Turvotus --> kovettuma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Larri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko kenellekkään käynyt vastaavaa/tietääkö kukaan mistä on kyse:

Treeneissä tuli melko kova tälli kämmenselkään, joka turposi huvittaviin mittasuhteisiin. Sormet/kämmen kuitenkin toimi aivan normaalisti tämän jälkeen, joten mitään nivel-/lihasvammoja ei käsittääkseni tullut. Tästä on nyt jo tovi aikaa, ja osumakohtaan (suurinpiirtein kämmenselässä oleva etusormen jänne) on nyt jäänyt selvästi kohollaan oleva, kovettunut patti/alue, joka hieman rajoittaa etusormen liikettä kättä nyrkkiin puristaessa. Mistähän voisi olla kyse?

-Larri

Joku vamma kumminkin tullut johonkin jännetuppien/jänteiden seutuun ja seuraava arpeutumista?

Yritähän pitää liikeradat yllä, venytä varovasti kättä nyrkkiin, että ei jäis pysyvää kiristystä.

Mulla on vähän vastaavaa ongelmaa, vaikkakin eri kohdassa ja syntytapa on eri. Mä venäytin kuukausi sitten nilkan nivelsiteet ja nilkka tietysti turposi melkoisesti.

Nyt nikka on edelleen varsin turvonnut ja turvotus on sellaista kovan tuntuista. Löytyykös joltakulta hyviä vinkkejä, miten nilkan sais palautumaan alkuperäisen kokoiseksi? Itse en ole keksinyt muuta kuin nilkan hieronnan, mutta en ole varma kuinka hyvin se auttaa...

Back
Ylös Bottom