make72 sanoi:Mitä suurin osa paperityöläisistä oikeen tekeen siellä tehtaalla töikseen, nehän on aika pitkälle automatisoituja?
Mä tiedän. Mä kattelin tän mielenkiintoisen dokumentin missä näytettiin mitä ne tekee. Pääasiassa siis istutaan valvomossa ja jutellaan Toyotan renkaista ja siitä miten kapitalisti riistää. Sitten aina silloin tällöin pärähtää ilmahälytyssireeni soimaan. Silloin kaikkien pitää mennä juoksemaan sen paperikoneen viertä edestakaisin ja kiskomaan paperisilppua sieltä joka välistä. Yks äijä suihkuttaa letkulla vettä sekaan. Sitten taas mennään valvomoon istumaan.
Mulle jäi siitä dokumentista vähän sellainen käsitys, että IsoDino istuu siellä paperitehtaalla vähän muita ylempänä sellaisessa erillisessä kopissa ja pistää aina välillä sen ilmahälytyssireenin soimaan. Sitten muiden pitää juosta.
Muita kyseisen dokumentin huippukohtia oli se, kun se fiksumman oloinen kesäharjoittelijapoika totesi, että "nää on kyllä semmosia hommia, että apinaa kun vähän aikaa opettais niin se hoitais kaiken". Toinen huippukohta oli se, kun Ryynänen tajus vihdoin leikata sen karseen lettinsä.