Ranskalaisilta kannattaa kysyä "Vous parlez anglais?" ennen kuin alkaa solkkaamaan englantia, vaikkei tuon enempää ranskaa itse osaisi. Tällä lähestymistavalla on kuulemma päästy aika monta kertaa yhteisymmärrykseen kielestä
Kyllä, pitää paikkansa. He kun ovat erittäin ylpeitä kauniista kielestään :D
Eihän ne esim. oluesta mitään ymmärrä.
Eri maa, eri kulttuuri. Tuli silti lanseerattua ranskalainen perseenreikä termi, lähinnä liikenteessä. Hassuja nuo ranskalaiset.
Kattoivat todella oudosti meikäläistä kun tilasin medium kokoisen tuopin. Piti baarimikon alkaa sit varotteleekki et tää on sit kovaa kamaa. Normituoppi Carlsbergia :jahas:
Kalja on kyl vähä halvempaa ku Suomessa. Tykästyin tämmösee 1664 merkkiseen kaljaan. Taitaa olla ranskalaista, kyl ne jotai osaa :D
Pelkään vaan, että joku apina vielä ajaa mun päälle ku liikenne on aika hurjaa. Varsinki riemukaaren kohalla näkee aika usein kolareita, ku eivät osaa oikein ajaa ympyrässä.
Ihmiset on aika omissa oloissaan. Heihin ei saa otettua minkäänlaista katsekontaktia. Kaikki marssii määrätietoisesti ja yrmeän näköisesti ohi. Toivottavasti osaavat juoda ittensä mukaviksi.. toi yöelämä pitää katsastaa vielä viikonloppuna.
Kaupunki on kyllä kauneimpia mitä oon nähny. Tulee aina ihan outo fiilis päälle ku näkee jonku tunnetun rakennuksen/paikan jota on yleensä nähny vain kirjoissa ja esitteissä.
Saleja mä oon pari nähny.. kumpaankaan ei oikein viitti mennä ku kertamaksu on 15 euron luokkaa. Kyl sitä yks viikko menee ilman vaikka rupee ahistaakki :lol2: