CBB Tuukka Heikkinen

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Kuinkahan moni tämänkin foorumin korvaushoitolaisista piikittelee vain sen takia, ettei psyyke kestä olla niissä lihoissa johon rahkeet natuna riittää... Aika harvalla varmaan mitään kovia psyykeongelmia taustalla, vaikka tuonkin toki jonkinlaiseksi ongelmaksi voi laskea. Lisäksi joillain kauhean hankalaa täällä ymmärtää, ettei kaikki todellakaan halua heppoisin perustein lähteä korvaushoitoon, eikä ainakaan pelkkiä arvoja tuijotellen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kuinkahan moni tämänkin foorumin korvaushoitolaisista piikittelee vain sen takia, ettei psyyke kestä olla niissä lihoissa johon rahkeet natuna riittää... Aika harvalla varmaan mitään kovia psyykeongelmia taustalla, vaikka tuonkin toki jonkinlaiseksi ongelmaksi voi laskea. Lisäksi joillain kauhean hankalaa täällä ymmärtää, ettei kaikki todellakaan halua heppoisin perustein lähteä korvaushoitoon, eikä ainakaan pelkkiä arvoja tuijotellen.
Tiedätkö miten kolesterolien käy kun mennään testot alhaalla? Oletko koskaan mitannut itse natuna ja sitten käyttänyt ja mitannut kymmeniä kertoja, optimonut ruokaa tukemaan koleja vai höpötätkö vain samaa paskaa mutua mitä suurin osa, joilla ei ole vitunkaan ymmärrystä mistään lääkinnästä?

Itselle on ihan sama mitä ihmiset tekee,mutta muutama ihan sivullisen huomio.
-Medikalisaatio,kolestrooli lääkkeet kauheita lääketehtaat tuputtaa ja lahjuksia ottavat lääkärit määrää.
-Korvaushoito,hieno asia.Sivuoireista ja vaaroista varoittavat lääkärit valehtelee.Lääketehtaat on hienoja.
-Viranomaiset on lahjottuja ja valehtelee kaikesta.Youtubessa guru kertoo totuuden.

Ku ihmisen keho pikkuhiljaa rappeutuu tasasesti kaikilta ominaisuuksiltaa,tuntuu aika erikoiselta että tätä yhtä asiaa sit korjataan.
Vähä ku pistäs Ferrarin tehokkaimman moottorin eilen katsastuksessa hylättyyn Ladaan,sit vaan kaasu pohjaan ja baanalle.Maaliin liukuu pelkkä motti,kaiken muun hajottua radalle jo ekalla kierroksella.

Mun oma keski-ikäinen kroppa ei ikimaailmassa kestäs 25 vuotiaan Kulin tehoja.

Tiedätkö miten kolesterolien käy kun mennään testot alhaalla? Oletko koskaan mitannut itse natuna ja sitten käyttänyt ja mitannut kymmeniä kertoja, optimonut ruokaa tukemaan koleja vai höpötätkö vain samaa paskaa mutua mitä suurin osa, joilla ei ole vitunkaan ymmärrystä mistään lääkinnästä?

Juuri tämän takia pitäisi itsekin käydä mittauttamassa testot kun kolesterolit ovat päin peetä vaikka mitä tekis. Varmaan niin alhaalla omat tasot ettei saa aikaiseksi edes varata labra-aikaa :whistle: Eikös naapurimaassakin tarjota nuorennus kuuria kun 40 mittariin mutta ei täällä ja sitten ihmetellään kun lääkitään itse ties millä.

Kyllä sitä aina jonkin syyn keksii, vaikka siis sitä todellista tarvetta hoitoon ei olisi. Eikä siinä, eipä se mua haittaa. Harmi vaan jos joku nuori pölhöyttään sellaisen onnistuu saamaan, eikä tajua sen vaikutuksia kroppaan muuten kuin että patti kasvaa ja rasvat pienenee.

Kyllä sitä aina jonkin syyn keksii, vaikka siis sitä todellista tarvetta hoitoon ei olisi. Eikä siinä, eipä se mua haittaa. Harmi vaan jos joku nuori pölhöyttään sellaisen onnistuu saamaan, eikä tajua sen vaikutuksia kroppaan muuten kuin että patti kasvaa ja rasvat pienenee.

Korvaushoitotestoillako? (n)
Ei se kuule ihan niin mene. Jos saat arvot viitteiden sisään tai vaikka puoleenväliin niin ei se mikään taivaanlahja ole lihasten kasvattamiseen. :)

Siinä taas meillä oikein asiantuntija :D

Korvaushoitotestoillako? (n)
Ei se kuule ihan niin mene. Jos saat arvot viitteiden sisään tai vaikka puoleenväliin niin ei se mikään taivaanlahja ole lihasten kasvattamiseen. :)

Kyllä se kuules riippuu tapauksesta. Jos on vuosikausia ollut tasot alle viiterajojen ja siihen lyödään korvaushoito päälle, niin varmasti patti alkaa kasvaa. Sattuu olemaan kokemusta s-testo 2-8 välillä (ilman roinataustaa), joka korvaushoidolla nousi s-testo 19. Sanoisinko, että lihasta tuli ihan hyvällä tahdilla(ainakin aiempaan verrattuna) ja rasvat tippui samalla. Toki tuossakin varmasti tapauskohtaisia eroja, miten ulkoinen testo toimii ja missä lihassa jengi on ennen hoitoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kansallispäivän kunniaksi pari kondiskuvaa nykytilanteesta.

IMG_9904m.jpg IMG_9908m.jpg

Kovannäköinen kondis jäbällä!! Mites offi edennyt?

Tai kuvat puhuu puolesta mutta lähinnä ajoin takaa sitä, että onko kaikki mennyt niinkuin oli tavoitteena?

Tavoitteena on edelleen nostaa kehon painoa ja nauttia treenaamisesta ilman pakkotavoitteita. Vähän niinkuin väliaikainen paluu kisaamista edeltävään aikaan.

Eilen kirjoittelin omasta tilanteestani kotisivullani, mutta voin tähänkin vähän avata. Eli mulla on nyt ollut aika paljon hässäkkää tässä ja myös kropassa pari sitkeää vaivaa. Normaali päivätyö vaihtui yrittäjyyteen, kun rakentelin oman kuntosalin. Sen kanssa on ollut paljon hommaa.

Pitkä olkapäävaiva alkaa olla selätetty ja ranteen kivut myös hellittäneet. Nyt oikeastaan pääsee vasta ihan täysillä taas jatkamaan treenejä, niin kuin haluaa. Aamupaino alkaa olla siellä kasivitosessa ja mitään kiirettä en ole painon nostamisen kanssa pitänyt. Siinä se pikkuhiljaa ylöspäin tulee.

Olisi siis voinut mennä eri tavallakin ja vielä paremminkin, mutta onneksi nyt ei ole mitään pakkoa mihinkään suuntaan. Voi vaan ilman paineita tehdä mikä hyvältä tuntuu.

Tavoitteena on edelleen nostaa kehon painoa ja nauttia treenaamisesta ilman pakkotavoitteita. Vähän niinkuin väliaikainen paluu kisaamista edeltävään aikaan.

Eilen kirjoittelin omasta tilanteestani kotisivullani, mutta voin tähänkin vähän avata. Eli mulla on nyt ollut aika paljon hässäkkää tässä ja myös kropassa pari sitkeää vaivaa. Normaali päivätyö vaihtui yrittäjyyteen, kun rakentelin oman kuntosalin. Sen kanssa on ollut paljon hommaa.

Pitkä olkapäävaiva alkaa olla selätetty ja ranteen kivut myös hellittäneet. Nyt oikeastaan pääsee vasta ihan täysillä taas jatkamaan treenejä, niin kuin haluaa. Aamupaino alkaa olla siellä kasivitosessa ja mitään kiirettä en ole painon nostamisen kanssa pitänyt. Siinä se pikkuhiljaa ylöspäin tulee.

Olisi siis voinut mennä eri tavallakin ja vielä paremminkin, mutta onneksi nyt ei ole mitään pakkoa mihinkään suuntaan. Voi vaan ilman paineita tehdä mikä hyvältä tuntuu.

Kattelinkin treenibunkkerin sivustoja ja huomasin juuri tämän mainitsemasi päivityksen! Kerroit että olkapäässä ollut kiertäjäkalvosin häikkää ja paranemaan päin kuminauhajumpan avustamana.. Teitkö kuminauhalla kiertäjille erillaisia liikkeitä mikä auttoi? Itselläni ollut kanssa 2 kk olkapää kipeänä ja nyt rupeaa myös toipumisen merkkejä olemaan ilmassa!

Kattelinkin treenibunkkerin sivustoja ja huomasin juuri tämän mainitsemasi päivityksen! Kerroit että olkapäässä ollut kiertäjäkalvosin häikkää ja paranemaan päin kuminauhajumpan avustamana.. Teitkö kuminauhalla kiertäjille erillaisia liikkeitä mikä auttoi? Itselläni ollut kanssa 2 kk olkapää kipeänä ja nyt rupeaa myös toipumisen merkkejä olemaan ilmassa!

Vaimo on fysioterapeutti ja osasi hyvin paikallistaa tuon kivunaiheuttajan. Sen jälkeen aloin kuntouttamaan parilla erilaisella kuminauhavastus liikkeellä. Tein joka aamu ja ilta parin viikon ajan ulkokiertoja eri suunnista. Lisäksi salilla joutui karsimaan kaikki kipua aiheuttavat liikkeet jokisikin aikaa pois. Tuolla sain kivut häviämään. Hölmö olin, kun liian kauan kuuntelin tuota kipua, koska se oli kuitenkin suht lyhyellä ajalla hoidettavissa.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom