Turku Body & Fitness 2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä vielä yleistä alle kasikymppiä..


Pro-Painille onnittelut tyylikkäästi suoritetun kisadebyytin johdosta!
 

Liitteet

  • 84.jpg
    84.jpg
    76,8 KB · Katsottu: 709
  • 85.jpg
    85.jpg
    78 KB · Katsottu: 423
  • 86.jpg
    86.jpg
    62,4 KB · Katsottu: 542
  • 87.jpg
    87.jpg
    56,4 KB · Katsottu: 591
  • 88.jpg
    88.jpg
    52,6 KB · Katsottu: 457
alle kasikympistä jäi mieleen etenkin Sami Maaniemen upea vapari:thumbs:

Kisareissut ottaa ainakin mulle ni koville, että jääköhän Expo väliin...ihan katki..
 

Liitteet

  • 93.jpg
    93.jpg
    78,2 KB · Katsottu: 461
  • 92.jpg
    92.jpg
    62,9 KB · Katsottu: 326
  • 91.jpg
    91.jpg
    76,2 KB · Katsottu: 353
  • 90.jpg
    90.jpg
    68,9 KB · Katsottu: 374
  • 89.jpg
    89.jpg
    71,4 KB · Katsottu: 412
Niko Andersson oli kyllä aivan mieletön. Lihasmassaa oli runsaasti ja tiukkakin oli. Huomasi, että kaveri nautti olla lavalla. Loistava tulevaisuus edessä!

Hulkki oli aivan ylivoimainen joka suhteessa, hauska ja hyvä esiintyjä.
 
Katajalla hirveät reidet.

Miten tollaset mörssärit mahtuu kasikymppiin? Pituus 140 cm??
 
Niko Andersson oli kyllä aivan mieletön. Lihasmassaa oli runsaasti ja tiukkakin oli. Huomasi, että kaveri nautti olla lavalla. Loistava tulevaisuus edessä!

Hulkki oli aivan ylivoimainen joka suhteessa, hauska ja hyvä esiintyjä.



Juu ja niko oli vielä ihan puolikuntoinen, ei dietti vissiin menny ihan putkeen.

Toivottavasti kiristelis vielä kuntoa ja ei muuta kuin lahteen jatkaa.

Kyllä nikosta kuullaan vielä!:rock:
 
Yleensä en kehu itseäni, mutta jos oli hyvä tuttu lavalla ja vertailussa niin kyllä konserttitalossa tiedettiin kuka huutaja oli.:rolleyes:


Ai, oliko siellä kisaamassa Hulkin lisäksi joitain sun tuntemiakin henkilöitä...? :rolleyes:

NGV on kunnon hengaaja.. :lol2:
 
Oli kyl upeaa nähdä kaikki livenä. Mä olin ihan lumoutunut :kuola: ja anderssonista vielä sen verran että jos se näytti tuolta puolikuntoisena niin sitä 'kunnon' kuntoa odotellessa :thumbs:
 
Kiitoksia kaikille kannustuksesta. Turun kisa oli hieno kokemus ja lavalla oli hauskaa alusta loppuun saakka, eikä vähiten kovaäänisen yleisön ansiosta. :)

Onnittelut kaikille Turussa kisanneille, ei mikään pieni homma vetää itsensä lavakuntoon.
Tämä tarkoittaa myös sitä että Hulkki on Lahdessa 100% varmasti mitalleilla pitkässä sarjassa!
Heh, en menisi sanomaan sillä Lahteen on varmasti tulossa melkoisen kova line-up, joten saan kyllä olla todella tyytyväinen jos saavutan pitkässä sarjassa finaalipaikan.
Onnittelut Hulkille!! Muistan hyvin kun vetäsit jo 15-vuotiaana tuplahaukkarit yleisölle voittaessasi 3-loikan sm-kultaa, oli sulla jo silloin kovat hanskat!! :kippis1:
Lol, kuinka joku voi muistaa tuollaisen tilanteen; nostin kädet ilmaan silloin ehkä sekunniksi kun näin mittaustuloksen.
mikä biisi soi hulkilla vaparissa?
Elvis v/s JXL - A Little Less Conversation Remix.
Aivan älyttömästi onnea Hulkille cbb:n voitosta! Olet helvetin hyvässä kunnossa. Ainut kellä oli jotain saumaa sun kanssas; oli se leuka-partainen äijä.
Niin, itse olisin pistänyt fysiikan puolesta edelleni Jalkasen ja Envikin, ja lisäksi Koivuluoman kaverin äärettömän tyylikkään vaparin ansiosta.
Hulkkia kun katselen, niin en oikein mitään muuta "heikkoa" lihasryhmää löydä, kuin ehkä pitkälle ihmiselle usein hankalat pohkeet.
Sinänsä tuo on mielenkiintoista, että meikäläisellä on pohkeissa reippaasti enemmän mittaa kuin käsissä. Mutta tosiaan noissa kisakuvissa pistää hieman eri lihasryhmät heikkoina silmään kuin esim. pukukoppikuvissa.
Ihmekös tuo, että Hulkilla oli noin kova virne päällä koko ajan lavalla, kun NGV heitti kytkimen pohjaan ja worship-vaihteen päälle!
Heh, livenä NGV oli kuitenkin ihan asiallinen tyyppi. Voisi tosin paikoin hieman rajoittaa tuota fanitusintoaan...
Hulkki nyt otat jotain hyvää vastaan, tietty nöyryys on hyvä, mutta ei lavalle mennä sillä asenteella, että anteeksi kun olen olemassa vaan pitää tehdä parhaansa niin kuin tietkin.
En nyt ymmärrä, missä vaiheessa olen ollut siellä lavalla "anteeksi kun olen olemassa" -asenteella? Lavalla oli helvetin hauskaa, enkä ainakaan omasta mielestäni siellä kauheasti nöyristellyt.
Hulksterille ja Villelle onnittelut ja pienet anteeksipyynnöt liian öljyn laittamisesta (onneksi oli niin kireä, ettei haitannut).
Eipä tuossa sinänsä mitään, että parempi tuo virhe oli tehdä Turun kisassa kuin 3 viikon päästä Lahdessa.
 
Joku tuossa kaipaili palkintojenjakopippalo kuvia .. laitetaanpas joitain. Olen pahoillani niiden puolesta, jotka eivät mahtuneet kuvaan. Jos haluatte mun kuvissa keikistellä, ni sijoittukaa ens kerral paremmin ;):D
 

Liitteet

  • 124.jpg
    124.jpg
    84,9 KB · Katsottu: 627
  • 123.jpg
    123.jpg
    81 KB · Katsottu: 652
  • 122.jpg
    122.jpg
    84,7 KB · Katsottu: 656
  • 121.jpg
    121.jpg
    76,9 KB · Katsottu: 777
  • 120.jpg
    120.jpg
    83,2 KB · Katsottu: 840
Hulkki ei kuulu team-pakkotoistoon?:/

Todella laadukkaat kuvat taas saatiin, kiitos siintä Mikelle ja Annielle. Ja änkkärille Hulkki-viteoista.:D
 
Pakkotoisto.com sanoi:
Lisäksi Pakkotoistolta on kisaamassa hurja joukko Bodyfitness mimmejä, laittakaapa mimmit kilpailijakokouksessa Team Pakkotoisto papereihin, niin nähdään kuin moni lopulta on edustamassa forumia.
Eikös Classic BB ollut ensin nimeltään myös miehillä bodyfitness? Noo jos ei ollut mahiksia niin selvä, siintä sen enempiä.
 
tuo markus on kyllä aivan jumalattoman massiivinen kaveri, huh huh. nuo kädet on jotain uskomatonta ja muutenkin yleismassa on perkeleen kova:rock::eek:
 
hyvät oli kuvat ja kiitos siitä...:thumbs:
ainoa asia mikä jäi pikkasen harmittamaan on se että,
ei ollut aivan "tasapuolisesti" kuvattu esim. sarjojen kärkikolmikoita, vaan suosittu selvästi tiettyjä kilpailijoita...:( :nolo:
jes eikä tarvi vetää herneitä nessuun..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom