Paljon asiaa taktisista valaisimista: http://www.kontrolli.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=42
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maksaako Vartijan ammattitutkinto mitään? Se 1,5 vuoden koulutus ja siihen sisältyy myös nämä 40h+60h kurssit.
Maksaako Vartijan ammattitutkinto mitään? Se 1,5 vuoden koulutus ja siihen sisältyy myös nämä 40h+60h kurssit.
VATin voi mainiosti tehdä oppisopimushommana kuten itse tein. Olen kruipelon kanssa eri mieltä kurssin hyödyllisyydestä. Itseäni se auttoi valtavan paljon uralla eteenpäin muutaman mutkan kautta. Kaikista osa-alueista jäi ainakin jotain käteen myös käytännön kenttähommia ajatellen. Mielestäni VAT on erinomainen koulutus jos viihtyy yksityisen turvallisuuspuolen kenttähommissa.
VATin voi mainiosti tehdä oppisopimushommana kuten itse tein. Olen kruipelon kanssa eri mieltä kurssin hyödyllisyydestä. Itseäni se auttoi valtavan paljon uralla eteenpäin muutaman mutkan kautta. Kaikista osa-alueista jäi ainakin jotain käteen myös käytännön kenttähommia ajatellen. Mielestäni VAT on erinomainen koulutus jos viihtyy yksityisen turvallisuuspuolen kenttähommissa.
Mitä haluaisit tietää tarkemmin?
Eiköhän molemmista sama kakkostason palkka tipu.Ihan mitä vaan :D Maksaako palkat ajallaan ja TES:n mukaan? Ja työolosuhteista yleensä voi kertoa tai mitä vaan mitä firmasta tulee mieleen. Kyseinen firma hakee vartijoita töihin ja ajattelin että vois hakea. Onko muuten piirivartijan ja paikallisvartijan palkoissa eroa?
Se vähän riippuu missä kaupungissa on G4S:llä töissä. Itse olen Oulussa piirimiehenä. Palkka tulee ajallaan ja oikein. Mihin kaupungiin olet hakemassa töihin?