Turun saleja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tampsa
  • Aloitettu Aloitettu
ite oon käyny sielä bout puoli vuotta ja ei kyllä ole mikään fittness sali!
treenaajia on laidasta laitaan, perus jamppaa ja vähän isompiiki kavereita.
Naisia siel aktiivisesti käy ehkä 4 joten ei tarvii kenenkään steroidihirviönkään kauhistella olevansa akkavaltaisella fittness salilla :p
kässäreitä löytyy kilon tikkarista 68 kilon möykkyihin ja muutenkin laitteita ja vapaita painoja on riittävästi, suosittelen.

ite oon käyny sielä bout puoli vuotta ja ei kyllä ole mikään fittness sali!
treenaajia on laidasta laitaan, perus jamppaa ja vähän isompiiki kavereita.
Naisia siel aktiivisesti käy ehkä 4 joten ei tarvii kenenkään steroidihirviönkään kauhistella olevansa akkavaltaisella fittness salilla :p
kässäreitä löytyy kilon tikkarista 68 kilon möykkyihin ja muutenkin laitteita ja vapaita painoja on riittävästi, suosittelen.

Kuulostaa hyvältä, enkä tosiaan ole itse steroidihirviö enkä kauhistele naistreenaajia :D Lähinnä kiinnostaa, milläiset treenimahdollisuudet siellä on. Kiinnostaisi vielä tosiaan se, että paljonko on esim. tankoja, joutuuko yleensä odottelemaan, että pääsee nolaamaan itsensä kyykky/vetopaikalle? :P

Kuulostaa hyvältä, enkä tosiaan ole itse steroidihirviö enkä kauhistele naistreenaajia :D Lähinnä kiinnostaa, milläiset treenimahdollisuudet siellä on. Kiinnostaisi vielä tosiaan se, että paljonko on esim. tankoja, joutuuko yleensä odottelemaan, että pääsee nolaamaan itsensä kyykky/vetopaikalle? :P

Olen käynyt jo kaksi vuotta P&P:llä aika aktiivisesti, ei ole mikään "fitnesspaikka". :D Kaikentasoisia treenaajia käy; tänä syksynä alkanut käydä muutama Wellmaxteamin jäsenkin ja sitten käy ihan perus kuntoilijoitakin. Ainakin kaksi penkkipaikkaa, alaviistopenkki, vinopenkki, kaksi kyykkypaikkaa (toinen se lava), smith, paljon koneita...
Saattaa olla arkisin klo 16-18 hieman ruuhkainen, niin kuin mikä tahansa sali siihen aikaan. Ei kuitenkaan käy varmasti läheskään niin paljon porukkaa, kuin esim. sali82:lla. Mutta harvoin olen joutunut odottelemaan, ja hyvin ovat ihmiset suostuneet vuorottelemaankin. Miinuksena sanoisin, että huono prässi ja muutenkin joitain jalkakoneita voisi olla enemmän, kun vertaa yläkroppalaitteiden määrään.

Salin omistaja on myös mukava ja henkilökunta muutenkin! :) Sinne vaan treenailemaan!

nyt ois muutto turkuun edessä ja keskustan alueelta olen kämppiä katsellut. mitä salia Turun pakkislaiset suosittelee tällaselle melko vakavissaan treenaavalle 23 vuotiaalle miehelle? treenini on aika lailla yleistä voimailua mutta jos sitä kisailemaan innostuisi niin eiköhän lajina olisi voimanosto. en siis etsi mitää fitness helvettiä vaan paljon vapaita painoja ja hyvää meininkiä. ei laitteet välttämättä mikään minus ole muttei mikään välttämättömyys.

Voisin melkein luvata, että sali82 on kuin sua varten suunniteltu.
+ Sijainti ei ole kovin kaukana keskustasta
+ Sisään pääsee vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä
+ Hyvät välineet ja nostopaikat juuri voimanostoa ajatellen, koska salilla käy muutamia kilpailevia varustenostajia.
+ Ääntä saa pitää, magnesiumia saa käyttää, painoja saa rymistää kunhan ei riko, harvemmin soi NRJ tai mikään muukaan paskakanava.
+ Hyvin reenattuja ihmisiä koko paikka täys, niin naisia kuin miehiäkin. Kantakävijät ovat mukavia, joten turha ujostella vaikka vetolavallakin olis ruuhkaa, kysyy vaan mihin väliin mahtuu.

- Miinusta kuluneista/viallisista CD-levyistä, jotka eivät kaikki toimi kunnolla.
- Ainut miinus voimanostoa ajatellen on ahdas vetolava. Lava on mitä mainioin muuten, mutta joskus meinaa tila loppua.
- Jokunen egoteini on ikävä kyllä eksynyt salille, mutta se on väistämätöntä kun kyseessä on suosittu sali. Minkäänlaista häiriköintiä en oo kuitenkaan havainnut koskaan ja tuskinpa teinit siellä uskaltaiskaan häiriköidä.

Kyllä sieltä laitteitakin löytyy paljon, mutta ne on helppo ohittaa ja painella suoraan vapaan raudan pariin.

Big boysin aukioloajat?

Superfysio & Superfitness Lemminkäisenkadulla, Kupittaan hallia vastapäätä.
Ihan kiva pikkusali ja edullinen. Löytyy kaikki tarvittava välineistö perustreeniin.

Herranen aika sentää, voisiko joku kertoa hinnastoa tästä Superfysio & Superfitness salista. Kyllä, googletin ja en löydä. Ärsyttävää:jahas:

Voisin melkein luvata, että sali82 on kuin sua varten suunniteltu.
+ Sijainti ei ole kovin kaukana keskustasta
+ Sisään pääsee vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä
+ Hyvät välineet ja nostopaikat juuri voimanostoa ajatellen, koska salilla käy muutamia kilpailevia varustenostajia.
+ Ääntä saa pitää, magnesiumia saa käyttää, painoja saa rymistää kunhan ei riko, harvemmin soi NRJ tai mikään muukaan paskakanava.
+ Hyvin reenattuja ihmisiä koko paikka täys, niin naisia kuin miehiäkin. Kantakävijät ovat mukavia, joten turha ujostella vaikka vetolavallakin olis ruuhkaa, kysyy vaan mihin väliin mahtuu.

- Miinusta kuluneista/viallisista CD-levyistä, jotka eivät kaikki toimi kunnolla.
- Ainut miinus voimanostoa ajatellen on ahdas vetolava. Lava on mitä mainioin muuten, mutta joskus meinaa tila loppua.
- Jokunen egoteini on ikävä kyllä eksynyt salille, mutta se on väistämätöntä kun kyseessä on suosittu sali. Minkäänlaista häiriköintiä en oo kuitenkaan havainnut koskaan ja tuskinpa teinit siellä uskaltaiskaan häiriköidä.

Kyllä sieltä laitteitakin löytyy paljon, mutta ne on helppo ohittaa ja painella suoraan vapaan raudan pariin.

+ Hinnat kohdallaan
+ Ei jäsenmaksua
+ Ilmaista parkkitilaa ja paljon
+ Paljon vapaita painoja, paljon koneita, paljon tilaa
+ Suurin osa koneista siltä aikakaudelta, kun tehtiin vielä kunnollisia (hyviä ja toimivia)
+ Käsipainot 2 - 80 kg

- Eeron jutut ;) ...terveisiä.

Big boysin aukioloajat?
Avaimella 24/7. Ma, ke ja pe klo 17-1930 toimistossa joku takuulla - ens viikolla sitte varmaan joka arki-ilta.

Onko kukaan pakkislaisista käynyt kurkistamassa uudessa Spartan Sport Centerissä? Hivveesti kiinnostais varsinki crossfitit jne, mutta tyydyn karuun kohtalooni olemalla onnellinen työtön, pitää sitä kai jotain syödäkki: D

Onko kukaan pakkislaisista käynyt kurkistamassa uudessa Spartan Sport Centerissä? Hivveesti kiinnostais varsinki crossfitit jne, mutta tyydyn karuun kohtalooni olemalla onnellinen työtön, pitää sitä kai jotain syödäkki: D

Kuulemma vähän elixiamainen paikka mutta toiminnallisen harjoittelun värkeillä...

Jaa että Elixia? No eipä vois kauempana olla. Kahvakuulassa ja toiminnallisessa olen käynyt ja on kyllä älyttömän tehokkaita treenejä. Varsinaista salia ei ole mutta esim penkki ja irtopainoja löytyy.

Sori vaan kaikille tasapuolisesti.Näin olen tosiaan vaan parilta tyypiltä kuullut:piis: Pitänee ite käydä testaamassa ja sanoa sitten oma mielipide...

Juu ei ainakaan siinä toiminnallisen treenissä, missä kävin, ollut mitään elixiamaista. Turmion kätilöt jytää kaiuttimista ja KÄSKETÄÄN. Varauksetta suosittelen Spartania.

Nyt on hetki tullut turussa asusteltua ja eri saleja kokeiltua. Paras sali on omasta mielestäni ollut sali82 mutta se on vähän turhan kaukana kun asun tossa kupittaan puiston kohdilla. Olen siis enimmäkseen treenannut kupittaan urheiluhallissa joka on turhan ahdas paikka, liikaa kaikenmaailman turisteja mutta ah niin lähellä :)

sellainen tuli mieleen että millä turun saleilla löytyisi penkit joissa säädettävät turvaraudat? treenaan yksin ja kovia sarjoja tehdessä välillä jännittää ja asiantuntevia varmistajia saattaa olla vaikea löytää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom