Ite testasin tuota NMKY:n punttista, ihan kelvollinen, halpa myös! 20e/1kk, 65e/3kk
Mielenkiintoinen hinnoittelu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite testasin tuota NMKY:n punttista, ihan kelvollinen, halpa myös! 20e/1kk, 65e/3kk
Kieltämättä, varsinkin kun hinnoittelu ei ole tuollainen. Click!Mielenkiintoinen hinnoittelu.
millainen on kupittaan urheiluhallin punttisali?pitäisi käydä kattelee.käykö siellä paljon porukkaa.
Onkos täällä nykyisiä / entisiä Elixialaisia? Mitä mieltä olette?
Itse melko tuoreena turkulaisena en ole muita saleja kokeillutkaan, liityin vaan suoraan Elixian jäseneksi osittain sen sijainninkin takia, kävellen pääsen viidessä minuutissa. Itse tykkään sekä salin puolesta (mm. kahvakuulat plussaa), että ryhmäliikuntatarjonnasta, plus muista palveluista, kuten solariumista ja saunaosastosta. Ymmärrän kyllä myös niitä, jotka eivät niinkään kuntokeskuksista pidä... Naisia ja miehiä tuolla käy tasapuolisesti, sekä aivan kaiken ikäisiä, onko se sitten miinusta vai plussaa, itseä ei ainakaan häiritse, vaan tunnelma on rento.
Onko joku kuullut tarinaa Kärsämäessä sijaitsevasta salista? Ilmeisesti Leafin vanhoissa tiloissa (en tarkoita sitä fitness-mestaa) - sali on kuulemma hyvin 82, M-club ym henkinen eli toimivat vehkeet ilman hifistelyä. Hinnoittelukin ilmeisen kohdallaan. Harmittaa kun kuulin ohimennen siitä puhuttavan mutten saanut suutani auki kysyäkseni tarkempia speksejä - saati salin nimeä.
Sali82 oli ennen vakimesta ja imo treenipaikkana Turun top3:ssa - nykyinen asuinpaikka vaan sijoittuu aivan väärälle puolelle kylää
Mä olen sotkenut tai kuullut lahjakkaasti päin hitusvinkulaa: puheena ollut sali on Itäharjulla majaileva Big Boys Barbell Club, http://www.bigboy.fi/. Kokemuksia vois joku kävijä kirjoitella jos viitsii?En ole kuullut että Leafin tiloissa olisi mitään muuta kuin se konesali mikä siellä nyt on ollut jo vuoden tai jotain? Ainoa sali mikä tulee mieleen edes lähellä on Alfa Centerin sali... mikä on pieni ja ahdas eikä juur ikinä auki yleisölle.
Ei oo varaa autoon kun rahat menee Milwaukeen rautaan (Opel toimii kotilona mut sitähän ei vissiin lasketa autoksi?) :DOsta auto... 82 on sen arvoinen :D
Itse itseäni korjaten: käsipainot 40 kg asti.käsipainot 50 kg asti
Kertokaapas nyt mihin tällaisen totaalisen untuvikon kannattaa lähteä treenaamaan? En siis ole koskaan käynyt salilla, enkä tiedä oikeastaan mistään mitään. Tuo Big Boyn myyntipuhe kuulosti hyvin mielenkiintoiselta, mutta ehkä hieman liian hurjalta...? :D Periaatteessa tuo olisi sopivan matkankin päässä, mutta vähäsen pelottaa. Kai se tietenkin kokeilemalla selviäisi, mutta olen niin ujo, että yhteen uuteen paikkaan tutustuminen saa riittää. :D
Kertokaapas nyt mihin tällaisen totaalisen untuvikon kannattaa lähteä treenaamaan? En siis ole koskaan käynyt salilla, enkä tiedä oikeastaan mistään mitään. Tuo Big Boyn myyntipuhe kuulosti hyvin mielenkiintoiselta, mutta ehkä hieman liian hurjalta...? :D Periaatteessa tuo olisi sopivan matkankin päässä, mutta vähäsen pelottaa. Kai se tietenkin kokeilemalla selviäisi, mutta olen niin ujo, että yhteen uuteen paikkaan tutustuminen saa riittää. :D