Turvotus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja efuman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

efuman

Kohti kondista
Ikä
48
Koitin söörtsillä ettiä turvotuksesta ,mutta en löytäny oikeen mulle sopivaa "syytä" eli ongelma on se että aamulla on ilo katsoa pienentynyttä vatsaa mutta pari kolme tuntia heräämisen jälk. saa alkaa jo vyötä löystämään.
Olen koittanu vaihdella aamupalaa mutta tuntuu että ongelma on aina vaan.
Suolaa en saa liikaa,mieluummin liian vähän kuin liikaa oon koittanu laktoosittomia tuotteita ja mitähän vielä.
Kertokaapa mahdollisia muita vaihtoehtoja. Kilpirauhasta olen miettiny koska masentuneisuutta ja väsymystä on ollu mutta siihen voi olla taas monta eri syytä,jahka tässä innostun tilaan arvauskeskuksesta ajan kun muutenki ajattelin tutkittaa veri arvot yms. että kuinka pahasti on pitkän dietin aikana menny vituralleen,todennnäkösesti ei mitenkään mutta saampahan näyttää taas vähähiilarisen dietin vastustajille.

Itselläni sama "ongelma", eli aamulla masusektori on piristävästi pienemmän näköinen, mutta piankos se siitä lössähtää. :rolleyes:
Eipä ole tullu silti mieleen että tässä olis jotain ongelmaa takana, olenpa vaan kuvitellu että "kaikillahan toki käy näin".. No, olen menossa tänään lääkäriin, joten kysäisenpä samalla tästäkin.

Minä olen käsittänyt, että noin käy kaikille. Kyse olisi käsittääkseni painovoimasta. Ovathan melkein kaikki noin sentin pidempiäkin aamuisin kuin iltaisin.

Originally posted by Gradient
No, olen menossa tänään lääkäriin, joten kysäisenpä samalla tästäkin.
Älä nyt tuollaisia vaan mene kyselemään lääkäriltä. Lääkärin tehtävä on parantaa potilaita, eikä neuvoa moisissa kosmeettisissa hienosäätöasioissa. Maha näyttää aamulla pienemmältä sen takia, että ylimääräiset nesteet poistuvat yön aikana hien ja hengityksen mukana ilmaan ja iso osa myös virtsarakkoon. Elimistö tarvitsee sitä nestettä ihan perusaineenvaihduntaan ja elintoimintojen ylläpitämiseen. Kun syöt aamulla hiilareita ja juot vettä, niin elimistö varastoi uudestaan nestettä kudoksiin dehydraation välttämiseksi. Kun kropassa on nesteen lisäksi ylimääräistä rasvaa, niin se kevyt nesteen kertyminen saa sellaisen lievää turvotusta aikaiseksi. Sitten kun olette ripped for her pleasure, niin sen nesteen aiheuttama muutos päivän aikana on aika minimaalinen.

Tomi : "Älä nyt tuollaisia vaan mene kyselemään lääkäriltä. Lääkärin tehtävä on parantaa potilaita, eikä neuvoa moisissa kosmeettisissa hienosäätöasioissa"

Onneksi tässä on kyseessä tuttu lääkäri, jolta uskaltaa kysellä tyhmempiäkin. Mutta ok, sait vakuuttuneeksi ettei tästä asiasta kannata sen enempiä ihmetellä.. On sitä "oikeaakin asiaa" ihan tarpeeksi valitettavasti.. :(

Vaimolla oli vähän samanlaisia oireita, tosin turvotukseen liittyi usein kova vatsakipu.
lekurit totesi sillä olevan maitoallergian.
Olis muuten varmaan paskin mahdollinen allergia kehonrakentajalle.

Originally posted by Tomi
Älä nyt tuollaisia vaan mene kyselemään lääkäriltä. Lääkärin tehtävä on parantaa potilaita, eikä neuvoa moisissa kosmeettisissa hienosäätöasioissa. Maha näyttää aamulla pienemmältä sen takia, että ylimääräiset nesteet poistuvat yön aikana hien ja hengityksen mukana ilmaan ja iso osa myös virtsarakkoon. Elimistö tarvitsee sitä nestettä ihan perusaineenvaihduntaan ja elintoimintojen ylläpitämiseen. Kun syöt aamulla hiilareita ja juot vettä, niin elimistö varastoi uudestaan nestettä kudoksiin dehydraation välttämiseksi. Kun kropassa on nesteen lisäksi ylimääräistä rasvaa, niin se kevyt nesteen kertyminen saa sellaisen lievää turvotusta aikaiseksi. Sitten kun olette ripped for her pleasure, niin sen nesteen aiheuttama muutos päivän aikana on aika minimaalinen.

Tämän tyylistä ,vastausta epäilinki,ja pidän aika mahollisena munkin kohdalla,mutta koskas olen omiin epäilyihini/tietoihini luottanu :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom