Turha rahanmeno pois!!! lisäravinteet..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänne kun kirjotat oman mielipiteen niin heti tulee vittuilua :D:D No ei se mitään :)

Hetkinen, missäs se vittuilu on? Ketjun aiheena on "turha rahanmeno pois" ja ajattelit ostaa tuotetta, jonka kaikki ainesosat olet aikaisemmin todennut toimimattomiksi. Mielestäni ihan aiheellista huomauttaa asiasta, etteivät rahasi mene hukkaan.

Hetkinen, missäs se vittuilu on? Ketjun aiheena on "turha rahanmeno pois" ja ajattelit ostaa tuotetta, jonka kaikki ainesosat olet aikaisemmin todennut toimimattomiksi. Mielestäni ihan aiheellista huomauttaa asiasta, etteivät rahasi mene hukkaan.

Juu hyvä huomautus oli :)

kokeilukäytössä nyt american mass blast (prisma, 45e) ja fastin maito90 (prisma, 21.50)

mass blastia ennen reeniä ja reenin jälkee maito90 kanssa, nyt pitäis lihasmassan lähteä nousuun vilkkaasta aineenvaihdunnasta ja kovasta reenauksesta huolimatta!

p3rc3ption:

Ootko kokeillut jo tuota toukokuun lopulla postaamaasi massanlisääjää? Onko maku kohdillaan? Ihan vaan siksi että tuota soijaa kun on yksi jos toinenkin haukkunut...

Resepti on mielenkiintoinen ja aattelin kokeilla kunhan tästä massankeruu syys-talvella alkaa.

En oo kokeillu kun se osoittautu hieman monimutkaseks toteuttaa.. ajatus on kuitenkin jossain hamassa tulevaisuudessa jäljitellä ravintoainesaantia jakamalla jauhot eri juomiin:
ennen reeniä -> hera:malto = 1:1
reenin jälkeen -> hera:malto = 1:1
ennen yöunia -> hera:maito:soija:dekstro = 1 : 1 : 1 : 1

Siihen sitten päälle vielä energiapitoiset ruuat tasapainottamaan suurempaa proteiinin lisäravinnemäärää.

Ehttoota. Pikkuisen aiheesta sivuten, että miksei tuolla p-storessa enää ole niitä valmiiksi laitettuja settejä? Muistanko aivan väärin, vai oliko siellä joskus niitä valmiiksi laitettuja settejä, että aloittelijoille oli joku kokeilu satsi ja makso päälle parikymppiä? Tai sitten vaan en löydä. Tekis mieli syksyä varten tässä ostaa (aloittelija ja opiskelija olen) kun nyt on saanu diettailtua läskejä poikkeen.

Kävin toki salilla tuossa keväästä kesään asti ja nyt oon taas lenkkeilly ja saanu pudotettua edelleen painoa, mutta kehosta näkee, että on muutosta tapahtunut. Heraako sitä kannattaa ostaa ja mitä muuta? Ei mitään turhaa kiitos, topicin nimikin onneksi on turha rahanmeno poikkeen ni ei tuu turhia ehdotuksia :D Se malto on käsittääkseni hiilareita, mutta eikös sitä saa normaalista ruuastakin ihan tarpeeks? Vai onko nämä hiilarit niitä ns. hyviä hiilareita? Valistakaa hieman, jos joku kehtaa ja tekee mulle satsin ku piru ku ei enää oo niitä valmiiksi laitettuja satseja tuolla p-storessa :(

Se malto on käsittääkseni hiilareita, mutta eikös sitä saa normaalista ruuastakin ihan tarpeeks?

Malto on periaatteessa mukana siellä insuliinitasojen nostamiseksi (jotta proteiinin aminohapot saadaan heti imeytettyä kehoon) ja lihasten energiavarastojen täydentämiseksi. Jälkimmäiseen riittää tietenkin normaali ruokakin ja tiedä sitten kuinka tarpeellinen tuo insuliinipiikkikään on, jos on jo esimerkiksi ennen treeniä tai treenin aikana hörppinyt proteiinia.

Insuliinilla on myös yksi anabolisimpia hormoneita, joten sitä kautta sillä nousseella insun määrällä voisi olla tehtävänsä palarissa..

E: siis niin maltolla

Ehttoota. Pikkuisen aiheesta sivuten, että miksei tuolla p-storessa enää ole niitä valmiiksi laitettuja settejä? Muistanko aivan väärin, vai oliko siellä joskus niitä valmiiksi laitettuja settejä, että aloittelijoille oli joku kokeilu satsi ja makso päälle parikymppiä? Tai sitten vaan en löydä. Tekis mieli syksyä varten tässä ostaa (aloittelija ja opiskelija olen) kun nyt on saanu diettailtua läskejä poikkeen.

Kävin toki salilla tuossa keväästä kesään asti ja nyt oon taas lenkkeilly ja saanu pudotettua edelleen painoa, mutta kehosta näkee, että on muutosta tapahtunut. Heraako sitä kannattaa ostaa ja mitä muuta? Ei mitään turhaa kiitos, topicin nimikin onneksi on turha rahanmeno poikkeen ni ei tuu turhia ehdotuksia :D Se malto on käsittääkseni hiilareita, mutta eikös sitä saa normaalista ruuastakin ihan tarpeeks? Vai onko nämä hiilarit niitä ns. hyviä hiilareita? Valistakaa hieman, jos joku kehtaa ja tekee mulle satsin ku piru ku ei enää oo niitä valmiiksi laitettuja satseja tuolla p-storessa :(

muistaakseni jossain threadissa on nuo vieläkin tallessa, ne vaan pitää tilailla erikseen. itse threadin totuudet tuskin ovat mihinkään muuttuneet vaikka niitä ei valmiina pakettina tarjotakaan p-storessa....

En oo kokeillu kun se osoittautu hieman monimutkaseks toteuttaa.. ajatus on kuitenkin jossain hamassa tulevaisuudessa jäljitellä ravintoainesaantia jakamalla jauhot eri juomiin:
ennen reeniä -> hera:malto = 1:1
reenin jälkeen -> hera:malto = 1:1
ennen yöunia -> hera:maito:soija:dekstro = 1 : 1 : 1 : 1

Siihen sitten päälle vielä energiapitoiset ruuat tasapainottamaan suurempaa proteiinin lisäravinnemäärää.

Miksi nopeita hiilareita nukkumaan mennessä???

Miksi nopeita hiilareita nukkumaan mennessä???

Unen aikaiselle elimistön korjautumiselle ja kuona-aineiden poistolle yön ensimmäinen puolisko on tärkeintä (syvän unen suhteellisen suuri osuus unikierrossa), joten sitä ajatellen on otollista saada ennen nukkumaanmenoa monipuolisesti rakennusaineita (proteiinia) lihaksien kasvua edistämään.

Syvän unen aikana ruuansulatustoiminnot ovat päiväkiertoon nähden kuitenkin minimissä (veri kiertää korjaamassa lihaksistoa!), joten on hyvä olla nopeita hiilihydraatteja, jotka parantavat proteiinin imeytymistä.

Hmm. Tätä kun lukee niin voisi kyllä tuon kalliin Muscle+:n vaihtaa Malto+whey+kreatiini. Näyttäisi tulevan helvetin paljon halvemmaksi...

Joo, itse luin tämän ketjun kokonaan just ja taidanpa itsekin vaihtaa nyt palkkarit halvempaan. Olen vuoden käyttänyt palautusjuomana Evolution Phase 3:sta (jäsenhinta 19,10 e). Olinkin aikeissa nyt ruokatunnilla käydä hakemassa pussin, mutta empäs haekaan. Sitä vastoin haen pussin UFS maltoa (3,90e) ja sekoittelen itse palkkarin tänään. Kaapista löytyy avaamaton pussi Evolution Whey 1:stä.

Laskin samantien vähän suhteita ja sain hinnaksi seuraavaa: Valmis Phase 3 palkkari maksaa 1,90 e/annos. Näitä em maltoa ja heraa sekoittelemalla samassa suhteessa (että saadaan siis saman verran proteiinia 35g ja maltoa 33g) saan hinnaksi annokselle 90senttiä. Kreatiinia ajattelin nakata sekaan 5g mutta se on niin halpaa, että en sitä hintaan edes laskenut.

No, glutamiini jää nyt pois, mutta ei kait se (kaikkien tutkimusten mukaan) niin aivan järjettömän tärkeää ole (ja onhan siinä whey 1:sen aminohappoprofiilissa kuitenkin mukana glutamin acid?)??

Nyt tietenkin hera-isolaatti muuttuu hera-konsentraatiksi ja eikö konsentraati ole hitaampaa? ja kuinkahan paljon hitaampaa? Eli onkohan sillä nyt ratkaisevaa merkitystä, kun hinta on kuitenkin reilusti halvempi. Minun treenaustahdilla säästöä tulisi näin 15-20 euroa kuukaudessa. Tietysti enemmän jos tuon Evolutionin vaihtaa myöhemmin halvempaan heraan (vinkkejä?).

Olenkohan tässä nyt oikeilla jäljillä. Olen siis vielä kohtuulisen aloittelija. olen noin vuoden nyt treenaillut..

Joo, itse luin tämän ketjun kokonaan just ja taidanpa itsekin vaihtaa nyt palkkarit halvempaan. Olen vuoden käyttänyt palautusjuomana Evolution Phase 3:sta (jäsenhinta 19,10 e). Olinkin aikeissa nyt ruokatunnilla käydä hakemassa pussin, mutta empäs haekaan. Sitä vastoin haen pussin UFS maltoa (3,90e) ja sekoittelen itse palkkarin tänään. Kaapista löytyy avaamaton pussi Evolution Whey 1:stä.

Laskin samantien vähän suhteita ja sain hinnaksi seuraavaa: Valmis Phase 3 palkkari maksaa 1,90 e/annos. Näitä em maltoa ja heraa sekoittelemalla samassa suhteessa (että saadaan siis saman verran proteiinia 35g ja maltoa 33g) saan hinnaksi annokselle 90senttiä. Kreatiinia ajattelin nakata sekaan 5g mutta se on niin halpaa, että en sitä hintaan edes laskenut.

No, glutamiini jää nyt pois, mutta ei kait se (kaikkien tutkimusten mukaan) niin aivan järjettömän tärkeää ole (ja onhan siinä whey 1:sen aminohappoprofiilissa kuitenkin mukana glutamin acid?)??

Nyt tietenkin hera-isolaatti muuttuu hera-konsentraatiksi ja eikö konsentraati ole hitaampaa? ja kuinkahan paljon hitaampaa? Eli onkohan sillä nyt ratkaisevaa merkitystä, kun hinta on kuitenkin reilusti halvempi. Minun treenaustahdilla säästöä tulisi näin 15-20 euroa kuukaudessa. Tietysti enemmän jos tuon Evolutionin vaihtaa myöhemmin halvempaan heraan (vinkkejä?).

Olenkohan tässä nyt oikeilla jäljillä. Olen siis vielä kohtuulisen aloittelija. olen noin vuoden nyt treenaillut..

itse olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että ei ole yhtään mitään väliä. onko se sit 30sek(?!?) nopeemmin se isolaatti verenkierrossa vai ei.... mitään tutkimustulostahan noista ei ole, mutta silti nuo lisävalmistemyyjät tahtovat markkinoida noita hienompia jauhoja (joista varmaan saadaan isompi voitto)...

pidän tärkeempänä että muut ruokailut sit sisältää proteiinia yms, tällä on ainakin itsellä ollut suurempi merkitys kuin palkkarin heran käsittelyllä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom