Turun saleja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Suosittelen Sali82:sta. Siellä näkyy monenlaista treenajaa, eikä ne kaikki ole pelkästään isoja poikia niinkuin kaupungilla puhutaan. Hyvää musaa, monipuoliset laitteet ja painot.

Ainut miinus mikä tulee mieleen niin on saunan aukiolot. Vois sitä saunaa pitää myöhempääkin kuin klo 20 asti päällä.

82:lla on tullut käytyä useampi vuosi sitten ja silloin siellä oli kaikki vehkeet hujan hajan ja kahta samanlaista levypainoa sai etsiä suurennuslasin kanssa. Koneetkin olivat parhaat päivänsä nähneet. Tästä aikaa tosin 2V että on voinut muuttuakkin. Gym 2000 on viime vuosina tullut tutuksi. Ei valittamista.

Superfysio & Superfitness Lemminkäisenkadulla

No huh huh. Omistaja veti kilarit kun tein maastavetoa. Ei kuulemma saa painot tömähtää lattialle. Muutenkin paruttiin kaikesta mahdollisesta. Seinillä on kylttejä ettei salin asiakkaat saa nuuskata. Siis mitä vittua? Kai se on ihan jokaisen oma asia nuuskaako vai ei jos mällit paiskaa roskiin/vessanpönttöön/lavuaariin. huonolla tuurilla siellä saattaa olla myös jonkun jalkapallojoukkueen junnut kerralla melskaamassa. Kassa ei oo paikalla koskaan jos rahalla haluaisi maksaa. Eipä jäänyt juuri mitään positiivista sanottavaa. Kai se on tarkoitettu lähinnä sen fysioterapialafkan kuntoutuspaikaksi.

No huh huh. Omistaja veti kilarit kun tein maastavetoa. Ei kuulemma saa painot tömähtää lattialle. Muutenkin paruttiin kaikesta mahdollisesta. Seinillä on kylttejä ettei salin asiakkaat saa nuuskata. Siis mitä vittua? Kai se on ihan jokaisen oma asia nuuskaako vai ei jos mällit paiskaa roskiin/vessanpönttöön/lavuaariin. huonolla tuurilla siellä saattaa olla myös jonkun jalkapallojoukkueen junnut kerralla melskaamassa. Kassa ei oo paikalla koskaan jos rahalla haluaisi maksaa. Eipä jäänyt juuri mitään positiivista sanottavaa. Kai se on tarkoitettu lähinnä sen fysioterapialafkan kuntoutuspaikaksi.

No onpahan ainakin lähellä Kupittaata ja halpa:thumbs:

Kävin tuolla kolmisen vuotta säännöllisesti (en enää). Painot eivät saisi tömähtää, koska alakerrassa on firma, jolle on haittaa metelistä. Salilla panostettiin alakerran firman takia remontilla, jossa tehtiin mm. paksu välilattia eristyksineen. Kyllä minä olen tuolla paljon vetänyt maasta, eikä ikinä tullut valituksia. En paiskinut painoja, mutta en mitenkään erityisesti äänenmuodostusta varonutkaan.

Monet jättää rahamaksun makaamaan kassalle, ei sen pitäisi olla asiakkaan ongelma.

Nuo jalkapallopojat välillä häiritsee, mutta muuten ihan ok paikka.

Superfysiossa olen myös aikoinaan käynyt, varmaan kolmisen vuotta putkeen, kun kyllästyin Kupittaan helvetillisiin ruuhkiin ja metsien miehiin. Itselläni ei ole kyllä mitään valittamista: usein olin ainut reenaaja salilla ja toinen omistajista oli varmistajana, maasta sai vedellä ihan rauhassa (en tosin elämöinyt sen tangon kanssa kummemmin), ja rahat jätin aina siihen pöydälle/ruksasin kortista itse kertoja, jos asiakaspalvelussa ei ollut ketään. Tuolla sai kyllä keskittyä ihan omaan tekemiseen, sen verran rauhallista oli.

Off-topicit vielä tosta vedon roiskimisesta, että tuolla kasikakkosella välillä kyllä vituttaa se jatkuva miehistely niiden painojen kanssa, enkä nyt tarkoita kovien rautojen vetelijöitä, vaan niitä joiden lämmittelystäkin lähtee se 120 db:ä...

Voi olla sitten niin että tuolla superfysiossa voi reenatakkin. Mulla jäi kyllä hommat siihen ainoaan kertaan, kun ukko sai kauheen kohtauksen vetämisestä, enkä edes pudoteluut sitä tankoa lattialle. No Gym 2000 on kuitenkin ollu jees. 82:lla käy sitten kans aika paljon sitä "hard luck cafe" porukkaa. Jonkun mielestä se on hienoa, mä en siitä kauheesti jaksa innostua.

Off-topicit vielä tosta vedon roiskimisesta, että tuolla kasikakkosella välillä kyllä vituttaa se jatkuva miehistely niiden painojen kanssa, enkä nyt tarkoita kovien rautojen vetelijöitä, vaan niitä joiden lämmittelystäkin lähtee se 120 db:ä...
WTF? Mikä hemmetin miehistely? Kuka maastavetoa tehdessään viitsii edes keskittyä siihen lähteekö siitä ääntä? Voi kauheeta.

82:lla käy sitten kans aika paljon sitä "hard luck cafe" porukkaa. Jonkun mielestä se on hienoa, mä en siitä kauheesti jaksa innostua.
Tästäkään en ole ihan varma mitä tämä tarkoittaa? Mitähän porukkaa tuo on?

Ok, eipä se multa ole pois jos te ette esim. juuri 82:lla käy, ihmetyttää vaan jotkin kommentit...

Sali 82 on salini, ja hyvä niin.

Ei ehkä mikään kirjasto tai moskeija jossa hiljentyä rautojen parissa asiaankuuluvalla hartaudella, mutta kelpo treenipaikka kuitenkin. Eikä siellä mistään porukoista tarvitse innostua, jos jonkun paita on ongelma, niin onpahan vain kumma juttu (siis jos ei hajusta ole kyse :evil: ).

Jos haluaa katsella parkettilattioita, viherkasveja ja kauniita neitosia, on toki syytä hakeutua jonnekin muualle. Kasikakkosella treenataan, kukin tyylillään.

WTF? Mikä hemmetin miehistely? Kuka maastavetoa tehdessään viitsii edes keskittyä siihen lähteekö siitä ääntä? Voi kauheeta. Ok, eipä se multa ole pois jos te ette esim. juuri 82:lla käy, ihmetyttää vaan jotkin kommentit...

Ja mua ihmetyttää miten lämmittelystä saa aikaan hävittäjän melutasot. Ihmettelyn aiheita itse kullakin. :thumbs:

SATSilla on on se yks paha vika, viimeksi kun olin siellä käsipainot loppuivat kesken. Isoin oli muistakseni 40kg. Sali 82 on kovalle treenajalle ykköspaikka, rennommille voisin oiekasti suositella Elixian. Ne on parantunut systemejä aika paljon salin puolella ja uusia nautiluksen laiteitta on tulossa. Painoakin löytyy ihan tarpeeksi. Silmäruokaa löytyy myös :)

Yliopistolta löytyy sali, mutta se on pieni kuin helvetti (ainakin muutama vuosi sitten kun siellä kävin, ei liene muuttunut). En kovin mielelläni siellä jumppailisi. :1:

Kokemusta on myös M&M:ltä (nykyinen sali, pari vuotta käytynä) ja siellä tulee jatkossakin väännettyä. Sijainti on mulle passeli ja ihan mukava paikka muutenkin. Hinta voisi olla halvempikin, mutta allekirjoittaneella firma tukee hieman kuukausikortin ostoa. :4:1/2

Superfysio & Fitness - täällä tuli käytyä pari vuotta opiskeluaikana. Pieni sali, mutta löytyy tarvittavat laitteet. Jalkapallojunnut häiritsee välillä reeniä, mutta kyllä tuollakin aika äkkiä oppi sen että koska niitä sinne ilmaantuu. Mulle ei tullut huonoja kokemuksia valvojien suunnalta, mikä osoittanee vain sen että olen tissiposki-reenaaja... :D :2:1/2

Kupittaan hallin sali - myöskin opiskeluajoilta tuttu. Ihan kiva mesta oli muinoin mutta sitten päättivät tuplata kertalipun hinnan jokunen vuosi sitten ja käynnit jäi siihen. Mukavaa oli erityisesti erillinen HC-puoli (paljon vapaita painoja, karumpi tunnelma) ja sitten erikseen normi david-kone puolet. :3:

Motivus - keskustassa sijaitseva sali, kävin jokunen vuosi sitten kaverin siivellä tutustumassa. Hiukan M&M:n tyyppinen sali joskin sijainniltaan mulle epäedullinen. En muista kovin paljoa huonoja puolia täältä, taitaa olla hinta täälläkin se ongelma. :4:

Näissä vertailukohtana mun 5:n tähden saliin, West Palm Beachin Planet Fitness jossa kävin yhden kesän ajan.

Suositut

Back
Ylös Bottom