Turku Body & Fitness 2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuo markus on kyllä aivan jumalattoman massiivinen kaveri, huh huh. nuo kädet on jotain uskomatonta ja muutenkin yleismassa on perkeleen kova:rock::eek:

Tuo on kyllä täyttä totta, voitte vain kuvitella miltä kaveri näyttää normaalioloissa ja valoissa..Aika hassua, että pienestä pehmeydestä (ei ollut todellakaan pahasti pehmeä, kovin terä vain puuttui) rokotettiin noin paljon. Lihasta oli kuitenkin 5-10 kg enemmän kuin muilla -provo- Katsokaa vaikka pohkeita..tai takareisiä..tai etureisiä..tai olkapäitä, selkää, käsiä, epäkkäitä! Missä vielä pitäisi olla pihviä? Ihan sama, mutta kyllä sitä siellä on! Ja kaiken lisäksi rakennekin on ylivoimainen, ehkä yksi Suomen parhaimpia? Toivottavasti Lahdessa annetaan arvoa myös lihaksen määrälle ja laadulle, kyseessähän on kuitenkin laji, jossa lihaksia pitäisi olla mahdollisimman paljon..Uskon, että Markus tuosta lisäksi vielä kiristyy kolmessa viikossa :)
 
Tuon Markuksen ja Jerry O:n kohtaamisesta Lahdessa tulee kyllä mielenkiintoisinta mitä kehoilussa on suomessa pitkiin aikoihin tapahtunut! :rock:

Markus on aivan mieletön ukko, hieman tiukemmaksi ja jos sama jännite pysyy lihaksissa niin voi hyvinkin haastaa Jerryn. Jos silti nyt pitäisi rahansa lyödä vetoa, löisin ne Jerryn puolesta.

Myös mielenkiintoista nähdä kuinka Hulksteri pärjää, paketti näytti lavakuvissa paljon tasaisemmalta kuin aiemmissa kuvissa joissa tietysti yritettiin tuoda niitä tiettyjä lihasryhmiä esiin. :)
 
Bodylehden saitille on tullut bf:n -163cm kuvia.. Tosin hieman pienehköjä :D

Sanoin jo aiemminkin, että sijoitusjärjestys oli mielestäni väärä. Upea viisikko kerta kaikkiaan, mutta itseäni mielytti eniten kilpailijoiden numero 3 ja numero 7 fysiikat! Anniina Krökillä (3) mielettömän upeat vatsapalikat ja muutenkin pyöreät erottuvat lihakset. Tarja Vähäkuopuksella (7) aivan upea rakenne, mieletön vyötärö-hartia -suhde!!!

EDIT:

BTW Todella hyvältä näyttivät Krökin sporttiset lyhyet hiukset!
 
Markuksella on todella paljon potentiaalia tähän lajiin. Hieno suoritus :thumbs: . Jatka samaa rataa Markus. Tsemppiä Lahteen.

Outoa, että BF Masters-sarjalaiset veivät paikkoja yleisen sarjan kilpailijoilta. Varsinkin kun Masterseilla on Lahdessa kuitenkin oma sarjansa.
 
Tuo on kyllä täyttä totta, voitte vain kuvitella miltä kaveri näyttää normaalioloissa ja valoissa..Aika hassua, että pienestä pehmeydestä (ei ollut todellakaan pahasti pehmeä, kovin terä vain puuttui) rokotettiin noin paljon. Lihasta oli kuitenkin 5-10 kg enemmän kuin muilla -provo- Katsokaa vaikka pohkeita..tai takareisiä..tai etureisiä..tai olkapäitä, selkää, käsiä, epäkkäitä! Missä vielä pitäisi olla pihviä? Ihan sama, mutta kyllä sitä siellä on! Ja kaiken lisäksi rakennekin on ylivoimainen, ehkä yksi Suomen parhaimpia? Toivottavasti Lahdessa annetaan arvoa myös lihaksen määrälle ja laadulle, kyseessähän on kuitenkin laji, jossa lihaksia pitäisi olla mahdollisimman paljon..Uskon, että Markus tuosta lisäksi vielä kiristyy kolmessa viikossa :)
Kyllä ne sijoitukset oikein menivät. Voittaja oli tasaisen kova ja varsin kireässä kunnossa. Rakenne Markuksen vahvuuksia ei ole, mutta sitä pystyy paikkaamaan poseerauksissa ja Maken selkäposet loksahti hyvin nyt kohdalleen. Tähtäin Makella on ollut varmasti alusta saakka SM, joten ei mitään hätää vielä, tullaan näkemään hurjat massat kireyden lisäksi Lahdessa.

87,5kg tulee olemaan äärimmäisen kova sarja, odotan mielenkiinnolla.
 
Onnittelut Painille, Kaisalle ja Hulkille, sekä luonnollisesti muillekin kisaajille!
 
Onnittelut Painille, Kaisalle ja Hulkille, sekä luonnollisesti muillekin kisaajille!

Kiitos paljon (mikäli tuo ensimmäinen tarkoitti mua!). Tosin onnittelut mun kohdalla ovat turhia.
 
Kiitos paljon (mikäli tuo ensimmäinen tarkoitti mua!). Tosin onnittelut mun kohdalla ovat turhia.

Kyllä se Sua tarkoitti! Kova suoritus Teiltä kaikilta.
 
Ylistetään tuota Heinäsen Markusta vielä sen verran, että kaiken muun lisäksi Markus on äärimmäisen tyylikäs kilpailija. Sopivan itsevarma, näyttävä ja kovin charmikas. Kiinnitin huomiota, että Markus tais olla yksi niistä harvoista, jotka pitää anatomisissa vanhan tyylin mukaan kantapäät yhdessä. Pidä se, tosi tyylikästä. Mun silmää ei miellytä toi harallaan tököttäminen anatomisissa.


Edit. Lisäsin liitteiksi :D anatomiset edestä ja takaa. Tuosta kuvasta näkee, mitä tarkoitin tuolla kantapäät yhdessä jutulla.
 

Liitteet

  • 130.jpg
    130.jpg
    61 KB · Katsottu: 1 157
  • 131.jpg
    131.jpg
    51,4 KB · Katsottu: 1 101
Markuksen koipikin on ilmeisesti toipunut tosi hyvin, kun ei takaposeissa näy mitään jälkiä taannoisesta prätkäonnettomuudesta.
 
Markus H. on kyllä aevan ehana...:worship: Ai niin ja Inkeri Salminen, voi härre gud että osaa olla mahtava ilmestys! Kyllä silmä todellakin lepää! On muuten upeita kehisnaisia meillä täällä Suomen maalla.
 
Oman salin miestä on pakko kehua. Kuulin viikko sitten että tämä lupaavan mallinen kaveri on menossa kisoihin. Ikää ilmeisesti noin 19v.
Mulla on mielikuva siitä kun tämä nuori mies asteli ekoja kertoja salille kun aikoinani pidin omaa kuntsaria.
Luonnossa kaverin hartia - vyötärö suhde on silmiinpistävän komea.
Tulevaisuuden lupaus genetiikaltaan.

kuvaa en saanut tähän mutta linkki on siinä alla.:)

http://www.pakkotoisto.com/index.ph...ng/Turku2006/Bodybuilding/Turku2006body19.jpg
 
Onnea sikana Jonnalle ja Faidralle jotka yllättivät täysin!!! Faidran fysiikka on tosi hyvänmallinen!!

Kata,Marianne,Päivi ja Riikka oli myös miellettömiä!!

jatkoon päässeiden sarjat oli tosi kovia.

erityiskiitokset Mariannelle ,Murulle/SH ,Anssille,Pirrelle Jukka K:lle ja Marjutille kommenteistanne :haart:

Sekä Mikelle,Jaanalle,Inkerille ja Valmentajapariskunnalleni jotka ovat minulle kaikkein rakkaimpia!:love:

Moni tyttö oli hienossa kunnossa joiden nimiä en kuollakseni muista.

Yleisöstä kuului muutamat ihanat kannustushuudot joita en tule unohtamaan.:haart:

Heinänen,Ville,Mane,Inkeri,Suvi,Pro Pain ja Hulkki oli upeita!!!Kaikkea hyvää jatkoonne!



Minä ja kehoni luovuttivat dieetin lopussa kun olisi pitänyt repiä.Hyvä opetus,tästä oppineena LP jatkaa kaikessa hiljaisuudessa ja tsemppaa kaikkia jatkoon päässeitä.:rock:
 
Oman salin miestä on pakko kehua. Kuulin viikko sitten että tämä lupaavan mallinen kaveri on menossa kisoihin. Ikää ilmeisesti noin 19v.
Mulla on mielikuva siitä kun tämä nuori mies asteli ekoja kertoja salille kun aikoinani pidin omaa kuntsaria.
Luonnossa kaverin hartia - vyötärö suhde on silmiinpistävän komea.
Tulevaisuuden lupaus genetiikaltaan.

kuvaa en saanut tähän mutta linkki on siinä alla.:)

http://www.pakkotoisto.com/index.ph...ng/Turku2006/Bodybuilding/Turku2006body19.jpg

Joo, tällä kaverilla oli kyllä komea tuplat edestä -poseeraus. Muuten hieman haahuili lavalla, näytti siltä, että esiintymistä ei ollut malttanut paljon harjoitella. Vaikka onkin ekat kisat, niin kyllä sen huomaa jos on treenannut esiintymistä.

Miten muuten sijoittui? Jouduin lähtemään ennen palkintojenjakoa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom