CBB Tuukka Heikkinen

Liitteet

  • pepa.jpg
    pepa.jpg
    4,9 KB · Katsottu: 5 135
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aivan järkyttävän kireä Tuukka! Hitto miten tulee komea paketti Expoon! Pakko tulla Lahteen katsomaan tyylikästä fysiikkaasi! Tsemppiä loppu rutistukseen!
 
Vittu, mikä tilanne tänään salilla!

Kaupungin työmiehet oli tulleet tekemään jotain roudaushommaa salille. Olin siinä tekemässä askelkyykkyä satasella, kun yks ukko aukoo ovea, jonka takana on iso peili nojaamassa seinään. Tuo 2 metriä korkea peili alkaa kaatumaan meikän päälle kesken sarjan. Siitä sitten hyppään painot niskassa helevetinmoisella refleksillä taaksepäin niin, että tuo neljän neliön peli hajoilee ensiksi kaatuessaan kyykkytelineisiin ja sitten siitä mun jalkojen eteen. Meikä siinä sitten seisoskelee peilinpalojen keskellä satanen niskassa. Onneksi tällä kertaa katsoin tehdessä eteen, enkä alaviistoon. Kyllähän siellä salilla pitää sykkeen nousta, mutta nyt nousi kyllä ihan uusiin sfääreihin toista kautta... Ei siinä auttanu, ku keräillä ittensä ja tehdä uudet sarjat askeleita eri mestoilla. Kaikkee sitä sattuu ku reenaa.
 
Vittu, mikä tilanne tänään salilla!

Kaupungin työmiehet oli tulleet tekemään jotain roudaushommaa salille. Olin siinä tekemässä askelkyykkyä satasella, kun yks ukko aukoo ovea, jonka takana on iso peili nojaamassa seinään. Tuo 2 metriä korkea peili alkaa kaatumaan meikän päälle kesken sarjan. Siitä sitten hyppään painot niskassa helevetinmoisella refleksillä taaksepäin niin, että tuo neljän neliön peli hajoilee ensiksi kaatuessaan kyykkytelineisiin ja sitten siitä mun jalkojen eteen. Meikä siinä sitten seisoskelee peilinpalojen keskellä satanen niskassa. Onneksi tällä kertaa katsoin tehdessä eteen, enkä alaviistoon. Kyllähän siellä salilla pitää sykkeen nousta, mutta nyt nousi kyllä ihan uusiin sfääreihin toista kautta... Ei siinä auttanu, ku keräillä ittensä ja tehdä uudet sarjat askeleita eri mestoilla. Kaikkee sitä sattuu ku reenaa.


ssstana jos ois tullu loukki tuosta! :curs:
 
kova on kunto
 
Vittu, mikä tilanne tänään salilla!

Kaupungin työmiehet oli tulleet tekemään jotain roudaushommaa salille. Olin siinä tekemässä askelkyykkyä satasella, kun yks ukko aukoo ovea, jonka takana on iso peili nojaamassa seinään. Tuo 2 metriä korkea peili alkaa kaatumaan meikän päälle kesken sarjan. Siitä sitten hyppään painot niskassa helevetinmoisella refleksillä taaksepäin niin, että tuo neljän neliön peli hajoilee ensiksi kaatuessaan kyykkytelineisiin ja sitten siitä mun jalkojen eteen. Meikä siinä sitten seisoskelee peilinpalojen keskellä satanen niskassa. Onneksi tällä kertaa katsoin tehdessä eteen, enkä alaviistoon. Kyllähän siellä salilla pitää sykkeen nousta, mutta nyt nousi kyllä ihan uusiin sfääreihin toista kautta... Ei siinä auttanu, ku keräillä ittensä ja tehdä uudet sarjat askeleita eri mestoilla. Kaikkee sitä sattuu ku reenaa.

Huhhei, siinä olis voinu tulla vähän syvempääkin "cutsia" kroppaan. Onneksi kävi tuuri.

Kunto helkkarin kova!
 
^Katos perhana. Katsoinkin kun tuo kuva oli tullut Miken facebookiin, että komia kuva on ja kukahan siinä mahtaa olla kun en pikkukuvasta erottanut enkä yöllä jaksanut käydä selvittämään sen enempiä. Komea kuosi ja voimaa on.:wtf:
 
Kuvauspäivältä.
 

Liitteet

  • IMG_1079m4.jpg
    IMG_1079m4.jpg
    339,4 KB · Katsottu: 664
  • IMG_1082m3.jpg
    IMG_1082m3.jpg
    584,6 KB · Katsottu: 683
  • IMG_1094m1.jpg
    IMG_1094m1.jpg
    368,8 KB · Katsottu: 811
  • IMG_1086m5.jpg
    IMG_1086m5.jpg
    670,5 KB · Katsottu: 720
  • IMG_1084m2.jpg
    IMG_1084m2.jpg
    496,4 KB · Katsottu: 871

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom