Tutkat

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Oskar
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by stranger
Vähän aiheen vierestä, mutta onko kukaan muu huomannut, että enemmistöllä liikenteessä on tapana ajaa 120 km/h rajoitusalueella n. 115 km/h, mut kun rajoitus vaihtuu sataseen niin ajetaan edelleen n. 110 km/h. Vielä jos rajoitus vaihtuu kahdeksaan kymppiin, niin vauhti tippuu vain sataseen.

Hyvä esimerkki on Helsingissä Tuusulantiellä kun siinä on sitä sillanrakennusta siinä Kehä III:n kohdalla. Rajoitus tippuu 100km/h->50km/h, siellä työmiehet loikkii tiellä, ja porukka kaasuttelee läpi siitä 80km/h. Sit kun nousee sataseen takaisin, niin sit kyllä ajetaan 95km/h. :curs:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by fish
Hyvä esimerkki on Helsingissä Tuusulantiellä kun siinä on sitä sillanrakennusta siinä Kehä III:n kohdalla. Rajoitus tippuu 100km/h->50km/h, siellä työmiehet loikkii tiellä, ja porukka kaasuttelee läpi siitä 80km/h. Sit kun nousee sataseen takaisin, niin sit kyllä ajetaan 95km/h. :curs:
Rajotus siinä on itseasiassa 60 ja siinä itse tulee ajeltua n. seittemääkymppiä. Silloin kun mä siitä ajelen, ei äijät ole töissä, joten ei niitä ole tarvinnut varoa. Sitten se kiihdytys jälleen siihen satasen nopeuteen tuntuu olevan a*toilijoilla perkeleen vaikeeta, sillä se satanen on yleensä linssissä sitten seuraavan liittymän kohdalla
 
eikä se ole jotai +- 2km/h
en tosin oo ihan varma asiasta, mutta näin muistan jostaki lukenneni/kuulleni
 
Originally posted by SuBu^
eikä se ole jotai +- 2km/h
en tosin oo ihan varma asiasta, mutta näin muistan jostaki lukenneni/kuulleni

Viittaat tosi mukavasti johonkin aiempaan postaukseen. Kun vaan vielä tietäisi, että mihin.

Ja nuo "en-oo-varma-kuulin-kaverin-kaverilta-ja-luulen-ehkä-niin"-vastaukset eivät muutenkaan omaa juuri minkäänlaista painoarvoa. Tässä threadissa on jo faktat käsittääkseni esitetty viittaamaasi asiaan, joten...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom