Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No voi herranlettas. Kävin itse keväällä Pariisissa, enkä puhu sanaakaan ranskaa, ja KAIKKI ranskalaiset olivat erittäin ystävällisiä, poikkeuksetta. Ok, en ole Japanilainen, en edes Kiinu, joten saattaa olla et ne saa "erikois-kohtelun" siellä.
Joku turisti rupes kyselee eilen sporas kaikist kirkoist eikä vittuakaa kiinnostanu ruveta jauhaa mitää, jote tylytin iha huolel.
Annoitko naisen kuulla pari valittua sanaa vai lähditkö vain päätä puistellen menemään?Olen törmännyt myös varsin outoon käytökseen. Sitä on jo miettinyt, ettei kaikilla ranskiksilla taida hissi kulkea aivan yläkerroksiin saakka. Olin esim. aikanaan erään tavaratalon myyntitiskillä ja yritin ystävälliseen sävyyn avata keskustelua tiskin takana oleilleen keski-ikäisen naisen kanssa. Tämä sai juuri ja juuri tervehdittyä ja kääntyi sitten puhumaan olkansa yli takanaan olleelle naiselle (siis niin, että minä kuulin): "Huomasitko, tuo yrittää puhua ranskaa." Siis sävyyn, että säälittävä ulkomaalainen pelle yrittää puhua ranskaa. Aika veret seisauttavaa käytöstä.
Mahdat olla ylpeä itsestäsi :jahas:
Varsin turha postaus tämä, koska mulla ei ole kokemuksia Ranskasta/ranskalaisista. Kiitti Serial Loser, toi otsikko sai hymyn huulille
Niinpä niin... ;)Sitä en kyllä allekirjoita, että ranskalaisilla olisi huono koulutus. Teen päivittäin töitä ranskassa syntyneen kaverin kanssa, jonka ammattitaito on kova. Ovathan nuo tehneet satelliitteja, citikoita, renaultteja yms. Ja pykäävät uutta ydinvoimalaakin tänne suomeen.
Mikä on muuten ranskalaisten perimmäinen syy vain ja ainoastaan ranskan kielen käyttöön? Ovatko he yksinkertaisesti "liian ylpeitä" puhuakseen esimerkiksi englantia?
Koulukaverillani(tyttö) oli ranskalaisen diplomaatin tytär kämppiksenä pari kuukautta ja kuulin aika mielenkiintoista shittiä. Jos kaverini poikaystävä tuli käymään, niin ranskatar desifioi vessan sen jälkeen kun tää jätkä kävi siellä. Kerran se biatch oli myös heittänyt sangosta vettä heidän päälleen, kun nuoripari oli ihan vaatteet päällä sylikkäin maannut sängyllä ja katsonut telkkua. Pikasuihkun jälkeen ranskatar oli kironnut jotain suomalaisista pervoista.Ranskalaiset on todella sisäänpäinkääntynyttä porukkaa ja ovat yleisesti ottaen sitä mieltä ettei heidän paskansa haise. Reilun puoli vuotta asuin yhen ranskiksen kanssa ja se riitti.
Varmasti into pinkeenä olet avustamassa turisteja joka päivä ja jos joku muu ei näin tee niin tyyppi ansaitsee heti runkkari leiman otsaan..