Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ok, jos haluaa kätevyyttä/helppoutta elämään ja on siitä valmis maksamaan (mä olen nykyään, yhä enemmän ja enemmän, valmis maksamaan siitä, että saan lisää vapaa-aikaa), niin sitten myös protupatukat ja valmiit sekoitukset
Itse vedän saman setin, mutta funlightiin.Jos palautusjuomaa ajattelit, niin osta heran lisäksi maltoa, yhteensä tosiaan se 20 tulee hintaa. Desi molempia ja vettä loput niin palkkari on valmis.
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/kalaoljy.htmlOnko jollain heittää mitään yksinkertaistettua faktatietoa, miksi noita kalaöljyjä kannattaa käyttää?
Kiitoksia! Nyt menee vähän mutta maistuuko kalaöljy läpi, jos sitä lisää esim. palautusjuomaan, iltarahkaan tai normaaliin ruokaan?
maistuuko kalaöljy läpi, jos sitä lisää esim. palautusjuomaan, iltarahkaan tai normaaliin ruokaan?
Sanokaapa nyt että mitkä lisäravinteet on oikeasti hyviä ja mitkä pelkkää rahastusta.. Asia jakaa varmasti paljon mielipiteitä, mut sit intetään lopputulokseen asti!! :D
Eli yksinkertaisesti: Mitä kannattaa ostaa, jotta saa hyvät tulokset?
Entä tehonlisääjistä? Sama homma..
KOKEMUKSIA?!?
:kippis1:
Niita kapseleita saa kiskoa aika paljon, jotta irtoaa hyvat maarat omegoja... Eiko Suomesta loydy maustettua versiota? Itse vedan Nature's Aid -lafkan sitruunaoljylla maustettua kalaoljya: Teelusikallisesta irtoaa 1605mg omegoja, joista EPAa 825mg ja DHAta 550mg.
Maku? Siina on pieni fisun sivumaku, mutta paaasiassa maistuu sitruunaiselta. Bueno.
ootteko koskaan ees maistanu hera + panimosokeri - yhdistelmää?
väitän että paljon parempaa kuin valmiiks sekotettujen keinotekoiset aromit. vähän niin kuin makeata kermaa joisi :haart:
Mistä olet tuota panimosokeria ostanut, jos saa udella? Kyselin monestakin kaupasta eikä tuntunut olevan myynnissä oikein missään.
NORMAALIA SOKERIA DILLE! xD
Ainakin Prismoista ja erinäisistä luontaistuotekaupoista.Mistä noita American-sarjan tuotteita muuten nykyään saa vanhan Pakkiskaupan mentyä nurin?