimellisesti punaista :eek:

Joo nyt kun sanoit niin muistin just ton että kun sulki silmät nii näky vaan manskoita. Jännä juttu. Meni siinä kyllä polvet ja selkä kipeeksi. Ei oo tehty tämmöselle pitkäjalkaiselle laiskimukselle se työ kyllä.

Työkokemusta mulla on jo 15 vuotta samalta alalta ja kaikkea hauskaa on sattunu mutta eilen tais olla yksi hauskimmista tapahtumista töissä.
Olen huoltsikalla duunissa ja eilen sit olin kassalla kun eräs tuttu kävi asiakkaana ja siinä samalla juttelin sen kanssa kun huomasin että joku tankkaa ja kohta siitä tankatulta mittarilta lähti auto tuhatta ja sataa pois. No eikun kun vaan ulos katsomaan ja kiroilemaan että taas yksi rosvo.... ja siinä sit kyselin että muilta asiakkailta että näkikö kukaan ja muutaman asiakas kertoili että 2 naamioitunutta naista oli tankaannu ja lähtenyt.
No mä sit sisälle takaisin ja tutkimaan että löytyskö ja näkyskö mistään kyseisen auton rekkari ja sit rupesin soittamaan poliisille ja siinä poliisille soittaessa kännykkä rupes soimaan ja siellä soitti kaverini että hän näki sen auton n.500m päässä meidän pihasta kun se oli sinne hyytynyt. No ei muuta kun poliisit asialle katsomaan ja sieltähän se auto löytyi tankki täynnä meiltä varastettua dieseliä ja kaksi hölmistynyttä naista että juurihan sitä tankattiin...........
Ne rosvot eivät varmasti olisi jääneet kiinni jos niiltä ei olisi hyytyny auto siihen lähettyville. Mutta hyytyyhän se kun varastaa tankin täyteen diedeliä bensa-autoon:p :lol1: :p

Originally posted by japa
...auto löytyi tankki täynnä meiltä varastettua dieseliä ja kaksi hölmistynyttä naista että juurihan sitä tankattiin......... Mutta hyytyyhän se kun varastaa tankin täyteen diedeliä bensa-autoon

:lol1: Tähän vois vetää eräänkin hassun kommentin, mutta jätänpä sanomatta.

Tämä kertoo kaiken : http://www.vidbay.com/pics/yesitsawoman.htm

No joo, rauhaa tytöt. Vitsi on vitsi on vitsi.

Yhdyn 100% Hipan kommenttiin puhelinmyynnin tylsyydestä, itsekin ko. "ammattia" kokeilleena. Yksi hauska juttu niiltä ajoilta on jäänyt mieleen, ei tosin sattunut itselle vaan työkaverille: Tyypin piti soittaa henkilölle, jonka sukunimi oli Hällälä. No, sieltähän vastattiin sitten, että "Hällälällä!" Repeäminen oli kuulemma suht lähellä...:lol1:

Jos mun nimi ois Hällälä, niin mä vastaisin puhelimeen näin: Laulaen, Hällälällää Hällälällää.

Pain sanoi:
Mieltäylentäviä kokemuksia osa-aikaisen uimavalvojan jännittävästä maailmasta...

Hiiop ja threadia ylös. Mitä kursseja yms. pitää käydä ollakseen pätevä uimavalvoja? Kuinka helppoa mökkiuimarille?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom