Turun saleja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyykös Yo-kylän läheltä (pyörä matkan päästä) kelpoa ja kohtuu hintaista salia? Plussaa olis jos sali olis rauhallinen paikka ettei koko ajan kauhea ryysis.

Missä opiskelet? Toi yliopiston sali (Educariumissa) nimittäin on erittäin halpa (43€ / vuosi) ja kelpaa ainakin mulle. Kyllä siellä kaiken tarvittavan saa suoritettua. Rauhallinen se ei tosin ole kuin arkisin ehkä 6.30-6.40 ja samoin vkonlopulla aamutuimaan :D

Löytyykös Yo-kylän läheltä (pyörä matkan päästä) kelpoa ja kohtuu hintaista salia? Plussaa olis jos sali olis rauhallinen paikka ettei koko ajan kauhea ryysis.

Superfysio&Superfitness Lemminkäisenkadulla, Kupittaan urheiluhallia vastapäätä, täyttää mielestäni parhaiten annetut vaatimukset.

Toinen voisi olla Gym2000 Linja-autoaseman takana, jos ei matka ja mahdollisesti hinta pelota. Tuo olisi jo ihan "oikea" sali.

Educariumin koppero on toki halpa ja liki, mutta siinä ryysiksessä kyrvähtää ennemmin tai myöhemmin hermo.

edit.
Gym ja Fysio ovat luultavasti ihan yhtä kaukana lähtöpisteestä. Jos asut joukylän länsiosissa, ei matka kumpaankaan ole mahdoton.

Itse en opiskele tällä hetkellä mitään. Gym2000 näytti ihan hyvältä ja etenki tuo avainkortti systeemi on hyvä! Entäs mitäs mieltä porukka on Motivuksesta?

Mä asun Hanttarissa, eli yo-kylästä vielä eteenpäin ja mun mielestä Gym2000 ei oo yhtään pahan matkan päässä. Pyörällä menee kymmenisen minuuttia. Hintakaan ei todellakaan ole paha, sali + jumpat on opiskelijalta 48e/kk ja pelkkä sali muistaakseni 38e/kk. Suosittelen :)

Juu matka on kyllä ihan sopiva. Olen nyt kahden vaiheilla, Motivuksen ja Gym2000. Täytynee varmaa käydä molemmis muutaman kerran katsomas meininkiä ennen kun ostaa mitää pidempi aikasta korttia. Varmaa päädyn siihen missä käy vähemmän porukkaa (n.14.30-17.00) ja tilaa enemmä, mut sen näkee ku käy katsomas paikan päällä.

Laskeskelin tuossa, että olen 7-8 vuoden treenihistoriani aikana treenannut säännöllisesti 10-12 eri salilla, sekä sitten vielä visiitit/yksittäiset treenikerrat monilla muilla saleilla. Tämä johtuu siitä, että olen asunut siellä sun täällä ja kavereitakin on vähän jokapuolella. Joten vertailukohteita löytyy.
Muuttaessani Turkuun törmäsin ilmöön nimeltä Sali82. Tähän astisista saleista paras, jossa olen käynyt. Tämä on juuri sellainen nk.kellarisali(vaikkei kellarissa olekkaan), jossa äijät treenaa kovaa, rokki soi, painot kolisee, eikä outolintujakaan katsota ylen. Laitteet ja taljat(eivät kaikki)ovat oldschool tyyppiset, mutta silti toimivat. Ehkä vähän rähjäiset, mutta niinhän sitä pitääkin. Vastaanottotiskillä otetaan avosylin vastaan uudet ja vanhat tulokkaat. On myynnissä vaikka mitä vaatetta. On gaspia ja waspia. Lisäravinteita on hurumykket, on saatanan fastit ja pastit. Sali82 on, jumalauta, Turun tositreenajien mekka. Joka salissa on vikansa, niinkuin salikasikakkosessakin, mutta mitä vitun väliä? Joskus on levypainot hujan hajan, joskus painot kolisee, joskus hiki haisee liikaa, joskus on liikaa ruuhkaa. Mutta silti, voin suositella tätä kyseistä salia vaikka ministerille.
Todellakin :puntti:

Muuttaessani Turkuun törmäsin ilmöön nimeltä Sali82. Tähän astisista saleista paras, jossa olen käynyt. Tämä on juuri sellainen nk.kellarisali(vaikkei kellarissa olekkaan), jossa äijät treenaa kovaa, rokki soi, painot kolisee, eikä outolintujakaan katsota ylen. Laitteet ja taljat(eivät kaikki)ovat oldschool tyyppiset, mutta silti toimivat. Ehkä vähän rähjäiset, mutta niinhän sitä pitääkin.

Tämä on juurikin se syy miksi meikäläinen tykkää myös reenata "kasikakkosella" :thumbs:

Laskeskelin tuossa, että olen 7-8 vuoden treenihistoriani aikana treenannut säännöllisesti 10-12 eri salilla, sekä sitten vielä visiitit/yksittäiset treenikerrat monilla muilla saleilla. Tämä johtuu siitä, että olen asunut siellä sun täällä ja kavereitakin on vähän jokapuolella. Joten vertailukohteita löytyy.
Muuttaessani Turkuun törmäsin ilmöön nimeltä Sali82. Tähän astisista saleista paras, jossa olen käynyt. Tämä on juuri sellainen nk.kellarisali(vaikkei kellarissa olekkaan), jossa äijät treenaa kovaa, rokki soi, painot kolisee, eikä outolintujakaan katsota ylen. Laitteet ja taljat(eivät kaikki)ovat oldschool tyyppiset, mutta silti toimivat. Ehkä vähän rähjäiset, mutta niinhän sitä pitääkin. Vastaanottotiskillä otetaan avosylin vastaan uudet ja vanhat tulokkaat. On myynnissä vaikka mitä vaatetta. On gaspia ja waspia. Lisäravinteita on hurumykket, on saatanan fastit ja pastit. Sali82 on, jumalauta, Turun tositreenajien mekka. Joka salissa on vikansa, niinkuin salikasikakkosessakin, mutta mitä vitun väliä? Joskus on levypainot hujan hajan, joskus painot kolisee, joskus hiki haisee liikaa, joskus on liikaa ruuhkaa. Mutta silti, voin suositella tätä kyseistä salia vaikka ministerille.
Todellakin :puntti:

Allekirjoitan kyllä täysin:hyvä: Olen nyt puol vuotta käyny 82:sella ja en kyllä vaihda, niin kauan kun Turussa asun. Paras sali missä oon ikinä käyny:rock:

Olenko ainoa joka käy m-clubilla? Itse meinasin kanssa joskus mennä tonne kasikakkoselle mutta se nyt vaan on vähän väärällä puolella kaupunkia. Ihan mielekäs sali toi m-clubi mun mielestä. Ei mitään turhaa hienostelua ja rautaa riittää eikä hintakaan huimaa päätä. Laitteet on vanhoja mutta ihan toimivia ja meininki lepposaa.

Täältä ääni M-CLUBILLE !!

paljon painoja, toimivat laiteet, edullinen ei kaupallinen sali.

Ja on kaukana moskeijasta..:)

Minkäläinen se uusi paikka Itä-Harjulla on? Big Boys Barbell Club?

Fb:n sivuilta lainattuna

"Meidän tehtävämme on yksinkertainen. Meidän urheilijamme ovat vahvempia, kovempia, kestävämpiä ja räjähtävämpiä kuin muut. Nykyiset fitness - käsitteet ovat myrkkyä meille. Me emme harrasta Zumbaa, spinningia, askelkyykkyhauiskääntöjä tai sauvakeppikävelyjä juoksumatolla. Meillä toisaalta löytyy kaikki tarvittava siihen, että Sinusta tulee iso, nopea ja vahva , sekä fyysisesti että psyykkisesti. Emme tarjoa oikotietä ja kylpylähetkiä, vain ja ainoastaan kovalla työllä testattuja keinoja kehittyä.

Meillä viihdyt jos haluat treenata kovaa, jos aggressiivinen ja luja musiikki ei häiritse, ja jos Sinun sisäinen Fengshui ei rikkoudu raudan kolinasta . Kaiva eläin sisältäsi ja tule mukaan! Mutta ainoastaan, jos olet tosissasi. Meidän maailmamme on täynnä tunteita kilpailusta ja kaveruudesta, mikä tarjoaa erinomaisen motivoivan ympäristön , jota ei löydy mistään muualta.

Tarjoamme ainutlaatuisen kokemuksen… mutta, pikku varoitus: se ei ole jokaista varten. Haluamme sinun antavan parhaasi. Sen takia emme voi päästää ei-motivoituneita yksilöitä meidän joukkoomme. Emme hyväksy alle 100% suorittajia. Mätäomenille meillä on nollatoleranssi. Egot ja tekosyyt jäävät ovelle, yhdessä nykyisten fitness - käsityksien kanssa. Meillä ja Sinulla on tehtävä, ja se on ainoa mikä on tärkeää, eikä mikään saa estää meitä.

Salilta löydät rautaa, tekonurmea, ketjuja, köysiä, kahvakuulia, atlaskiviä, juoksuaitoja ja kaikkea muuta, mitä tulet kehityksen matkalla tarvitsemaan. Meillä ei ole solariumia, kylpylää eikä jalkahierontaa. Sen sijaan saa työntää kelkkaa, kantaa hiekkasäkkejä, vetää leukaa voimistelurenkailla, levittää mankua ja huutaa jos siltä tuntuu.

Jos olet valmis sitoutumaan, me odotamme.. Welcome to the jungle, brother in iron. Big Boys "

Millaset hinnat mahtaa olla tuolla Big Boys Barbell Clubissa?

Hinnasto

1 viikko ilmaista tutustumisaikaa! Saat henkilökunnalta perusteellisen opastuksen Big Boy maailmaan viikon ajan. Ei sitoumuksia.

1 kerta 4 €/ 3,5 €*
10 kerta 35 €/ 30 €*
1 kuukausi 35 €/ 30 €*
3 kuukautta 100 €/ 90 €*
6 kuukautta 200 €/ 180 €*
12 kuukautta 300 €/ 290 €*
Avain 24/7 - kertamaksu 15 €

* Urheiluseurojen jäsenet ja opiskelijat

www.bigboy.fi

Onkos täällä nykyisiä / entisiä Elixialaisia? Mitä mieltä olette?

Itse melko tuoreena turkulaisena en ole muita saleja kokeillutkaan, liityin vaan suoraan Elixian jäseneksi osittain sen sijainninkin takia, kävellen pääsen viidessä minuutissa. Itse tykkään sekä salin puolesta (mm. kahvakuulat plussaa), että ryhmäliikuntatarjonnasta, plus muista palveluista, kuten solariumista ja saunaosastosta. Ymmärrän kyllä myös niitä, jotka eivät niinkään kuntokeskuksista pidä... Naisia ja miehiä tuolla käy tasapuolisesti, sekä aivan kaiken ikäisiä, onko se sitten miinusta vai plussaa, itseä ei ainakaan häiritse, vaan tunnelma on rento.

Ite testasin tuota NMKY:n punttista, ihan kelvollinen, halpa myös! 20e/1kk, 65e/3kk
Kaikki tarpeellinen löytyy.
Laitteet aika vanhoja, mutta käyttökelpoisia.
Miinukset ovat salin pienuus ja aukioloajat.

Latest posts

Back
Ylös Bottom