Laskeskelin tuossa, että olen 7-8 vuoden treenihistoriani aikana treenannut säännöllisesti 10-12 eri salilla, sekä sitten vielä visiitit/yksittäiset treenikerrat monilla muilla saleilla. Tämä johtuu siitä, että olen asunut siellä sun täällä ja kavereitakin on vähän jokapuolella. Joten vertailukohteita löytyy.
Muuttaessani Turkuun törmäsin ilmöön nimeltä Sali82. Tähän astisista saleista paras, jossa olen käynyt. Tämä on juuri sellainen nk.kellarisali(vaikkei kellarissa olekkaan), jossa äijät treenaa kovaa, rokki soi, painot kolisee, eikä outolintujakaan katsota ylen. Laitteet ja taljat(eivät kaikki)ovat oldschool tyyppiset, mutta silti toimivat. Ehkä vähän rähjäiset, mutta niinhän sitä pitääkin. Vastaanottotiskillä otetaan avosylin vastaan uudet ja vanhat tulokkaat. On myynnissä vaikka mitä vaatetta. On gaspia ja waspia. Lisäravinteita on hurumykket, on saatanan fastit ja pastit. Sali82 on, jumalauta, Turun tositreenajien mekka. Joka salissa on vikansa, niinkuin salikasikakkosessakin, mutta mitä vitun väliä? Joskus on levypainot hujan hajan, joskus painot kolisee, joskus hiki haisee liikaa, joskus on liikaa ruuhkaa. Mutta silti, voin suositella tätä kyseistä salia vaikka ministerille.
Todellakin