Jamiks
-
- Ikä
- 39
no-body sanoi:Elämä on .
turha post, mutta: Väärä repliikki :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no-body sanoi:Elämä on .
IsoDino sanoi:Minun pointtini koko asiaan oli se, että SAAVUTETUISTA EDUISTA PIDETÄÄN KIINNI!!
skeema sanoi:Nyt näyttäisi olevan ilmassa pieniä merkkejä siitä, että Paperiliitto on ymmärtänyt ampuneensa itseään jalkaan torjuessaan Saloniuksen tokan esityksen..
IsoDino sanoi:Minäkin haluan tietää millä perusteella paperityöläinen on tyhmä ja laiska verrattuna esim. jonkin muun alan tai muun ammattitason työntekijään?
Tyhmä on se joka tuollaista viittii edes väittää. Tyhmiä ja viisaita meitä löytyy ihan joka alalta.
no-body sanoi:Jos ne nyt tarttuvat vielä huonompaan ehdotukseen, ne eivät ole saaneet koko hässäkässä yhtään alkuperäistä vaatimustaan läpi,
jolloin koko työsulku on mennyt harakoille.
Toista kertaa on mitään uudistuksia turha yrittää todella pitkään aikaan uudestaan, joten idiootteja ovat jos nyt luovuttavat.
Vanek sanoi:Nyt se sitte ratkes, voi vittu mä olen onnelinen, pääsee töihin
uga sanoi:Veikkaan että kiista ratkeaa huomenna. Metsäteollisuus haluaa kovasti sopua, se on tarttunut toinen toistaan paskempiin sovintoehdotuksiin jo kahdesti.
Jansku sanoi:Nyt olisi kyllä kiva tietää yksityiskohtia sopimuksesta. Veikkaan että työnantajapuoli on kuitenkin joustanut huomattavasti enemmän.
Joo, päästöt ylittyy varmasti ja kohta valitellaan kauheista hajuhaitoista kaupungilla. Meilläkin kiireessä jäi tornit pesemättä, siellä on sellasta kamaa, mikä ei irtoa sitten millään, voi olla kummanväristä paperia aluksi Samoin pastakeittiö on varmaan ihan tukkeessa, kaikki venttiilit jumissa!IsoDino sanoi:Eräs mielenkiintoinen asia on, että kuinka paljon nyt tulee ongelmia mm. koneiden ylösajossa, sellun valmistuksessa tai jätevesiongelmissa (työnantaja on jo pyytänyt useilla paikkakunnilla lupaa ylittää jätevesimäärät tai niiden tasot)
Tanu sanoi:voi helvetti, mut onneks tää homma loppu nyt tähän!!
Tanu sanoi:Samoin pastakeittiö on varmaan ihan tukkeessa...
Niille joilla on ollut lomaa työsulun aikana, on maksettu tuolta ajalta myös palkka, eli ovat periaatteessa lomansa pitäneet. Saa pitää loman myös myöhemmin, mutta silloin ei makseta palkkaa.Hilarius sanoi:Sitä tässä oon miettiny, että ne vuorot joilla olis ollu kesäloma työsulun aikana, niin onko ne kesälomat siirretty jonnekki toiseen ajankohtaan? (syksyyn?)