"Työ"paitaan joku naseva teksti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Kerran nuorena poijanmulukkuna kirjoitin kiireen keskellä isolla mustalla tussilla pakkauspöydän kalenteriin "ARBEIT MACHT FREI" ja muuan saksansuomalainen raivostui. Höh, en minä sillä mitään pahaa tarkoittanut, mutta ehkä sitä ei sitten voinut huumorilla ottaa.

Miten olisi pelkkä oranssi paita ja rinnuksessa lyhyt numerosarja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Palkkaneuvotteluissa voisi toimia: "En ole L'Orealin arvoinen". :D

En tiedä onko jo mutta pannaan nyt

Annan aina 100% työpanoksen. 10% maanantaina, 20% tiistaina, 30% keskiviikkona, 30% torstaina ja 10% perjantaina!

Seuraavan kerran kun on keikka johonkin valtion laitokseen, voisin kirjoittaa tussilla rintaan "Jos haluat tämän yksikön tekevän työnsä niin soita pomolleni numeroon xxx-xxxxxxx ja pyydä vähemmän ystävällisesti hoitamaan kahden kuukauden palkkarästini. Olen täällä vain laihan kahvinne ja pomonne sihteerin ison perän takia".

Vielä kaivattas jotain näppärään tekstiä liittyen työntkijälle anettuun kirjalliseen varoitukseen. Itsellä nyt ei sytytä yhtään ja pari työkaveri tuollaista kaipaisivat tähän paitaprojektiin.

Vielä kaivattas jotain näppärään tekstiä liittyen työntkijälle anettuun kirjalliseen varoitukseen. Itsellä nyt ei sytytä yhtään ja pari työkaveri tuollaista kaipaisivat tähän paitaprojektiin.

Varotuskolmion kuva, lisäkilpeen "Kirjallinen"?

Kerää koko sarja, muihin liikennemerkkipaitoihin varotusmerkkeinä epätasainen tie (lisäkilvellä palkkakuoppia), stop-merkki tai kielletty ajosuunta (lisäkilpeen urakehitys), kapeneva tie tai soveltuva nopeusrajoitus tuhansina euroina vuodessa (lisäkilpeen palkkakatto)...

No joo, ehkä jollain välähtää jotain nokkelaa.

Yhellä työkaverilla on sellanen jossa lukee "minua ei voi irtisanoa, orjat myydään" tai jotain vastaavaa. Ei tosin työskentele mun kanssa samalla osastolla.

Toi on huippu! Entisessä työpaikassa meillä oli kaikilla mukit tuolla tekstillä varustettuna. Sopisi tähänkin työpaikkaan, minä teen kahden naisen hommat ja saan yhden naisen palkkaa.

Ehkä jopa hieman väsynyt, mutta pannaan silti: Ei tämän talon töissä hullu tarvitse olla, mutta kyllä siitä hyötyä on!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom