Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voiko joku ystävällinen sielu kertoa edellisen jakson viimeisen puolen tunnin tapahtumat tiivistetysti? Yritin eilen katsoa, mutta voimat loppui kesken. Valot sammui mulla siinä vaiheessa kun Bobbyn isä alkoi kertoa pojalleen siitä näystä/unesta, jonka oli nähnyt. Anyone?
mikä oli viimejakson numero? eli siis mones jakso ?
[J/L];1445289 sanoi:Taisi olla kymmenes jakso eli viisi jaksoa vielä jäljellä.
Loput jaksot toisesta tuotantotaudesta tuleekin sitten subbarilta...
Eikös Twin Peaks ole filmattu yhteen putkeen, ainakaan ensiesityskerralla mistään tuotantokausista ei ollut puhetta.
Tuo on nyt joku maikkarin jippo, kun lopettavat TwinPeaksin MTV3:lta. Siinä kiroilee porukka jolla ei subi näy.
Tuliks kellään sellaista fiilistä viime jakson jälkeen, että eroa edellisiin jaksoihin olis kuin yöllä ja päivällä? Voi olla, että tää on vaan liiottelua ja eroavaisuuksiin tuli keskityttyä turhankin paljon.
Tuntui kuitenkin, että Lynchin aikana ollut musta huumori puuttui täysin, Cooper vaikutti yllättävän valjulta, Bob ilmestyi liian usein ja ilman jännittävää odotusta...vielä keskellä kirkasta päivää,taustoilla soivat musiikit soivat väärissä kohdissa.:D Voi olla tosiaan, että tuli vähän liian tarkkaan arvioitua viime jaksoa. Toivotaan, että mä liiottelen ja annan ohjaajan vaihdon vaikuttaa liikaa omaan seuraamiseen.
Missä vaiheessa se Lynch tuli takaisin? Tietääkö kukaan?
Ahdistavinta tässä mun mielestä tekee sen, että Cooper on ollut se hyvä persoona ja kehen on voinut luottaa koko sarjan ajan. Ja siitä ainoasta hyvästä ja luotettavasta henkilöstä tuleekin paha ja ainakin hetkellisesti mielenvikainen, niin se on mun mielestä aivan täydellinen lopetus. Varsinkin kun lopputekstit oli laitettu siihen päälle kun Cooper hihittelee ja kyselee.:D
Ööh...tää on aika huono selitys...Noh, nää muut diggarit voi sitä lisäillä ja korjailla tota mun yritystä.