Twin Peaks

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikö viimeisin jakso kuvastanut Bobin syntymistä siitä räjähdyksestä? Näin sen itse käsitin. :rock:

Joo niinhän se oli. Täällä on kyseistä jaksoa selitetty tarkemmin:

https://www.vanityfair.com/hollywoo...allbacks-woodsman-water-well-horse-white-eyes

Luultavasti lopun ötökkä oli myös Bob.

Vaikka tää uus kausi eteeneekin aika etana vauhdilla, niin ehdottomasti Gordon/Albert kaksikko on kyllä ollu tän uuden tulemisen suola.

Tämä! Olen repeillyt kyllä huolella tuon kaksikon edesottamuksille. Diane on myös aika hyvä. Fuck you, Albert! :D

Hieno kausi ollut toistaiseksi, en olisi uskonut Lynchin saavan enää näin vahvaa jälkeä aikaiseksi. Ei paljoa huomaa ajan kulua, kun jakso onkin jo ohitse. Olisi kova, jos vanha Coop saataisiin vielä jostain eetteriin.

Joo niinhän se oli. Täällä on kyseistä jaksoa selitetty tarkemmin:

https://www.vanityfair.com/hollywoo...allbacks-woodsman-water-well-horse-white-eyes

Luultavasti lopun ötökkä oli myös Bob.

Tämä! Olen repeillyt kyllä huolella tuon kaksikon edesottamuksille. Diane on myös aika hyvä. Fuck you, Albert! :D

Hieno kausi ollut toistaiseksi, en olisi uskonut Lynchin saavan enää näin vahvaa jälkeä aikaiseksi. Ei paljoa huomaa ajan kulua, kun jakso onkin jo ohitse. Olisi kova, jos vanha Coop saataisiin vielä jostain eetteriin.

Se mies on nimenomaan eetterissä, usvassa ja sumussa koko kauden ajan, rakkautta piirakkaan se ei ole kuitenkaan muuttanut.
Melkein parempi kausi tämä on kuin 1 kausi...tai no ovat oikestaan aivan eri sarjat eikä kenties suoraan voi vertaillakaan

Jestas mitä paskaa oli tää kausi. Soveltuisi hyvin Guantanamon vankilerille hyväksi kidutussarjaksi. Twin Peaks fanina tää oli suurin pettymys vuosiin. Näyttelijä suoritukset jäätävän huonoja. Juoni itessään paskaa. Pituutta kaudella ihan liikaa. Puolet olis voinu helposti jättää leikkuupöydälle. Tätä ei voi suositella kellekään. Ei edes vittumaiselle naapurille. Ellei halua sen kuolevan tylsyyteen.

Jestas mitä paskaa oli tää kausi. Soveltuisi hyvin Guantanamon vankilerille hyväksi kidutussarjaksi. Twin Peaks fanina tää oli suurin pettymys vuosiin. Näyttelijä suoritukset jäätävän huonoja. Juoni itessään paskaa. Pituutta kaudella ihan liikaa. Puolet olis voinu helposti jättää leikkuupöydälle. Tätä ei voi suositella kellekään. Ei edes vittumaiselle naapurille. Ellei halua sen kuolevan tylsyyteen.

Yritin just muutama kuukausi sitten katsoa sitä "loistavaa" ekaa kautta. Ei pystyny, oli se niin tylsä nostalgisista muistoista huolimatta. Kakkoskausi (tai tämä uus TP, kausi taitaa olla itse asiassa kolmas?) kun pärähti käyntiin, ni jo eka jakso oli tarttunut lahkeeseen. Niin nämä vaihtelee, kokemukset nääs :)

Vuosia puolustin mielessäni Lynchia & sen ihme käsitystä surrealismista, mut valitettavasti uskon, että Lynchissä on kyl vähä ns. ''Pseudo-intellektuellinki'' vikaa.

Mä olen vähän samoilla linjoilla. Onhan Lynch edelleen aivan loistava tunnelmanluoja, mutta ei ehkä enää tarinankertojana yhtä hyvä mitä parhaimmillaan oli. Sen huomasi Inland Empiressä ja nyt paikoitellen Twin Peaksin paluussa. Kuten edellä todettiin, niin leikkauspuolella olisi sakset saaneet käydä tiuhempaan. Esim. päätösjaksossa taisi olla pelkkää hiljaista autolla ajelua vartin edestä. Toi finaali ei muutenkaan aikamatkusteluineen vain sopinut muuhun sarjaan, vaikka ei sitä surkeaksikaan voi sanoa. Enemmän se ep. 17 tuntui "oikealta" lopetukselta.

Ite odotin, että tarina olis saatu kunnolla päätökseen, mutta Lynchin kohdalla se taisi alun alkaen olla turha toive. Nythän Coop jäi Lauran kanssa toiseen ulottuvuuteen. Coopin kysyessä Lauralta mikä vuosi on, se huomasi olevansa ihan kusessa vieraassa maailmassa, eikä kummallakaan ollut mahdollisuuksia päästä pois. Audreyn tarina jäi myös kesken, ja oli tuolla varmaan jotain muutakin, jota ei nyt jaksa muistaa. No, ainakin Bob saatiin tapettua.

Silti tämä kausi oli hieno jatko alkuperäiselle Twin Peaksille ja pidin itse kovasti sarjan vielä astetta synkemmästä tunnelmasta. Gordon Cole ja Albert oli tosiaan erittäin viihdyttävä parivaljakko ja Mitchumin veljekset olivat myös hauska lisä sarjaan. Sit tietty on mainittava iso läjä cameoita (Monica Bellucci, Tim Roth jne) Ja Naomi Watts on edelleen vaan aivan huikea näyttelijä. Antaisin kaudelle 9/10 vaikka siinä vähän Lynchin fanilisää on mukana. Eihän sarjaa tietty millään voi kaikille suositella, ja kyllä tuo tietynlaisen tunnetilan vaatii jotta siitä pystyy nauttimaan.

Viimeksi muokattu:
Silti tämä kausi oli hieno jatko alkuperäiselle Twin Peaksille ja pidin itse kovasti sarjan vielä astetta synkemmästä tunnelmasta. Gordon Cole ja Albert oli tosiaan erittäin viihdyttävä parivaljakko ja Mitchumin veljekset olivat myös hauska lisä sarjaan. Sit tietty on mainittava iso läjä cameoita (Monica Bellucci, Tim Roth jne) Ja Naomi Watts on edelleen vaan aivan huikea näyttelijä. Antaisin kaudelle 9/10 vaikka siinä vähän Lynchin fanilisää on mukana. Eihän sarjaa tietty millään voi kaikille suositella, ja kyllä tuo tietynlaisen tunnetilan vaatii jotta siitä pystyy nauttimaan.
Aika lailla samoilla linjoilla. Itseäni vähän häiritsi tarkoituksellisen onnettomat efektit, ja toisinaan kerronnan verkkaisuus, mutta kokonaisuus jää edelleen pitkälti plussalle tunnelman ja näyttelijöiden takia. Joku 10 jaksoa olisi varmaan toiminut paremmin tälle määrälle tapahtumia.

:haart: Universumien paras, pelottavin, mystisin ja koskettavin sarja föevö! :haart: Tai ei tuo ole edes mikään tv-sarja, se on jotain enemmän. Mielenkiinnolla odotan millaisia uudet jaksot ovat ja miten homma jatkuu vuonna 2016 Twin Peaks palaa uusin jaksoin vuonna 2016 | Elokuvat | Uutiset | Filmaatikko
Kaks ekaa jaksoa katsottu. Grrrr, nautin, pelkäsin, ahdistuon ja ihmettelin. Ihan pimeetä settiä, eli Twin Peaksia! Kylmät väreet meni monta kertaa läpi kropan. Saas nähä miten tarina jatkuu, älkää toki kertoko.

Oon niin kova sarjan fani, ettei mitään rajaa. Täällä jotkut kirjoittaneet, että ekat jaksot laahaa. Ei häirinnyt sitten yhtään. Nannaa ja herkkua. Katotaan olenko samaa mieltä, kun koko kausi on katsottu läpi.

-Fire, walk with me-

:heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

Vihdoin ja viimein sai uusimman kauden läpi taisteltua ja olihan toi ihan älytöntä paskaa :kakka::kakka::kakka::kakka:

Jos joku tulee tuota miulle päin naamaa ylistämään jonain suurena mestariteoksena, niin lyön suoraan suuhun välittömästi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vihdoin ja viimein sai uusimman kauden läpi taisteltua ja olihan toi ihan älytöntä paskaa :kakka::kakka::kakka::kakka:

Jos joku tulee tuota miulle päin naamaa ylistämään jonain suurena mestariteoksena, niin lyön suoraan suuhun välittömästi.
Hyvinpitkälti samoin aatoksin, paitsi mä en lyö ketään. Korkeintaan pakotan kuuntelemaan Arja Havakan Lokki-biisin kymmenen kertaa putkeen. Taistelemalla sai katottua joka jakson. Oli kyllä valtava pettymys Twin Peaks fanille! Hirveetä sontaa, lukuun-ottamatta muutamia hyviä kohtauksia tai 8. Jaksoa. Vmp.

On tämäkin palsta. Kaiken maailman jonninjoutavat marvel-ukkelisarjat ja leffat kyllä kuolataan läpi mutta sitten twin piiksit ja Lokki-Havakka haukutaan. Sairasta peliä!

21984923_1942011936066585_8866194550700376064_n.jpg

Tämä uusin kausi oli hyvä, kaikki ei vaan ymmärrä. Löytyy toki paljon miinuksia mitä on jo lueteltu ylempänä, mutta kaikkinensa HYVÄ!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom