Tutut kasvot Hymy-lehden kannessa

Vedenpaisumuksen sattuessa ei tarvi muutakuin ottaa noista kumitisseistä kaksin käsin kiinni niin pelastuminen on turvattu!!! Kauniitakin silikonitisuja on olemassa mutta noi menee jo VÄHÄN yli.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä ollaan arvosteltu kovalla kädellä ihmistä joka on halunnut muuttaa ulkonäköään ottamalla silikonit. Mielestäni se on jokaisen oma asia, ja kyllähän mielipiteensä saa ilmaista. Mutta mielestäni se, että ottaa silikonirinnat ei kerro vielä mitään henkilöstä itsestään. Tai ehkä sen että hän ei ole tyytyväinen ulkonäköönsä, vaan parantelee sitä keinotekoisesti. Näitä kahta ei voi verrata, mutta tiedän eräänkin porukan joka käy salilla useita kertoja viikossa tavoitteena parantaa ulkonäköään. Ero on vain se että he näkevät vaivaa ulkonäkönsä vuoksi, kun taas silikonirintojen ottaja ei. Mutta laiskuus taas kuuluu jokaisen paheisiin, jos se edes johtuu laiskuudesta. Eihän rintoja voi kasvattaa muulla kuin implanteilla, vai voiko? Jos itse käyn salilla tavoitteena olla vähemmän riuku(lue=parantaa ulkonäköäni), onko minulla varaa arvostella ihmistä, jolla on sama tavoite, ja hän käyttää ainoaa mahdollista keinoa sen saavuttamiseksi? Nyt voidaan spekuloida, näyttävätkö 2,5l rinnat hyviltä, mutta se on mielipidekysymys.

Ihmettelinkin kun ei tästä aiheesta vielä kukaan ollut keskustelua avannut lehden ilmestymispäivänä...;)

Olen aika jäävi kommentoimaan mitään näitä asioita, mutta Anun tuntien tiedän, että hän on tarkkaan harkinnut koko kuvioon lähdän ja tietää sen haittapuolet.

Fitness- urheilua ei ole tarkoitus tässä halventaa, pikemminkin niin, että Anu on käsittääkseni mallin töitä harkinnut jo kauan ennen fitnesiin lähtemistä ja tuo Fitness on enemmänkin sivujuonne jonne saimme Anun houkuteltua mukaan, koska hänellä on aivan uskomaton genetiikka. Kaikki tuo massa kuvissa on hankittu reilussa vuodessa ja voin 100% varmuudella sanoa, että mitään anaboleja ei ole käytetty.

Tyhjäpäätä tai ylimielistä diivaa ei Anusta saa tekemälläkään, vaan hän on sellanen naapurin savolaistyttö pikemminkin.

Mielipiteitä saa olla monia ja se on hyvä asia. Kun joku lähtee moiseen rumbaan mukaan, niin tietää hän varmasti että paljon tulee puhetta, niin negatiivista kuin positiivista, se on pelin henki.

Itse olen sitä mieltä, että nykyiset silikonit tuskin parantaa Anun mahdollisuuksia kisoissa, pikemminkin päinvastoin. Joten luulen että jos ja kun Anu lavalle seuraavan kerran astuu, on hän sellaisessa kunnossa, että nuo silikonit unohtuu kuriositeetiksi.

Pyytäisin vain hieman suvaitsevaisuutta myös isorintaisia kohtaan.. :D

Hyvää kesän alkua!

Ihan hyvä, kun pitää paidan päällään.. :kuola:
..mutta nuo silikooniryntäät paljaana.. :urjo:

Iso :kippis1: kaikille luomurintaisille neidoille!!! :worship:

Masa76 sanoi:
Ihan hyvä, kun pitää paidan päällään.. :kuola:
..mutta nuo silikooniryntäät paljaana.. :urjo:

Iso :kippis1: kaikille luomurintaisille neidoille!!! :worship:

Onko sulla tapana heittää paita pois yhtä-äkkisesti? ;) Enpä usko et Anullakaan...Lehtien luku ja netin selaus on vapaa-ehtoista, joten mitään vahingonkorvauksia mielesi järkkymisestä ei makseta.

En ole itse kovinkaan rintafetissi joten asia ei juuri minua kiinnosta tämän enempää.

Tape sanoi:
Kyllä on nopeasti tuloksia aikaan saanut, varsinkin raskauden jälkeen = kuurit ollu kohdallaan.

Urheilullisuus ja 2 litran säiliöt rintalihasten päällä ei käy kyllä mitenkään yhteen . Eli pitäkäähän punttimimmit vaan pintanne. Eihän kukaan voi rehellisesti sanoa, että tuollainen on hyvännäköistä.

Vähän offtopic:

...Pitäkööt vaikka paitansa päällä, kunhan housut lähtee vähän äkkiä (kolkytvuotissynttäreitä tänään juhlineen ukkomiehen päiväunen huippuhetki siis)

Kisoihin asti huolehdin Anun treeni-ohjelmista, dieteistä ja lisäravinteista. Tiedän 100% varmasti, että kun Anu lavalle nousi, niin nousi hän sinne 100% naturaalina. Että ne puheet voitte unohtaa alkuunsa.

Ei ole mitään järkeä aloittaa treenaamista kuureilla, tietäähän sen jo jokainen salirottakin.

Kúten olen sanonut jo monta kertaa, Anu on äärimmäisen lahjakas geneettisesti. Parin vuoden kovalla treenillä pääsis mihin kuntoon vaan jos intoa ja motivaatiota löytyy.

Kimple sanoi:
No mikä on tuo kuvio? Siis mikä on tavoitteena?

Jaa, hyvä kysymys. :D Pitääkin kysästä Anulta..

No ei, eiköhän se ole se, että voisi tehdä isommilla areenoilla urheilullisen (povi)mallin töitä. Luulisin...

Eihän noista Fitness kisoista hanki kun kilon proteiinia ja jonkun pystin. Sillä ei vielä elä...

arni sanoi:
onko tuo muija unohtanut ajella kainalokarvat tossa ylemmässä kuvassa vai tekeekö valaistus vaan tepposiaan?

on meinaan aika sexyä kun poseeraavalla fitness mallilla paistaa kainalokarvat :kuola:

tai sitte se ei pysty niitä ajamaan ku tissit on tiellä :D

Joo, anteekii kaikki aiheuttamani mielipaha :(. Tässä kuitenkin sekoitetan selkeästi pari - kolme asiaa.

1. Jos joku asentaa silikonit, on se jokaisen oma asia. Olkootkin vaikka suomen suurimmat. Jokaisella toki siihen oikeus olkoot.

2. Jos asennuttaa suomen suurimmat silikonit ja haluaa niillä julkisuuteen, haluaa myös sitä, että itseä arvostellaan. Myös PAHASSA.

Vanha suomalainen sananlasku "Sitä saa, mitä tilaa" tai Mr. Jussilan sanoin "Sitä niittää, mitä kylvää"

Tape sanoi:
Joo, anteekii kaikki aiheuttamani mielipaha :(. Tässä kuitenkin sekoitetan selkeästi pari - kolme asiaa.

1. Jos joku asentaa silikonit, on se jokaisen oma asia. Olkootkin vaikka suomen suurimmat. Jokaisella toki siihen oikeus olkoot.

2. Jos asennuttaa suomen suurimmat silikonit ja haluaa niillä julkisuuteen, haluaa myös sitä, että itseä arvostellaan. Myös PAHASSA.

Vanha suomalainen sananlasku "Sitä saa, mitä tilaa" tai Mr. Jussilan sanoin "Sitä niittää, mitä kylvää"

Moi vielä!

Tuskin kenenkään mieli on tästä pahentunut. Itse olen sen verran paksunahkainen että kovin helposti ota itteeni ja miksipä tässä asiassa edes ottaisin? Samoin on Anu paksunahkaista sorttia, mitä minä häntä tunnen. Eikai moiseen rumbaan muuten lähtisi.

Anu ei itse halua näihin keskusteluihin ihan fiksusti osallistua, mutta ei ole minua kieltänyt kommentoimasta, joten siksi tälläinen asetelma.

Ja aivan paikkaansa pitää, että sitä niittää mitä kylvää, samoin muut sata vastaavaa sananpartta.

Katsotaan, pystyykö Anu vielä yllättämään jatkossa... :rock:

KAunis on nainen koknaisuutena ja mitä tulee nirppanokkaisuuteen niin en ole koskaan tavannu naista joka tietää olevansa hyvännäköinen ei olisi ylimielinen tavallista keskikehonrakentajaa kohtaan,en ole tosin tavannu pekostakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom