Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arsi sanoi:Kertakaikkisen naurettava tilanne..
Mitäs jos Paperiliitto haluaisi lakkoilla samana päivänä, jolle työnantajapuoli olisi julistanut työsulun? :D
Tanu sanoi:Mitä luulet IsoDino, kestääkö lakko kauankin?!
Gascoigne sanoi:Kesä ja Joulu nyt voidaan aina myydä hyvään hintaan, mutta 2-päivän karenssi sairaslomista ja lomien siirrot onkin vaikeampi saada läpi... Toisille tuo pelkkä juhannuksen myyminenkin on jo liikaa... Äijät tehtaalla toistavat sitä että ovat maailman tuottavimpia työntekijöitä ja firmat kannatti niin kauan kun ruvettiin ostelemaan tehtaita ympäri maailman ja nyt se hinta otetteis Suomalaisten paperimiesten selkänahasta pois.
Toiset ovat jopa innoissaan lakosta, kevät tulossa ja paperiliitolla on varaa maksella korvauksia aika pitkään...
Meikäläiselle tuo lakko tietää isoa rahanmenetystä :(
Arsi sanoi:Vituttaa rahanmenetys, joka mahdollisesta lakosta/työsulusta aiheutuu.. Itsellä alkaisi kesätyöt tuossa parin viikon kuluttua, lisäksi isäni on paperitehtaalla töissä. Lakon/työsulun ansiosta jäisi 2 palkkaa meidän perheeltä saamatta.. :curs:
Mersua ei kyllä ole, omakotitalo kylläkin.. ;)IsoDino sanoi:Jos päästetään kaikki työnantaja haluamat vaatimukset läpi, niin kohta isäsi joutuu myymään mersunsa ja omakotitalonsa. Ja ostaa tilalle ladan ja muutatte vuokrakaksioon. :D
Eli pidetään saavutetuista eduista kiinni, vaikka hautaan asti. :curs:
Hannibal sanoi:Taitaa jäädä paperimiehiltä Thaimaan-matka poikineen tekemättä.
make72 sanoi:Hiukan Mutta laitetaan tähän triidiin.Mitä suurin osa paperityöläisistä oikeen tekeen siellä tehtaalla töikseen, nehän on aika pitkälle automatisoituja? Minulla on se jääny epäselväksi, ku itse olen YIT:n leivissä ns. keikkahommissa esim juhannus seisakissa niin en ole nähny yhdenkään paprutyöläisen mitään hommia tekevän, silti ne siellä painaa pitkääpäivää :D Koulutukseksi varmaan piisaa jos osaa kävellä ja näkö pelaa sen verran että monitorilta näkee suurimmat kuviot. ps Kohtuuttoman hyvät palkat verrattuna työn vaativuuteen.
make72 sanoi:Hiukan Mutta laitetaan tähän triidiin.Mitä suurin osa paperityöläisistä oikeen tekeen siellä tehtaalla töikseen, nehän on aika pitkälle automatisoituja? Minulla on se jääny epäselväksi, ku itse olen YIT:n leivissä ns. keikkahommissa esim juhannus seisakissa niin en ole nähny yhdenkään paprutyöläisen mitään hommia tekevän, silti ne siellä painaa pitkääpäivää :D Koulutukseksi varmaan piisaa jos osaa kävellä ja näkö pelaa sen verran että monitorilta näkee suurimmat kuviot. ps Kohtuuttoman hyvät palkat verrattuna työn vaativuuteen.