Työ haittaa reeniä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petsu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hola,

Subotailla asiat aikas hyvin, elikkäs oon IT-alalla, duuni ok ja palkka myös.
Sokerina pohjalla voin kävästä esim. ruokiksella heittämässä nopsat treenit duunipaikan (p*skalla) salilla ja päälle parin minuutin sikalöylyt saunassa. :cool:

Joskus jos joutuu olemaan jossakin hevon vit*ssa, esim. koulutuksessa etc. pyrin treenaamaan silloin kun ehdin, vaikka sitten illalla klo 22..

Naiskovis: ei tässä mitään anteeksi pyydettävää.
Jäi vaan mulle epäselväksi, mutta ei enää, joten :kippis1:

Voihan sen niinkin ajatella, että aivan sama mitä työtä tekee, onko työtön vai opiskelija, niin joka tapauksessa reenaa (ainakin jollain lailla) ja siinä mielessä reeni on tärkeempää kuin työ, tai kestävämpää. Ehkä naiskovis jotain tuon suuntaista tarkoitit?

Itsellä 2 iltaa, 2 aamua ja 2 vapaata ja sitten taas 2 iltaa jne..
Työ haittaa hieman treeniä kun iltavuorosta pääsee kerkii nukkumaan n.6h ja sit aamuvuorojen jälkeen on niin väsynyt että ei mitään jakoja treeneihin.
Olenki ajatellut että pitäskö treenata vapaa päivinä ja aamulla ennen iltavuoroja. Siinä tulis 4 treeni päivää peräkkäin.
Nyt olen aina yrittäny sinnitellä treenata aina joka toinen päivä mutta yleensä ne aamuvuoron jälkeiset treenit menee pieleen...
Tai jos kokeilis kofeeini tabuja.
Jos joku maksas mulle saman rahan että en tekis duunia niin heti lopettasin:cool:
Työ on vain välttämätön paha että voi elää, täysillä vapaa-ajan

Mun vuorot menee aaaa vapaa iiii vapaa yyyy ja sitten 6 päivää vapaata, joista 3 palkallista. Tuo ensimmäinen aamu on aika tuskanen kun en saa nukuttua yleensä tuntiakaan, mutta siitä se sitten lähtee kulkemaan. Nykyään tahtoo vain kaikki aika mennä työn tekoon, syömiseen ja nukkumiseen.
PS. Tänään ois se ensimmäinen aamu.:kippis1:

Originally posted by punttiantti
Nykyään tahtoo vain kaikki aika mennä työn tekoon, syömiseen ja nukkumiseen.

Sama täällä. Mulla on 3 eri työpaikkaa vakituisena ja välillä painetaan toooodeeeeella pitkiä päiviä ja monta putkeen.
Mutta pitäähän sitä aina treenit johonkin sovittaa

Raven: mukava (tai no joo..) kuulla että täällä on muitakin ylipitkää päivää tekeviä. Miten on pää ja terveys kestänyt pitkiä duunipäiviä? Oon tehnyt pari-kolme vuotta - jälkeenpäin ajateltuna - aika pahoja työputkia. Pisimmät päivät/yöt oli toukokuussa 2001: 362h töitä oman kirjanpidon mukaan. Nykyään tunnit jonkin verran vähentynyt noista määristä.

Treenaan/treenasin koko ajan 2-3 kertaa viikossa salilla, sellaisia tunnin treenejä. Viikossa on kuitenkin niin paljon tunteja että ei kai työ/opiskelu voi _oikeasti_ haitata saliharrastusta? Myykää vaikka telkkarinne jos siltä tuntuu? :rolleyes:

Ok, tottakai on erilaisia töitä ja erilaisia ihmisiä. Opiskelu 50h/vko tod.näk. antaa enemmän mahdollisuuksia palautumiselle kun esim.roskakuskina auton pyöritys mutta kysehän on kompromisseista ja omasta panostuksesta, siitä mitä itse haluaa eniten?

-Markku

Pää on kestänyt hyvin ja terveyskin kohdallaan. Jollei pientä mielenvikaisuutta lasketa mukaan. ;)

En jaksa stressata sen työn takia liikaa. Juuri silloin se pää ja terveys juuri kärsiikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom