"Työ"paitaan joku naseva teksti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvä että ainakin joillakin homma etenee ;) Et sitten saanut korotusta? Tämmöinen paítakampanja on kohtuu häijy, mutta nostan peukalot ylöspäin yritykselle :thumbs:

P.S. Training_addict voikin tulla sitten kertomaan, miksei tällaista kampanjaa MISSÄÄN nimessä saa tehdä työnantajaa vastaan :whip: ja 1000 x ;)

No kun ei siitä tunnu pääsevän edes järkevälle neuvotteluaseteelle. Ja ei tossa takana se pelkkä palkkakaan ole, porukkaa vähän vituttaa kun hommia tulee kympillä lisää ja meille senotaan että te teette me ajattelemme ja kuitenkin se paska valtahtaa meidän niskaan sekunnissa jos sittei ei olla osattu ajatella.

Että sellasta pientä huumorinkukkaan tässä viritellään vain. ;)

Tuo "Tiedän että puhutte selkäni takana" oli aika hiton hyvä, ton voisi itellekin laittaa. Eli näitä vähän vähemmän kuluneita(kin) kaivataan. Kyllähän näistä jo paidat väännetään ja jos/kun nuo saadaan aikaseen (eli ettei porukka himmaa viimehetkillä) niin kerron sitten mitkä tekstit valittiin. Mutta saa toki laittaa lisää vielä, voihan näitä hyödyntää sitten kuka tahansa ja missä tahansa.

Tuo "Tiedän että puhutte selkäni takana" oli aika hiton hyvä, ton voisi itellekin laittaa. Eli näitä vähän vähemmän kuluneita(kin) kaivataan. Kyllähän näistä jo paidat väännetään ja jos/kun nuo saadaan aikaseen (eli ettei porukka himmaa viimehetkillä) niin kerron sitten mitkä tekstit valittiin. Mutta saa toki laittaa lisää vielä, voihan näitä hyödyntää sitten kuka tahansa ja missä tahansa.

Paidan painatusfonttiin saa mallia täältä:

http://www.mentalwear.fi/paidat/selantak_perus.htm

Kyllähän näitä Mentalwearin tekstejä VOI hyödyntää kuka tahansa ja missä tahansa, mutta mikäli itse kaupittelisin kyseisiä paitoja kehittelemilläni teksteillä (ja vielä hyväntekeväisyys taka-ajatuksena), saattaisin vaikkapa harmistua plagioinnista. Myönnettäköön, että paidan teettäminen kopioidulla tekstillä saattaa tulla muutamia euroja halvemmaksi kun valmiin paidan ostaminen. Varmaan "Pakkotoisto"-paidankin saisi painatettua edullisesti?

Tässäpä alkuperäiseen kysymykseen liittyen Mentalwearin kanta ja ideoita vapaasti kenen tahansa käyttöön tulevista lauseista:

"MENTAL-KOPIOITA LIIKKEELLÄ!
Mentalwearin paitoja kopioidaan häikäilemättömästi, esimerkiksi
paitalabra.com käyttää hyväkseen hyväntekeväisyyspaitojamme KYLÄHULLU ja RAJATAPAUS. Kyseiset sloganit ovat rekisteröityjä tavaramerkkejä.
Paitalabra rahastaa Mentalwearin tuotejäljitelmillä häikäilemättömästi!
Mentalwear vastustaa piratismia henkeen ja vereen. Kaiken maailman
rättikauppiaat kopioivat meitä ja ratsastavat meidän maineellamme. Kopioita
painavia tahoja on ilmaantunut ympäri Suomea ja olemmekin ottaneet avuksemme lakimiehen ynnä poliisilaitoksen.

Jos näet Mental-kopioita, ilmoitatko siitä meille osoitteeseen:
info@mentalwear.fi. Jos vain kykenet, ota selville kuka paitoja painattaa ja olemme äärimmäisen kiitollisia!

Ja te, jotka kopioitte ideoitamme: keksikää omia lauseita. Kiitos!
Tässä muutama lause, jota emme itse aio painattaa ja annammekin Teille
arvoisat Piraattimiehet nämä lahjaksi hopeatarjottimella:

MINULLA EI OLE OMIA IDEOITA
TYHMYYS ON PAINAJAN PÄÄSSÄ

Ystävällisin terveisin
Mentalwearin henkilökunta ja uskolliset asiakkaat, jotka ovat jo lakkauttaneet
muutamia piraattien valmistajia!"

Mentalwearin paitojen sloganit on suunnitellut Satu Viskari.

http://www.mentalwear.fi/ajankohtaista.htm

(Ja peeäs, ei, en ole paitapuodissa töissä, ja juu, olen nyyppä ilonpilaaja.)

No sanotaanko nyt näin, että jos jollain lafkalla ei ole tarjota valmiina järkeviä tekstejä, pitää ne sitten tehdä itse. Enkä mä nyt jaksa uskoa että nuo kuluneet tai jopa osittain itse keksityt TYÖELÄMÄÄN liittyvät lauseet voivat olla mitään rekisteröityjä tavaramerkkejä.

Ja eikös vastuu ole firman joka tekee ne paidat? Vai pitääkö muka teettäjän olla selvillä joka hiton lauseesta että onko se nyt joku Mentalwear tai vastaava ehtinyt itselleen napata?

No enpä välittäs tästä tämän enempää jauhaa, vaan kaipaan noita tekstejä ja itse sitten päätetään mitä niillä tehdään ja missä.

"Näytänkö sun mielestä onnelliselta täällä?"
"Arvaa kaks kertaa oonko täällä vapaaehtoisesti!!"
"En olis täällä jos ei olis PAKKO!" :)

No kun ei siitä tunnu pääsevän edes järkevälle neuvotteluaseteelle. Ja ei tossa takana se pelkkä palkkakaan ole, porukkaa vähän vituttaa kun hommia tulee kympillä lisää ja meille senotaan että te teette me ajattelemme ja kuitenkin se paska valtahtaa meidän niskaan sekunnissa jos sittei ei olla osattu ajatella.

Että sellasta pientä huumorinkukkaan tässä viritellään vain. ;)

Tunnen tuskan. Ei muuta kuin onnea kampanjalle, voishan se olla mukava nähdä venähtääkö naamat firmassa, kun työntekijöillä olisi vaikkapa "ORJA"-paita päällä :D

Tunnen tuskan. Ei muuta kuin onnea kampanjalle, voishan se olla mukava nähdä venähtääkö naamat firmassa, kun työntekijöillä olisi vaikkapa "ORJA"-paita päällä :D

Yhellä työkaverilla on sellanen jossa lukee "minua ei voi irtisanoa, orjat myydään" tai jotain vastaavaa. Ei tosin työskentele mun kanssa samalla osastolla.

Te ootte häjyjä...:lol2: Tuo palkkaneuvotteluihin pääseminen on isommissa firmoissa varmaan hankalaa mutta meilläkin voi vain marssia herra iso herrojen puheille jos siltä tuntuu. Eipä löytynyt herrojen verotietoja paikallislehdestä kun rikkaimpien tiedot julkistettiin, pyysinköhän liikaa palkkaa...:(
Hieno idea kuitenkin joka pitää varmaan ottaa joskus kokeiluun.:D

:wanha: mut miten ois "lisää liksaa" :jahas:

Sorry kovasti, jos on wanha, mutta wanha ei jaksa lukea kaikkia läpi.
Mää kerran painoin muutaman pairan röihin, siis työpaidaksi. Teksti oli yläselässä:

EI
TARTTE
AUTTAA

Sekös vitutti muutamaa istuskelijaa urakalla ja yksi rohkeni seitten sanomaankin, että jos tulevaisuures jätetään tuollaiset kotiin.
Pairal on muutenkin röystäilty. Hämeenpuistoa kun yrittää kolmes promilles tallata eteenpäin vaivalloisesti ja seläs ko. teksti, niin siin on asennetta. "Vi**u, pääsen aivan varmasti nukkumaan ajallaan, mutta EI TARTTE AUTTAA."

Toisaalta niitä istuskelijoita töissä vituttaa kaikest eniten toi paita, kun se on niin selkee propeganda niitä kohtaan.

Täältä tähän.

-r3-

Te ootte häjyjä...:lol2: Tuo palkkaneuvotteluihin pääseminen on isommissa firmoissa varmaan hankalaa mutta meilläkin voi vain marssia herra iso herrojen puheille jos siltä tuntuu. Eipä löytynyt herrojen verotietoja paikallislehdestä kun rikkaimpien tiedot julkistettiin, pyysinköhän liikaa palkkaa...:(
Hieno idea kuitenkin joka pitää varmaan ottaa joskus kokeiluun.:D

Ei mun duunipaikka niin iso ole etteikö sinne voisi marssia. Mutta kun niitä ei nappaa edes keskustella näistä asioita. Asenne on tyyliin "tulijoita riittää" ja muuta ympäripyöreetä paskaa. No liian kilttejä lapasia tässä ollaan, mutta minkäs teet kun ei tässä oikein voi kovalla riskillä suht varmaa työpaikkaakaan vaihtaa.

EDIT: Ja enemmänkin tämä on sellasta pientä kivaa huumoria vain, tosin vähän tolla totuudella siivitettynä. Työtä kun tulee koko ajan lisää ja missään se ei näy, niin pitäähän sitä vähän kommentoida sitten jollain tavalla. ;)

Kohentaa varmasti yleistä työilmapiiriä.
Pomojen puhelinnumeroita kannattaa kans raapustella yleisten vessojen seiniin: Otan suihin tekstillä ryyditettynä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom