Tuska Open Air 2007

Joskun vuonna miekka ja kivi olin jollain festarilla, kun joku heitti pullolla Suicidal Tendenciesin jotain jäsentä niin Mike Muir syöksyi yleisön joukkoon kurmottamaan miestä.

Hämeenlinna Giants of Rock joskus kultaisella 80-luvulla??? Siellä muistan ainakin tämän episodin - pullonheittelijä sai köniinsä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Emperor oli kyllä tykki ja oikeestaan just sitä tulin tuskaan kattomaan. Jäin vaan kaipaamaan Source of icon E:tä. Trymi mättää kyllä sen verran tiukkaa blast beatiä et tuntuu et sällin tavotteena on hajottaa rumpusetti.

Finntroll ja Ensiferum oli kans hyviä. Sturm und drangia tulin kattoo ihan uteliaisuudesta ja kyllähän ne ysiluokkalaisiks hyvin vetää. Sen paranoidin olisvat vaan lopussa saaneet jättää soittamatta:david:

Täytyy tunnustaa etten ollut ikinä aikasemmin kuullu Dragonforcea mut kyllä se meikäläiseen kolahti. Kaiken kaikkiaan noista kolmesta päivästä kannatti kyllä maksaa se 75 juroa. Tosin lipun hinta oli ehkä viidesosa reissun koko kustannuksista:)

Laitetaas jotain muistelmia munkin osalta:

Ilmat suosi jälleen kerran tuskalaisia (n. 33000 koko viikonlopun aikana). Kalju taisi hiukan palaa. Tarkoituksena oli laittaa Pakkis-pipo päähän mutta sää oli niin kuuma että olisin varmaan saanut lämpöhalvauksen jos pipo olisi ollut päässä.

Before The Dawn nosti tunnelman teltan kattoon. Keikka ohi ja suuntasimme kohti päälavaa katsomaan Pro-Painia eikun siis pelkkää Painia. Jone Nikula sai yleisön mylvimään sen verran että BTD heitti encoren, joten oli pakko tehdä u-käännös hiekka pölisten ja takaisin moshaamaan. Uskalsin jopa moikata Tuomakselle myöhemmin yleisön seassa :D . Päälava-ainesta.

Pain oli ihan hyvä. Ei ollut oikeastaan minkäänlaisia odotuksia tämän bändin suhteen koska en ole kuullut yhtään albumia ko. bändiltä!!!

W.A.S.P. ei iskenyt vaikka olenkin vanhan liiton jäsen.

Insomniumilla oli mielestäni hiukan huonot saundit.

45 Degree Woman kärsi hiukan yleisöpuutteesta. Bändi kuitenkin toimi livenä hyvin.

Isis WTF? Ensin tuli viitisen minuuttia jotain lapinjoikuja. Sitten lavalle marssi joku hippi ja hipin perässä muuta langanlaihat artistit. Kun ensimmäistä biisiä oli mennyt n. puoleenväliin niin meinasin nukahtaa :zzzz: .

Suortti (mukava tyyppi) taisi olla ainoa pakkislainen johon törmäsin. Muutama tuttu naama salilta mutta en tiedä ovatko pakkislaisia ja jos ovat niin millä nimimerkeillä täällä liikkuvat!

Off-topic: Giants Of Rock :rock: .

Mitä mitä? Oliko sulla läppäri mukana siellä?
Tuli vain vähä puun takaa se tilanne, niin ei siinä keksiny mitään ihmeempiä. Ens kerralla sitte.

Ei sentäs. Puhelimella pistin viestin tänne kun tylsyys iski.
Huomasin siut kun olit ilmeisesti menossa vessaan tai ainakin sinnepäin. Eka ajattelin, että olet melko varmasti keneksi luulen, mutta en meinannut kehdata tulla juttelemaan. No rohkistuin ja jäin kyttäämään Infernolavan suojiin, että milloin sama paita viuhahtaa ohi ja sitten hirveätä ravia ja olkapäähän koputtelu. Itseäni vähän ujostutti ja jutut oli vähän töksähteliviä :)

Isis WTF? Ensin tuli viitisen minuuttia jotain lapinjoikuja. Sitten lavalle marssi joku hippi ja hipin perässä muuta langanlaihat artistit. Kun ensimmäistä biisiä oli mennyt n. puoleenväliin niin meinasin nukahtaa :zzzz: .

Itse olin kans että mitä helvettiä kun näin tuon Isiksen. En ollu aikasemmin kuullu koko bändistä ja kun alkovat soittaa niin ihmeteltiin kaverin kaa et onko tää nyt joku vitsi vai mitä. Viikonlopun pahin pettymys ja vielä tungettu päälavalle.

Paskoja covereita ei kannata soittaa. :)

Kiitokset Scentin keikan yleisölle, oli aivan perkeleen hienoa tykitellä ja huomata että porukka tykkää.

En nyt jaksa muistaa, oonko tänne jo ehtiny hehkuttaa Tuskaa, no kerta kiellon päälle siinä tapauksessa. Scent Of Flesh oli kyllä ankara tykki, vaikken ollut kuullutkaan pahemmin mitään setistä aikaisemmin, paitsi noi jumalaiset koverit. Tai en tiedä, oliko niitä viilattu yhtään mihinkään suuntaan, mutta miksi korjata sellaista, mikä ei ole rikki? Tuli itekkin "hieman" huudeltua hölmönä Lunatic Of God's Creationin aikana :hyper:. Perjantaina Katatonian keikka tosin oli paras. Loistobiisit, mahtava yleisö ja bändikin näytti nauttivan esiintymisestä. Ai saakeli kun oli hienoa, kun soittivat lopuksi vielä Murderin. No, en jaksa samoja kirjoitella kuin Imperiumiin, mutta täytyy sanoa vastaan Insomniumin soundeista. Niissähän ei mielestäni ollut mitään vikaa, mutta keikka meni muuten hieman ohi, kun en saanu mitään tallennettuakaan sieltä, sen muistan, että hauskaa oli. Ja onpa lyhytjänteistä porukkaa, kun Isis ei maistu :D. Kyllähän se olisi paremmin Sue- tai Inferno-lavalle asettunut, mutta toimihan se noinkin.

Ja Vaderhan oli festareiden paras esiintyjä. EI VASTALAUSEITA!!!:rock:

Ei korjailtu covereita, pyrittiin soittamaan biisit parhaalla mahdollisella tavalla eli sellaisenaan. Vokaaleita myöten.

Vader oli kyllä kova mutta suurimmat kiksit sain silti Emperorin keikasta.

Emperor tyhjensi pajatson kaikilla mahdollisilla mittapuilla. Harmittaa vähän, koska tämän jälkeen muut keikat eivät todennäköisesti koskaan tule säväyttämään samalla tavalla :itku:. Kyllä, fanipoikalasit olivat tiukasti silmillä.

Vaikka Emperor oli ainoa syy lähteä Tuskaan niin täytyy todeta, että Isis oli ihan helvetin kova ja kiilasi hopeasijalle. Harmittelin aiemmin miksi Misery Index oli laitettu avamaan päivä ja joku (minulle) täysin tuntematon Isis soittaa illalla, mutta lo and behold! Nyt olisi tarkoitus tilata kaikki täyspitkät levyt. Loistava.

"Uskalsin jopa moikata Tuomakselle myöhemmin yleisön seassa" :). mä olenkin niin iso ja pelottava ettei sitä moni moikata uskallakkaan :evil:.

Sä oot ISO :D . Äijän sixpackilla vois pestä meikäläisen pyykit. Millainen Tuskan keikka oli mielestäsi? Kuka oli rummuissa?

nojooo :). oonhan mä iso jos 78kg sitä tarkottaa. tuskin ainakaan tällä foorumilla. Tuskan veto meni kyllä omkasi top-1 heittämällä. mahtava meininki niin lavalla kuin yleisössä ja pari kertaa piti ihan hammasta purra yleisön huudon keskellä. wunderbar! Rummuissa oli/on Dani joka soitti 2 ekalla levyllä. oli pari vuotta omilla teillään ja nyt palannu ruotuun-

nojooo :). oonhan mä iso jos 78kg sitä tarkottaa. tuskin ainakaan tällä foorumilla. Tuskan veto meni kyllä omkasi top-1 heittämällä. mahtava meininki niin lavalla kuin yleisössä ja pari kertaa piti ihan hammasta purra yleisön huudon keskellä. wunderbar! Rummuissa oli/on Dani joka soitti 2 ekalla levyllä. oli pari vuotta omilla teillään ja nyt palannu ruotuun-

Se vinhasti heiluva kumimulkku eturivissä taisi saada mukavan virneen naamalle :D. Mua ainakin piristi, aina kun sen näki.

Keikat mitä olin kattomas: Emperir, Immortal, Maj Karma, Scent of Flesh, Misery Index, WASP, Nicole.

Parhaan keikan veti kyllä Emperor, lopuksi vielä huudettiin Jone Nikula vittuun sieltä lavalta "Empeeror, Empeeror.."

Misery Index oli hyvä yllätys. Bändistä en tienny ennemmin mitään, mutta nätin keikan veti, vaikka aika ei ollut paras (eka bändi).

Edit: sain muuten emperorin poikien nimmarit ja vähän paskaakin tuli puhuttua;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom