Tutankhamon?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen huomannut että jossain treenipäiväkirjoissa/blogeissa harjoitellan Tutankhamon-menetelmällä. Tietääkö kukaan mistä löytyy lisää tietoa aiheesta ja mikä tän treenin idea oikein on?

Liitteet

• mummy.webp
    mummy.webp
    8,8 KB · Katsottu: 2 264
Olen huomannut että jossain treenipäiväkirjoissa/blogeissa harjoitellan Tutankhamon-menetelmällä. Tietääkö kukaan mistä löytyy lisää tietoa aiheesta ja mikä tän treenin idea oikein on?
En tiedä onko kyseessä Hulkin keksimä treenimetodi, mutta tätä hän kuitenkin käyttää aika paljon. Kroppa siis treenataan oliko se neljä vai juuri tuo kuusi kertaa läpi viikossa minkä Everly mainitsi. Mutta joka treenikerralla pääpaino on jossain lihaksessa. Esimerkiksi selkä treenataan kovaa ja muut lihakset funktionaalisesti pumppaillen ja sitten taas seuraavana rinta kovaa ja muut funktionaalisesti.

Näin joskus Hulkin kirjoittavan Scott Abelin MET treenistä, mutta taitaa olla eri asia kuin tämä muinaisen faaraon mukaan nimetty treeni, joka herättää kummasti huumoria.

Minun käsittääkseni tuo ohjelma tosiaan on ihan Utin oma viritelmä, joten sen tarkempaa tietoa tuosta ohjelmasta tuskin netistä löytää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom