Työ haittaa reeniä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko muilla tälläistä tilannetta kuin minulla.

Teen säännöllisen epäsäännöllistä "yövuoroa" elikkä 4 yötä 3 vapaata. Koitan siihen sitten sovittaa reenit , olen reenannut useamman vuoden siten, että teen yhden lihasryhmän kerralla. Reenejä tulee siis n. 5 krt vko mutta ajallisesti pysyvät kohtuudessa n 45-60 minsaa per reeni.

..kokemuksia muilta olisi kiva kuulla.

T: köyhä sairaanhoitaja

missäs oot hoitajana etten vaa siihen sairaalaan/lääkäriin eksy. :)
T: itserakas ja elämää rakastava kundi
:kippis1:

häh!!

Originally posted by Nobl
missäs oot hoitajana etten vaa siihen sairaalaan/lääkäriin eksy. :)
T: itserakas ja elämää rakastava kundi
:kippis1:

..älä viitti masentaa, onko huonoja kokemuksia "sairaaloista"?

ps. miten tuo kommentti liittyi kysymykseen?

..no onpahan jotakin mitä miettiä yöllä ja odottaa kun tulet potilaaksi :D

Re: häh!!

Originally posted by Petsu
..älä viitti masentaa, onko huonoja kokemuksia "sairaaloista"?

ps. miten tuo kommentti liittyi kysymykseen?

..no onpahan jotakin mitä miettiä yöllä ja odottaa kun tulet potilaaksi :D

eipä kai oo..
kuhan vitsailen

Vaihda alaa. Ei voi olla sattumaa, että suurin osa tän palstan populasta on IT-alalla (käsittääkseni?).

Hyvät puolet:
-säännöllinen työaika
-ok palkka
-siistit sisähommat eli ei palautumista haittaavaa rasitusta
-eväitä voi syödä vaikka koko päivän
-eväiden syönniltä jäävän ajan voi lukea pakkotoistoa

Huonot puolet:
-joutuu vaihtaan firmaa tiheetä, kun kaikki kaatuu alta (hmm...miksiköhän... :confused: )
-perusnörtin ryhti eli nk. velosiraptor-look (koukista kädet rinnalle ja roikuta kämmeniä alaspäin)
-saa hävetä silmät päästään, kun ei tee "oikeata" työtä

Juuri tuollaista se munkin elämä vois olla. Itte oon IT-alalla ja eipä paljon jää aikaa ihmettelyyn ja eväiden syöntiin. Kurvailen autolla asiakkaalta toiselle päivät pitkät. Työaika on tosin 9-17. Ja toinen positiivista asia on, että työpaikkaa ei tosin tarvii katella kyllä, mutta liksaa vois kyllä olla lisää.

Originally posted by Äijä
Vaihda alaa.

No voi %#¤se mikä vinkki!

Originally posted by Äijä
Ei voi olla sattumaa, että suurin osa tän palstan populasta on IT-alalla (käsittääkseni?).

Mitä siitä nyt sitten pitäisi päätellä? Että porukalla on hyvät mahkut päästä lukeen ja kirjotteleen tälläsille foorumeille? Vai onko se niin että suurin osa pakkotoistolaisista on hakeutunut IT-alalle kun silloin onnistuu treenaaminen paremmin?

GALLUP: Kuinka moni palstalaisista työskentelee IT-alalla?

Itse en.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Teen säännöllisen epäsäännöllistä "yövuoroa" elikkä 4 yötä 3 vapaata. Koitan siihen sitten sovittaa reenit , olen reenannut useamman vuoden siten, että teen yhden lihasryhmän kerralla. Reenejä tulee siis n. 5 krt vko mutta ajallisesti pysyvät kohtuudessa n 45-60 minsaa per reeni.

Työtä joka 4. vuorokausi 24h. Eli 3 vuorokautta vapaata jokaisen työvuoron 8-8.00 jälkeen. Eli treeniä kolmena päivänä ja sitten työpäivänä lepo. Sopii tälle kropalle... palkka sais olla kyllä tuplasti parempi:rolleyes: Mutta jää mukavasti aikaa treenata:D

Re: Re: Työ haittaa reeniä!

Originally posted by RANKAISIJA

Työtä joka 4. vuorokausi 24h. Eli 3 vuorokautta vapaata jokaisen työvuoron 8-8.00 jälkeen. Eli treeniä kolmena päivänä ja sitten työpäivänä lepo. Sopii tälle kropalle... palkka sais olla kyllä tuplasti parempi:rolleyes: Mutta jää mukavasti aikaa treenata:D

..ai jai , kateeksi käy "Rankaisijaa" taitaa olla vielä mahdollisuus reenata työpäivänäkin!

Tollaset työajat ei ole brankkareilla
..palkasta ollaan samaan mieltä, ollaan helvetin syvässä palkkakuopassa molemmat..:D

Pisti silmään tuo 5 kertaa viikossa yksi lihasryhmä kerrallaan. Liikaa treeniä liian spesifisesti. Jos yhdistelisit niitä lihasryhmiä samalle kerralle, näin tekee moni muukin ja silti treenit pysyy tuossa 45 - 60 minuutissa. Ja treeniä 3 - 4 kertaa viikossa. Itse treenaan 4-jakoisella ohjelmalla kolmesti viikossa.

Mitenkä muuten, oppiiko elimistö "säännölliseen epäsäännöllisyyteen"?

Ja tuohon it-ala keskusteluun, gallup

Anteeksi vain, mutta koko tää threadi ja otsikko on jotenkin nurinkurinen. Harrastus on kumminkin vain harrastus ja työllä tienataan leipä, katto pään päälle ja vaatteet. Mun tärkeysjärjestyksessä kumminkin aina harrastukset, vaikka kuinka rakkaita, tulee kaukana työn takana.

Ja jos reeni on niin tärkeä asia, että nykyinen työ sitä haittaa, niin eihän siinä muu pitemmän päälle auta kuin järjestää asiat siten, että reenaamisesta tulee työ -> ammattiurheilijaksi, treenariksi, kuntosalin omistajaksi tms. (no ok, kuntosaliyrittäjällä reenaaminen on sivuseikka varmaan, mutta kumminkin, työsuhde-edut olisivat ainakin kunnossa reeniä varten :D)

Toisaalta on olemassa sanonta "Pidä rakkain harrastuksesi harrastuksena ja tee toiseksi rakkaimmasta työ, niin olet onnellinen.". Joten jos reeni on rakkain harrastus, voi siitä mennä hieman hohto ja maku sen muuttuessa työksi.

En ole it-alalla.

Mulla on kans epäsäännöllinen työ. Köyhänä elelen, mutta laskut saa maksettua ja on runsaasti aikaa käydä salilla.

Toiveena oikea työpaikka..

..kokemuksia muilta olisi kiva kuulla.

T: köyhä sairaanhoitaja

Mulla on 2 aamu,2 iltaa,2 yötä,4 vapaa.Kaksi lasta 6v ja 11v,niin on mullakin sovittamista,mutta kyllä sitä aika aina vaa löytyy.

Originally posted by naiskovis
Ei työ haittaa treeniä, vaan treeni haittaa työtä. Kyllä mulla ainakin treeni menee työn ohi kypällä.

Niin että mitenkä?? Eli treeni haittaa työtä, mutta menee kumminkin työn ohi kympillä? Ei jummarra :confused:

Munkin mielestä reeni on paljon _kivempaa_ kuin työ, mutta ihan puhtaasti jos ajattelen tärkeysjärjestystä, niin työ on tärkeempää. On PAKKO tienata elantonsa, mutta punttia ei oo mikään pakko heivata. Joo, tietty tuostakin lausunnosta voi joku vääräleuka rueta vääntämään, että "Saahan sitä sossusta rahaa ruokaan ja asumiseen, blaablaa..", mutta mun makuun kyllä työ aina valtion elättinä olemisen (eli muitten veronmaksajien) voittaa.

Asiaa!

Originally posted by Iivili
Niin että mitenkä?? Eli treeni haittaa työtä, mutta menee kumminkin työn ohi kympillä? Ei jummarra :confused:

Munkin mielestä reeni on paljon _kivempaa_ kuin työ, mutta ihan puhtaasti jos ajattelen tärkeysjärjestystä, niin työ on tärkeempää. On PAKKO tienata elantonsa, mutta punttia ei oo mikään pakko heivata. Joo, tietty tuostakin lausunnosta voi joku vääräleuka rueta vääntämään, että "Saahan sitä sossusta rahaa ruokaan ja asumiseen, blaablaa..", mutta mun makuun kyllä työ aina valtion elättinä olemisen (eli muitten veronmaksajien) voittaa.

No hitsi, se nyt oli vain sellanen heitto.

Tottakai työ on tärkeää ja ensisijalla, toiseksi paremmin sitä jaksaa töitä tehdä kun reenaa ja pitää kuntoa yllä.

..vai mitä;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom