SUPERCARB 1kg -40%

Turun saleja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Gym2000

+sali ok ei moittimista
+hinta ok

-pukuhuoneessa puolet pukukaapeista käytössä, ovia puuttuu, avaimia kadonnut.
-suihkussa haisee usein ihmisen uloste ja lattia täynnä sukkanöyhtää sun muuta
-jo ennestään huono sauna hajosi jotain viikkoja sitten ja uusia vastuksia kuulemma odotellaan. Ei liene kiinnostusta korjata / uusia kiuasta.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Gym2000

+sali ok ei moittimista
+hinta ok

-pukuhuoneessa puolet pukukaapeista käytössä, ovia puuttuu, avaimia kadonnut.
-suihkussa haisee usein ihmisen uloste ja lattia täynnä sukkanöyhtää sun muuta
-jo ennestään huono sauna hajosi jotain viikkoja sitten ja uusia vastuksia kuulemma odotellaan. Ei liene kiinnostusta korjata / uusia kiuasta.

Heh, miesten puolella on hommat sit aika pal huonommin, kun naisten puolela. Siel oon siistit suihkut ja sauna (itse asiassa niin siistit, et ne on varmaaan rempattu muutamia vuosia sitten)) eikä siel haise kun korkeintaan hiuslakka. :)

Nyt kun oon muuttanu takas turkuun olis aika etsiä uus sali :) Vähän tekis mieli palata gym2000:lle kun ainaki vuosi sitten se oli iha ok sali, mut sit taas se Motivus centrum houkuttelis, se olis lähellä ja saisin jotain työpaikkaetuja sinne. Onko täällä motivuksessa kävijöitä?

Nyt kun oon muuttanu takas turkuun olis aika etsiä uus sali :) Vähän tekis mieli palata gym2000:lle kun ainaki vuosi sitten se oli iha ok sali, mut sit taas se Motivus centrum houkuttelis, se olis lähellä ja saisin jotain työpaikkaetuja sinne. Onko täällä motivuksessa kävijöitä?

Sali 82, ei voi kuin suositella. :)

Sali 82, ei voi kuin suositella. :)

Kiitti vinkistä, mut taidan silti mennä motivukseen. Kävelisin sinne 10 minuutissa, samoin gymille joten en viitteis hirveesti matkustella kun noi on käytännössä naapurissa. Kiinnostais vaa tietää et onko se motivus samanlainen elitistipaikka kuin elixia, uskaltaako siellä puhista ja puhkua vai saako paheksuvia katseita

Mahdoinkohan mä bongata sut eilen? :confused: Mun takana oli pari tyyppiä polkemassa kuntopyörällä ja ohimennen kuulin jotain "kun muutin takaisin Turkuun" -juttua. Onko sulla parta? :D

Mahdoinkohan mä bongata sut eilen? :confused: Mun takana oli pari tyyppiä polkemassa kuntopyörällä ja ohimennen kuulin jotain "kun muutin takaisin Turkuun" -juttua. Onko sulla parta? :D

Bongasit jonkun toisen joka on ymmärtänyt totuuden Turun mahtavuudesta :)

Eikö gymillä ookkaan miesten ja naisten salit erikseen vai onko mulla vaan menny hiukan jotain ohi? :D

Eikö gymillä ookkaan miesten ja naisten salit erikseen vai onko mulla vaan menny hiukan jotain ohi? :D

Onhan siellä, mutta aika ajoin miesten puolelta löytyy muutamia rohkeita naisia ihan oikeasti treenaamassa.

Niin ja sori Tinkaus, mä en siis vielä ole Gymillä vaan olen Motivuksella kun sain hyvät tarjoukset töiden kautta. Sitten kun nämä oon käyttänyt niin siirryn Gymille :)

Muutin nyt Turkuun taidemuseon viereen ja tarvitsisin hieman neuvoa: Olen nyt noin kuukauden käynyt tuossa keskustan Elixiassa ja mitään positiivista sanottavaa ei ole kyseisestä salista joten haluaisin vaihtaa, niin missä olisi hyvä, mukava ja ystävällinen sali, jossa myös tällainen 185/75 naru uskaltaisi käydä... Mielellään mahollisimman lähellä tuota taidemuseota(keskustaa)

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Muutin nyt Turkuun taidemuseon viereen ja tarvitsisin hieman neuvoa: Olen nyt noin kuukauden käynyt tuossa keskustan Elixiassa ja mitään positiivista sanottavaa ei ole kyseisestä salista joten haluaisin vaihtaa, niin missä olisi hyvä, mukava ja ystävällinen sali, jossa myös tällainen 185/75 naru uskaltaisi käydä... Mielellään mahollisimman lähellä tuota taidemuseota(keskustaa)

Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Gym2000 on ainakin lähellä, ja kuuleman (ja ylempää luetun) mukaan aikas hyvä paikka treenailla. Gymi on siinä linja-autoaseman takana brahenkadulla, sulla olis taidemuseon kohdalta vaan muutaman minuutin matka kävellenkin.

Motivus Centrum on toinen mahdollisuus, siellä on vähän samanlainen meininki kuin Elixioissa, joskaan ei ihan yhtä neiteilyä sentään. Motivus löytyy Eerikinkadulta, siihenkin vaan muutama minuutti kävelyä.

Vähän kauempaa löytyy Sali82, hyvä treenimesta jossa saa todella treenata ja meininki on hyvä. Löytyy saippuacenteristä, sinne matkaa tosiaan noin pari kilsaa keskustasta.

Ite käyn Big Boy Barbell Clubilla, se on Itäharjulla johon on jo vähän enemmän matkaa(jtn 3,5 km keskustasta). Saa treenata lujaa, löytyy sekä toiminnallisen harjoittelun vehkeet (renkaita,lekoja,köydet,farmarisalkkuja,kelkka yms.) sekä perus punttivälineet.

P&P fitness-center on myös Eerikinkadulla, samassa rakennuksessa kuin motivus. Siitä en osaa sitten enää sanoa mitään. Koskaan en oo kuullut juttua enkä käynyt siellä. Mut lähellä on kuitenkin.

Siinä ois mun nopeet salivinkit.

Ite käyn PP-Fitness Centerillä joka on Eerikinkadulla ja ei oo kyllä paikasta mitään pahaa sanottavaa. Salilla hyvät kotisivut mistä näet kuvat ja uusina laitteina tullu reisi koukistus istuen ja pohkeet seisten, mitä ei kuvissa näy. On ihan keskustassa ja ei oo mitään 40 vuoden sopimusehtoja mitä ei voi irtisanoa muuta kuin kuolemalla.

Kuulostaa hyviltä, mutta mites tuo asiakkaitten määrä? Saako aina jonottaa sen 10min, enne ku pääsee tekemään mitään?

Kuulostaa hyviltä, mutta mites tuo asiakkaitten määrä? Saako aina jonottaa sen 10min, enne ku pääsee tekemään mitään?

Aika hyvin on saanu treenata ilman ruuhkia. Salille voi treenata 0600-2300 välillä, niin se aika hyvin estää ruuhkan muodostumista. Penkki on ehkä vähä sellanen missä voi hetken joutua odottamaan, mutta tosiaan vaan hetken. Löytyy kuitenki 2 penkkiä, vinopenkki ja alakalteva penkki.

Pitääpi tulla kattomaan paikan päälle. Mites tuo aukiolo juttu, onko siellä ovet auki koko tuon 06-23 välillä vaiko jollain avainkortilla sisään?

Onko sali82:lla tai lähellä parkkipaikkoja, perjantaina poikkeen turussa ja ajattelin käydä tuolla.
On, kadulla ja pihalla. Pihalla kannattaa vaan olla tarkkana, ettei pysäköi millekään yritykselle nimetylle paikalle. Et kuitenkaan joudu kovinkaan montaa metriä kävelemään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom