SUPERCARB 1kg -40%

Turun saleja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Gym2000

+sali ok ei moittimista
+hinta ok

-pukuhuoneessa puolet pukukaapeista käytössä, ovia puuttuu, avaimia kadonnut.
-suihkussa haisee usein ihmisen uloste ja lattia täynnä sukkanöyhtää sun muuta
-jo ennestään huono sauna hajosi jotain viikkoja sitten ja uusia vastuksia kuulemma odotellaan. Ei liene kiinnostusta korjata / uusia kiuasta.

Pari kuukautta menny taas, ei saunaa edelleenkään. On varmaa kiukaiden hinnat pilvissä kun ei uutta saada hankittua..

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mitä hittoa te siellä miesten puolella oikeen teette?? :D Naisten puolella korkeintaan oon sanonu kerran tai pari viikonloppusin et vessapaperi on loppu. Mulle on edelleen mysteeri mistä ne vessan valot saa päälle (yleensä automaattikatkasu juttu, mut aina se ei oo päällä).. Naisten puolella joku menee heti sanoo kassalle jos omii kaapin yheksi yöks ni seuraavana päivänä on lappu kaapin ovessa (en siis itse harrasta tätä, mutta tiedänpähän tapauksia). Naisten sauna on surkean huonossa käytössä (= ei saunojia) mutta varsin toimiva :)

Gym2000

+sali ok ei moittimista
+hinta ok

-pukuhuoneessa puolet pukukaapeista käytössä, ovia puuttuu, avaimia kadonnut.
-suihkussa haisee usein ihmisen uloste ja lattia täynnä sukkanöyhtää sun muuta
-jo ennestään huono sauna hajosi jotain viikkoja sitten ja uusia vastuksia kuulemma odotellaan. Ei liene kiinnostusta korjata / uusia kiuasta.

No ei oo kyl meno muuttunu yhtään sen 1,5 vuoden takaisesta kun siellä sillo kävin. Sillo jo vitutti suunnattomasti kun kaiken maailman hiihtäjät otti niiden kaappien avaimia mukaansa kun lähtivät salilta himaan.

Centrumin Motivus nyt ei sekään ole mikään maailman paras paikka mutta siellä sentään pidetään noi pukuhuoneet tosi hyvässä kunnossa. Vähän meinasin että oisin kesäkuun alusta tullut Gymille treenaa mut nyt laittaa vähän mietityttään et tuunko vai en. Kyl paikkojen pitää olla siistis kunnos kun siitä maksetaan kuitenki ihan kohtuu kovaa hintaa. Silloin kun kävin Gymillä niin kaikki laitteet oli paksun pölykerroksen alla, miten mahtaa nykyään olla?

No ei oo kyl meno muuttunu yhtään sen 1,5 vuoden takaisesta kun siellä sillo kävin. Sillo jo vitutti suunnattomasti kun kaiken maailman hiihtäjät otti niiden kaappien avaimia mukaansa kun lähtivät salilta himaan.

Centrumin Motivus nyt ei sekään ole mikään maailman paras paikka mutta siellä sentään pidetään noi pukuhuoneet tosi hyvässä kunnossa. Vähän meinasin että oisin kesäkuun alusta tullut Gymille treenaa mut nyt laittaa vähän mietityttään et tuunko vai en. Kyl paikkojen pitää olla siistis kunnos kun siitä maksetaan kuitenki ihan kohtuu kovaa hintaa. Silloin kun kävin Gymillä niin kaikki laitteet oli paksun pölykerroksen alla, miten mahtaa nykyään olla?

No mä en siinä alasalilla oo treenannu parii hassua kertaa lukuunottamatta ku joku laite on ollu naisten salilla rikki (kun mä olen käyny sanomassa ni ollu jo seuraavana päivänä kondiksessa).. Onhan siellä jotain pölyä, mutta ei mitenkää hirveesti, ainakaan niissä kohissa missä iho on kosketuksissa laitteen kanssa.. No voi olla ku siellä on naissiivoja ni se ei uskalla mennä sinne miesten puolelle hääräämään. Mutta kyllä mä oikeesti uskon et jos joku mies vaan kävis kohteliaasti asiasta sanomassa, niin jotain tapahtuiskin... Yleensä miehet ei vaan oo kovia valittamaan niin ei varmaan ketään ole viitsinyt sanoa.. Ite mitä siivosin länsikeskuksen elixiaa joskus viimevuoden alkupuolella niin siellä ainakin oli semmonen käytäntö et salin pitäjät pyyhkii laitteista pölyt et siivooja ei niihin koske..

Mä kävin joskus Motivuksessa sillon ku se oli viel tos Brahenkadulla.. Ite taas tykkäsin et oli ihan kämynen mesta sillon ja ei ollu les millsin tunteja.. Ja helvetin kallista tuouhua se.. Muutenki tuli semmonen fiilis siellä et siel oli joko kuntoutettavia mammeleita tai sitten semmosia "tulinpahan näyttäytymään" porukkaa kuten Elixiassa..

Joo toi Motivus on just sellanen et siel käydää vähän näyttäytymäs. Tossa Eerikinkadun Motivuksessa on kaks kerrosta, yläkerta on mummojen ja pappojen valtaama ja siellä ei suvaitse treenata kovaa tai saat paheksuvia katseita :D Alakerta on vapaapainopuoli ja siellä nyt saa treenata ihan kunnolla ja kovaa, mutta radiokanavaa ei sovi mennä vaihtamaan radio Rockista pois. Ja vapaat painot on aina ihan hujanhajan siellä, hirvee ettiminen ku väki ei nosta niitä takas telineisiin.

Joo kyllä rupee vituttaa et ei viitsitä uutta kiuasta hankkia vaan annetaan asian olla kuukausia.
Useat treenaajat ovat asiasta sanoneet/kyselleet mutta tiskillä nostetaan kädet ilmaan koska omistaja ei vaan uutta ole hankkinut.
Kunnon pukukaappeja ei ole kuin muutama missä avain paikallaan, enempi on sitten niitä mihin mahtuu ala-asteen koulureppu eikä muuta.

PRKL

reppukaappeja ne naistenkin kaapit on.. no jopas on hassua.. on kieltämättä hieman hämärää toimintaa jos uuden kiukaan hankkiminen kestää kuukausia.. luulis et kiinnostais asiakkaat pitää tyytyväisenä.. :O

Vähän uppia, mutta syksyllä saan ajokortin ja pikkuveljen jääkiekkotreeneihin vienti saattaa tulla mun kontolle myös ja näin tulee käytyä ehkä 5krt/viikossakin turussa ja ajattelin, että mikä ettei voishan siinä käydä jollain turun saleista vaikka oma sali onkin loistava, mutta jos noita kuljetuksia nyt mulle tosiaan lykätään... Toi BBBC kuulostaa tosi asialliselta, mutta aukioloaika on 17-19.30? Vähän lyhyt ehkä vai voiko sinne jäädä treenaamaan vielä ton jälkeen? Ja miten tuo Sali82? Katoin kuvia niin paljon laitteita on, mutta entä vapaat painot? Voiko mavettaa, kyykätä, vetää leukoja, tehä dippiä yms. ihan hyvin vai onko enemmän juuri noita vekottimia? Ja sitten millaisia on noiden kummankin salin kävijä määrät? Onko aina jumalaton ruuhka vai saako rauhassa treenailla?

Vähän uppia, mutta syksyllä saan ajokortin ja pikkuveljen jääkiekkotreeneihin vienti saattaa tulla mun kontolle myös ja näin tulee käytyä ehkä 5krt/viikossakin turussa ja ajattelin, että mikä ettei voishan siinä käydä jollain turun saleista vaikka oma sali onkin loistava, mutta jos noita kuljetuksia nyt mulle tosiaan lykätään... Toi BBBC kuulostaa tosi asialliselta, mutta aukioloaika on 17-19.30? Vähän lyhyt ehkä vai voiko sinne jäädä treenaamaan vielä ton jälkeen? Ja miten tuo Sali82? Katoin kuvia niin paljon laitteita on, mutta entä vapaat painot? Voiko mavettaa, kyykätä, vetää leukoja, tehä dippiä yms. ihan hyvin vai onko enemmän juuri noita vekottimia? Ja sitten millaisia on noiden kummankin salin kävijä määrät? Onko aina jumalaton ruuhka vai saako rauhassa treenailla?

Itte oon kummassakin käynyt ja tällä hetkellä reenailen BBBC:llä. BBBC:lle, kun ostat avaimen niin pääset mihin kellonaikaan tahansa. Tuohon 17-1930 siellä on toimistossa paikalla porukkaa, että voi uusia avainta jne.. Sali 82:lla kävin, kun asuin lähempänä sitä ja tykkäsin kyllä siitä paikasta myös. Pystyy tekemään mavea, kyykkyä, leukoja ja dippejä usemmassakin paikassa ja vapaita painoja on kyllä reippaasti. Sali 82:lla on myös tuo avainsysteemi eli kun ostat kk-kortin niin sitten saa avaimen, jolla pääsee mihin kellonaikaan tahansa. Tai näin oli ainakin n. 1,5v sitten.

Kävijämäärät taitaa olla isommat Sali 82:lla, mutta sekin riippuu aika paljon mihin kellonaikaa olet menossa. Kummassakin taitaa kävijämäärät olla suurimmillaan klo 16 - 19. BBBC on aika paljon pienempi kuin Sali 82, mutta toisaalta siellä sitten taas pääsee tekemään hieman erilaisempaa treeniä (leka, traktorinrenkaan pyöritystä jne.).

reppukaappeja ne naistenkin kaapit on.. no jopas on hassua.. on kieltämättä hieman hämärää toimintaa jos uuden kiukaan hankkiminen kestää kuukausia.. luulis et kiinnostais asiakkaat pitää tyytyväisenä.. :O

Keskustan Elixiassa ollut nyt kuukauden toinen ristitaljojen yhden käden kahvoista mystisesti kadoksissa ja kun utelin milloin se tulee niin sanottiin, että oota ensi vuoteen ^^ No tuskimpa tuon kokoista yritystä edes kiinnostaa minä ja minun treenini varsinkin kun sopimuksen purkaminen on miltein mahdotonta.

PP fitness centerille vaan. Älä anna nimen hämätä. Salilla reenaa useampikin cbb/bodyfitness kisailijoita (jos tämä hyvä asia on). Salin omistaja pitää laitteista huolta ja kokoajan aktiivisesti kehittää salia.

Keskustan Elixiassa ollut nyt kuukauden toinen ristitaljojen yhden käden kahvoista mystisesti kadoksissa ja kun utelin milloin se tulee niin sanottiin, että oota ensi vuoteen ^^ No tuskimpa tuon kokoista yritystä edes kiinnostaa minä ja minun treenini varsinkin kun sopimuksen purkaminen on miltein mahdotonta.

No mä en kyllä Elixiassa alkais käymään vaikka saisin ilmaseks treenata loppuikäni. Siivosin länkkäriä ja muita randomisti pari kuukautta ja näin kyllä tarpeeks minkä sortin populaa sielä käy.. Vaikka treenaan itteni takia, niin en mä jaksa sitä että siellä kyylätään jos nainen tekee vipareita sivulle suuremmilla ku 3 kg käsipainoilla :D Ja muutenkin tykkään Les Millsin tunneista enemmän.. Elixia on mun mielestä semmonen "tulin näyttäytymään" paikka.. Ja joo ei niitä kyllä kiinnosta asiakkaat sielä ellei ne ole just jotain hyvätulosia perheen äitejä/isiä..

No mä en kyllä Elixiassa alkais käymään vaikka saisin ilmaseks treenata loppuikäni. Siivosin länkkäriä ja muita randomisti pari kuukautta ja näin kyllä tarpeeks minkä sortin populaa sielä käy.. Vaikka treenaan itteni takia, niin en mä jaksa sitä että siellä kyylätään jos nainen tekee vipareita sivulle suuremmilla ku 3 kg käsipainoilla :D Ja muutenkin tykkään Les Millsin tunneista enemmän.. Elixia on mun mielestä semmonen "tulin näyttäytymään" paikka.. Ja joo ei niitä kyllä kiinnosta asiakkaat sielä ellei ne ole just jotain hyvätulosia perheen äitejä/isiä..

Ei Elixiassa mun mielestä niin hirveesti katota mitä muut tekee. Miehet vaan kattoo niitten suurien lasi ikkunoitten läpi naisten zumbaa ja siinäkin vain yhtä ruuminosaa... Kerra mun painoille o naurettu ku en jaksanu penkissä nostaa enää 78 toiston jälkeen sitä 35kg ja se jäi rinnalle :D (Koitin kuinka monta kertaa saan puolet painosta ylös)

Ite ainakin suosittelen lämpimästi Turun movitusta(Centrumia) Olen käynyt siellä 4-6kk ja
-siellä ei ketään ole vittuilut
-soittanut suutaan, ja +olen tosi tyytyväinen siihen paikkaan:)

PP fitness centerille vaan. Älä anna nimen hämätä. Salilla reenaa useampikin cbb/bodyfitness kisailijoita (jos tämä hyvä asia on). Salin omistaja pitää laitteista huolta ja kokoajan aktiivisesti kehittää salia.

P&P on kyllä aivan loistava sali nykyään. Aikaisemmin oli turhan konepainotteinen, mutta ei enää nykyään. Tai on siellä samat koneet edelleen ja enemmänkin, mutta onpa myös räkki ja pari nostolavaa, joten isot plussat tästä kehityksestä.

Ainoa miinus (minun kannalta) on, että sijaitsee keskellä keskustaa eikä sinne oikein autolla kannata tulla... muuten voisin muuttaa sinne vaikka pysyvästi. Mutta näin kesällä kun tulee pyörällä kuljettua, niin aivan varmasti tulen P&P:lläkin treenaamaan. Mutta kuka keskustan paikkeilla asuu, niin suosittelen.

Ite ainakin suosittelen lämpimästi Turun movitusta(Centrumia) Olen käynyt siellä 4-6kk ja
-siellä ei ketään ole vittuilut
-soittanut suutaan, ja +olen tosi tyytyväinen siihen paikkaan:)

Minä olen treenannut eri saleilla ympäri Suomen yli 12 vuoden aikana eikä kukaan ole ikinä missään tullut vittuilemaan tai soittamaan suutaan... joten älä ota tätäkään vittuiluna, mutta kyllä salin valinnalta kannattaa jotain muutakin vaatia :)

...tämän minun kommentin informaatioarvo pyöreä nolla, mutta tulipa mieleen, kun postauksesi luin :D

Onko ketään käynyt Leaf-areenan salilla? Kokemuksia? Hinta/laatusuhde?

Kyseessä ei ole "sali" vaan David Kuntomaailma ja kuten nimestäkin voi päätellä niin paikka on täynnä Davidin koneita ja sitten on pieni ja pienien vapaiden painojen alue. Siitä voi jo päätellä jotain kun paikan esittelyssä on enemmän kuvia saunasta kuin salista http://www.leafareena.fi/fi/sivu.cfm?id=276

Hinta/laatu: Jos haluaa treenata niin kallis, jos haluaa saunoa ja/tai katsella urheilukanavia niin ok.
Vuosimaksu pelkästä salikortista (ei ryhmäliikuntaa) on 822e... sinun tarvitsee siis maksaa Kuntomaailmalle 120e vuodessa, jotta saat maksaa heille 54e / 4 viikkoa salikortista.

Esim. Gym 2000 vuosikortti on 408e, Sali82 330e ja P&P Fitness Center 399e, niin kyllä 822 eurossa on puolet liikaa.

Muilta osin yleisilme koko paikalla on erittäin siisti ja tasokas ja henkilökunta on mukavaa... ja tuolla hinnalla näin sietää ollakin.

Mutta joka tapauksessa kyseisen salin sopivuus sinulle riippuu siitä mitä treeniltäsi haluat ja mikä on tulotasosi :)

miten toi kupittaan urheiluhallin sali on auki nyt kesällä? toi keilahalli on tosi nihkeesti auki eli kertalipulla ei ainakaan pääse mutta jos käyn ostamassa avainkortin tonne niin pääseekö normaalisti salille? eli 7-21 arkisin ja 8-18 vklput?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Nyt tarvittaisiin paikka, jossa voi harjoitella painonnostoa. Eli tarvitaan nostopaikkoja, tanko ja hyvä levypainovalikoima (mieluiten 5kg:sta ylöspäin leveitä painoja tekniikan harjoitteluun). Asun yo-kylässä ja joudun köyhyyden takia liikkumaan pyörällä.

Millaisia saleja Turusta löytyy kyseiseen tarkoitukseen?

Nyt tarvittaisiin paikka, jossa voi harjoitella painonnostoa. Eli tarvitaan nostopaikkoja, tanko ja hyvä levypainovalikoima (mieluiten 5kg:sta ylöspäin leveitä painoja tekniikan harjoitteluun). Asun yo-kylässä ja joudun köyhyyden takia liikkumaan pyörällä.

Millaisia saleja Turusta löytyy kyseiseen tarkoitukseen?

Kupittaan urheiluhallin alakerrassa on sali, jossa on painonnostoliikkeille oikein pätevät puitteet. Yhdet täyskokoiset 5kg kiekot löytyy, vaikkakin välillä ne on jollain keijolla hauiskäännössä. Hinta on opiskelijalle myös ihan ok, 2e/krt muistaakseni. Tilaa siellä ei kamalasti ole.

Sitten painonnostoseura Turun Atleettiklubi treenailee alfa centerissä, jossa mä en oo itse (toistaiseksi) käynyt. En tiedä millaiset systeemit siellä on, mutta tilat ovat varmasti erinomaiset painonnostoa varten ja varmaan sieltä voi saada opastusta liikkeisiinkin. :) Luulen että sieltä kannattaa mennä kyselemään ihan ekana, että mikä on homman nimi. Uskoisin että hintakin on kohtuullinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom