"Työ"paitaan joku naseva teksti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Niin, me tässä työporukalla puhuttiin, että pitäs löytää näitä mukavia vähän ehkä työpaikkaa kevyesti morkkaavia tekstejä. Teetettäisiin sitten porukalle paidat, tavoitteena olisi saada n. 8 kpl erilaisia tekstejä.

Esimerkkiä siitä mitä tarkoitan:

-Palkka juoksee, minä en

-Varasta pomolta se varastaa sinulta

Eli mitään ihan kauheen törkystä ei voi laittaa, mutta sellasta kevyttä piilovittuilua. Ja noiden paitafirmojen sivuja ollaan kateltu, mutta ei löydy montaa erilaista järkevää tekstiä.

Eli noita tekstejä voi jostain kaivaa valmiina tai jos järki leikkaa niin keksiä itse. Valitaan niistä sitten mielestämme parhaat ja teetetään paidat jossakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
työ tekijäänsä kiittää - ja minähän en kiitosta kaipaa

jos pomollekin on paita mielessä niin sellainen "vieressäni on idiootti"-teksti paitaan ja tekstin yläpuolelle nuoli ylöspäin.

Käykö kuvapainatus?
dilbert_nothing.gif

"Kannattais vaihtaa työpaikkaa, eikä itkeä - vaan kun en jaksa."

Lainaus vanhasta Kummeli-sketsistä:

"Paskalla on tekijänsä"

Perinteisiä:
"Olen tekevinäni töitä, firma on maksavinaan palkkaa."
"Teen työtä rahasta. Jos haluat uskollisuutta, hanki koira."
Erityisesti softa-alalla:
"Laatua, edullisesti, nopeasti. Valitse kaksi!"

"Ei näillä palkoilla"

Selkään teksti: "Älä herätä! Palaveri kesken"
"Palkka on rahallinen korvaus työntekijän menetetystä vapaa-ajasta"
"Kiitos on nissen palkka"
"Tyhjän saa pyytämättäkin"

edit: ai nii, tämä on vanha suosikkini -> "epäonnistumisen vaara on suuri silloin kun kyvytön käskee halutonta tekemään tarpeetonta"

edit2: onko Timba teillä palkkaneuvottelut jumiutuneet, kun tehdään paitakampanja?

"Älä multa kysy, oon vaan töissä täällä."

Toi sopii ainakin asiakaspalveluhommiin.

Toi Hupen kuva olis kyllä ihan napakymppi :). Voi olla parempi ettei laita duunissa päälle silti...

Yksi savuke lyhentää elämää noin 2 minuuttia.
Yksi pullo olutta lyhentää elämää noin 4 minuuttia.
Yksi työpäivä lyhentää elämää noin 8 tuntia!

edit2: onko Timba teillä palkkaneuvottelut jumiutuneet, kun tehdään paitakampanja?

Mitkä neuvottelut? Tässä talossa noista ei edes neuvotella. Ainut palkko joka nousee on TJ:n palkka ja se onkin aina kymmenissä prosenteissa. ;)

No ei tästä tämän enempää. Laittakaa lisää noista tekstejä, muutame hiton hyvä jo tullut. Eiköhän näistä meille paidat repäistä vielä: Ja kyllä me varmaan pysytään tekstissä, tulee nuo kuvat vähän kalliiksi tehdä ja tuo teksti riittää muutenkin hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom