Turun punttisalit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ted
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Ted

Mikä olisi hyvä punttisali Turussa?Olisi tarkoitus olla Turussa muutaman päivän ensi viikolla ja käyn entisessä seurassa Turun Budokwai moikkaamassa vanhoja tuttuja,ja tietysti treenaamassa ja meinaan käydä vähän romua nostamassa.Suositelkaa joku hyvä sali!

Originally posted by Ted
Mikä olisi hyvä punttisali Turussa?Olisi tarkoitus olla Turussa muutaman päivän ensi viikolla ja käyn entisessä seurassa Turun Budokwai moikkaamassa vanhoja tuttuja,ja tietysti treenaamassa ja meinaan käydä vähän romua nostamassa.Suositelkaa joku hyvä sali!

Sali 82.

+ ei soi Gimmel eikä Jore Marjaranta
+ Rammstein, Metallica, AC/DC ynnä muu miehekäs musa soi
+ treenaajia laidasta laitaan, myös sorjia opiskelijatytsyjä
+ pukuhuoneessa lappu jossa muistutetaan olemaan kusematta suihkussa
+ ilmassa yleensä sen verran testopölyä että lähtee tulokset kasvuun vaikkei mitään ite ottaiskaan

- se yks maahanmuuttajatreenaaja kun ei osaa käydä suihkussa / pestä vaatteitaan

Siis joku vakiomaahanmuuttaja treenaaja? yhden muistan ja käy saunassa ja kaikkea. Mitä se pieni hien haju haittaa, avaa hengitystiet kunnolla :evil:

Originally posted by nikke1
Siis joku vakiomaahanmuuttaja treenaaja? yhden muistan ja käy saunassa ja kaikkea. Mitä se pieni hien haju haittaa, avaa hengitystiet kunnolla :evil:

Voi olla että tää käy saunassa, en osaa sanoa. Mutta jos käy niin vaatteet päällä. En mä itekään aina ruusulle tuoksahtele mutta tän äijän haju on ihan varmaan Geneven sopimuksessa mainittu. On ihan turha maustaa palautuspöperöökään millään kun se maistuu kuitenkin hielle jos sen salin tiloissa nauttii. Mun hengitystiet ei varsinaisesti auennu vaan löi niin jumiin että tarvi kaivaa avaimilla semmonen reikä kurkkuun että henki kulkis edes jostain. :urjo:

Originally posted by Hullu Kani
Voi olla että tää käy saunassa, en osaa sanoa. Mutta jos käy niin vaatteet päällä. En mä itekään aina ruusulle tuoksahtele mutta tän äijän haju on ihan varmaan Geneven sopimuksessa mainittu. On ihan turha maustaa palautuspöperöökään millään kun se maistuu kuitenkin hielle jos sen salin tiloissa nauttii. Mun hengitystiet ei varsinaisesti auennu vaan löi niin jumiin että tarvi kaivaa avaimilla semmonen reikä kurkkuun että henki kulkis edes jostain. :urjo:

:lol2:

Mikä toi kusijuttu oli ? :eek:

Koska sinne suihkuun tommonen tosiaan on ilmestynyt?

Ja onko tämä maahanmuuttaja isokin, ainakin yks vakio kävijä minkä tiedän on tosi mukava tyyppi ja ei kyl haise paskalle/hielle. Puhuu yleensä englantia ja käy yksin siellä.

Originally posted by nikke1
Koska sinne suihkuun tommonen tosiaan on ilmestynyt?

Ja onko tämä maahanmuuttaja isokin, ainakin yks vakio kävijä minkä tiedän on tosi mukava tyyppi ja ei kyl haise paskalle/hielle. Puhuu yleensä englantia ja käy yksin siellä.

No ei se mikään iso oo. Ja kuten taisin jo ohimennen mainita, niin tämä haisee, niin että puhutaan ny varmaan eri miehestä. Myönnettäköön etten oo viime syksyn jälkeen käyny kasikakkosella, voi olla että tää kaveri on tukehtunu hajuunsa tai jotain sen jälkeen. Sillä oli semmonen valkonen paita joka oli kainaloista värjäytyny keltaseksi.

Kävi muuten yleensä kans yksin salilla. Ja sai treenatakin ihan yksin. Harva meni kysymään että voisko ottaa välissä.

Suosittelen keskustan Motivusta, jossa itse käyn. Valoisa ja ilmava sali. Koneita löytyy melkolailla kaikki tarvittavat ja maisemat yleensä on treeniä motivoivat.
Miinuspuolia Motivuksessa:

- Vain yksi kyykkypaikka, joten joutuu yleensä odottelemaan/vuorottelemaan
- Ei kunnon maastavetopaikkaa
- Ruuhka-aikana salilla on aikamoinen väentungos.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom