Tuska Open Air 2007

Ite ajattelin pärjätä pelkällä ruisleivällä, heralla ja kalaöljy tabuilla. Ei tuolla tarvii kuin pari ateriaa vetästä, jos syö kunnolla ennen lähtöä ja pääsee nopeasti jääkaapille vikan bändin jälkeen.

Ja ketään ei varmaan kiinostanut mun askeettiset festarisärpimet:D.

Jos jaksat vähän vaivautua, niin ostat kaupasta purkin tai pari maustettua tonnikalaa. Säilyy hyvin ja on hyvää. Lisäks vaikka mandariineja tai riisikakkuja naposteltavaks, niin luulis kelpaavan:kippis1:.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari mikropizzaa reppuun ja kylmänä kurkusta alas :) Hyvin on toiminut edellisillä kerroilla ja tulee varmasti toimimaan nytkin.

No hyi helvetti, ei oo viime Tuskan jälkeen oikeen uponnu :hyper: :urjo:

Muttamutta, huomista odotellessa, hyvät ja viinanhuuruiset Tuskat kaikille. Rokrok :rock:

Edit: Tänäänhän se jo alkaakin...

Laittakaahan sitten jotain Pakkis-aiheista kamaa niskaan että teidät tunnistaa jostain ;) !

Alepan vaunusta parit pitsat lätyt ja maidot :)

Edit: C:O.B musta t-paita päällä

Tuskaan menijät pohtivat aina ihan liikaa kaikenmaailman turhaa, kuten mitä puen päälleni tai mitä syön/juon, millasta kynsilakkaa laittais :D Imperium laudallakin ties kuin monen vitun sivun pitunen keskustelu aiheeasta " mitä päälle Tuskaan " ..

Meikän osalta jäi nyt Immortal näkemättä, toiv on ihan paska keikka ja sataa vettäki.

;)

Tuskaan menossa itse kukin, itsekin kohta hyppään junaan ja hilpaisen pelipaikalle.

Jos tunnistatte niin tulkaa moikkaamaan. Pieni mies, päällä sininen Bodom-paita ja reppu täynnä evästä. Tosin ihan alkoholittomalla linjalla kun huomenna olisi puolimaraton ohjelmassa.

Hyvät Tuskat kaikille :rock:

Edit: C:O.B musta t-paita päällä

Miulla on päälllä Immortalin paita, mustat housut ja pitkät tummat hiukset. Rohkeasti vain hihasta kiinni ja juttelemaan :)

Jos tunnistatte niin tulkaa moikkaamaan. Pieni mies, päällä sininen Bodom-paita
Hyvät Tuskat kaikille :rock:

:D

Näillä tuntomerkeillä erottaa Tuskassa siis ihan vitun hyvin.

Itsellä jää nyt sitten kuitenkin väliin tänä vuonna, tosin kun Immortal olisi ollut se ykkönen ja perjantai oli jo varma että en pääse niin ei sitten nuo pari muuta päivää niin kovasti harmita.

Lisätään vielä mustat farkut, musta rotsikin saattaa olla päällä, muutaman millin siili tukka. Varmaan joo aika helpostikin erottuu, heh. Ja juon maitoa, ei kovinkaan monta muuta maidon juojaa taida löytyä Tuskassa :). Saa tulla juttelemaan Tuskassa ja muuallakin.

Eli kukaan ei uskalla laittaa mitään Pakkiskamaa niskaan? Te ootte pissaliisoja :lol2: .

Täytyy sit varmaan printata toi pakkiksen logo ja vetää hakaneuloilla takin selkään ;)

Eli kukaan ei uskalla laittaa mitään Pakkiskamaa niskaan? Te ootte pissaliisoja :lol2: .
Mä en omista ainuttakaan bändipaitaa niin kai se on sitten vedettävä jotain pakkisriepua niskaan huomenna :D

Tuskaan menijät pohtivat aina ihan liikaa kaikenmaailman turhaa, kuten mitä puen päälleni tai mitä syön/juon, millasta kynsilakkaa laittais :D Imperium laudallakin ties kuin monen vitun sivun pitunen keskustelu aiheeasta " mitä päälle Tuskaan " ..

:D Hehe!!

Älä nyt hikeenny, yleistä pölinää toi "mitä juon ja miten meikkaan-osio" vaan on. Ihan viihdyttävää IMO. :)

Immortalin Sons Of Northern Darkness osui ja upposi ja Imperia heitti hyvän keikan. Tuli taas huomattua, että missään ei ole niin rumia ihmisiä kuin Tuskassa ja en kyllä nähnyt yhtään lihaksikkaassa kunnossa ollutta ihmistä...

Hatesphere heitti helvetin tiukan setin ja tuli heiluttua aika reilusti ja niska tietysti ihan jumissa. Helvetin hyviä biisejä ja hyvä livebändi.

Immortal :5::rock:
Kyllä tätä keikkaa oli odotettu ja kyllä oli tosiaan sen arvoista. Porukkaa oli kokoontunut lavan ympärille helvetisti ja meno oli vauhdikasta. Itse olin aivan ekstaasissa ja parhaimpia keikkoja ikinä ja kyllä Immortal potkii livenä ja kovasti. Abbath heitti välispiikeissä vähän huumoria ja sylki tulta mistä yleisö meni ihan sekaisin. Horghin rumputyöskentely oli ihailtavaa, kyllä se on peto soittamaan.

Pro-Pain: Minkälaiset vaatteet siulla oli päällä? En ollut varma olitko henkilö joksi luulin, joten en kehdannut mennä nykimään hihasto jos et olisi ollutkaan.

Kohta nosturiin katsomaan Barathrumia!

Jep, Immortal toimii livenä hienosti.

Turisas heitti kanssa tosi kovan keikan, musta ehkäpä päivän paras.
Ja niinkun tossa jo tuli niin Imperia keikka oli kanssa aivan nannaa, monessakin mielessä. Oudosti toivoin koko ajan että laulaja heittää kuteensa vekka vaan ei :)

Dragonforce oli pienoinen pettymys...

Yhtään pakkisvaatetta en nähnyt koko kuuden tunnin aikana.

Edit: Muuten oli kyl hienoja pukuja. Eritoten se joku 30v jamppa liian pienissä punasissa nahkabyysissä (persvako ja kalsarit komiasti esillä), korkokengissä, musta peruukki ja joku vaan puoliselkään ulottuva musta karvareuhka päällä. En tiedä näkikö muut mutta kyllä hymyilytti...

Tuskassa ja en kyllä nähnyt yhtään lihaksikkaassa kunnossa ollutta ihmistä...
Sit sä et vaan nähny mua:D:david:

Lupaan laittaa huomiseks pakkispaidan päälle. Jos näette hoikan kaljupään pakkispaidassa, tulkaa ihmeessä nykimään hihasta.

Tänään tuli katottua vaan 3 bändiä ja perinteitä kunnioittaen missasin kokonaan ensimmäiset bändit. Scent of Flesh veti törkeen kovan setin: Deicide ja Cannibal Corpse coverit hunajaa:kuola:. Immortal veti siistin lavashown, meininkin oli ihan uskomaton:rock:. CoB oli jees, mutta olin tässä vaiheessa jo ihan naatti, joten aika väsyneeks kokemukseks jäi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom