Turha rahanmeno pois!!! lisäravinteet..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:rolleyes:

ai niin, ite oot...

Nojoo, myönnän ;D
Mutta jos panimosokeria menet kaupasta hakemaan niin kyllä se aina ihan normisokerina myydään :D

Ei muuten juffe myydä, vaan justiin panimosokerin nimellä (lukee pussin kyljessä) ja yleensä siellä osastolla, jossa on kotiolut ja -viinipaketteja. Nojoo, voi olla niiden pöytäsokeripakettienkin (sakkaroosia, ei dekstroosia) vieressä.

Mulle ei mikään sokeri tule kyseeseen palautusjuomassa. Tulee aivan liian imelää ja panimosokeri taitaa olla vielä pöytäsokeriakin makeampaa, yäk. Siksi malto on hyvä palautusjuomaan, kun ei maistu juuri miltään.

Ei muuten juffe myydä, vaan justiin panimosokerin nimellä (lukee pussin kyljessä) ja yleensä siellä osastolla, jossa on kotiolut ja -viinipaketteja. Nojoo, voi olla niiden pöytäsokeripakettienkin (sakkaroosia, ei dekstroosia) vieressä.

Mulle ei mikään sokeri tule kyseeseen palautusjuomassa. Tulee aivan liian imelää ja panimosokeri taitaa olla vielä pöytäsokeriakin makeampaa, yäk. Siksi malto on hyvä palautusjuomaan, kun ei maistu juuri miltään.

Nuorilta kiljunvääntämisajoilta muistin vain tuon, en lähde siitä sen enempää väittelemään :D

Malto on kyllä vähemmän makeaa kuin glukoosi (luonnollisesti) ja tietääkseni ei ihan niin pahaa insuliinipiikkiä kuitenkaan aiheuta kuin pelkkä glukoosi yksinään.

En oo mikään lisäravinne expertti, mutta meikä vetää Pro Gaineria Nutri Plus + kreatiini + Berocca + Omega3 + Magnessium, kertokaa joku viisaampi kannattaisko tosta jotain vaihtaa ja puuttuuko jotain, ihan menee kamppailulajit + punttis + lenkki lähinnä mun treenit..jos joku olis sen verta ystävällinen et viittis kommata niin loppuis tää mun pään särky näitten asioiden kanssa. Kiitos!

Moi

Sellanen kysymys että kun täällä puhutaan fastin herasta niin ajaako tuo whey saman asian, jos maltoihin sekottaa? Ite oon tollasta pakettia käyttäny, kaverin neuvomana. vai onko se vaan niin paljon kalliimpaa ettei sitä kukaan viitsi ostaa. Onko makueroja sitten olemassa vai mikä siinä maksaa.

Moi

Sellanen kysymys että kun täällä puhutaan fastin herasta niin ajaako tuo whey saman asian, jos maltoihin sekottaa? Ite oon tollasta pakettia käyttäny, kaverin neuvomana. vai onko se vaan niin paljon kalliimpaa ettei sitä kukaan viitsi ostaa. Onko makueroja sitten olemassa vai mikä siinä maksaa.

Siis Whey=hera, eli sama asia siis.

Riippuu mikä öljy on kyseessä. Esim. Vitamarin sitruunanmakuisessa kalaöljyssä ei munkaan äärimmäisen herkkiin ja nirsoihin makunystyröihin maistu mikään muu kuin sitruuna (ts. ei pienintäkään kalaisaa sivumakua), joten heti kun nää kalaröyhtäyksia aiheuttavat kapselit loppuu, siirryn tohon öljyyn ja kaadan sitä kyllä varmasti iltarahkaan.

Mistä tuota Vitamarin öljyä saa? Kapseleihin en mielelläni turvautuisi, kun maksavat enemmän ja opiskelijabudjetilla mennään :jahas:

Ok, oon vaan aina miettiny ku fastilla on tosiaan toi hera80 kans olemassa nii miten se eroo whey3sta sitten.
- Whey3
- Hera80

Whey3:lla on parempi aminohappoprofiili. Eli se on hifimpää ja toimii vähän paremmin, tosin ei niissä ainakaan tuon osalta mitään suurta eroa ole.

Mistä tuota Vitamarin öljyä saa? Kapseleihin en mielelläni turvautuisi, kun maksavat enemmän ja opiskelijabudjetilla mennään :jahas:

Itse en ole viela kertaakaan ostanut kyseista tuotetta, mutta kuuklalla loytyisi netista lafkoja, jotka sinulle sen varmasti toimittavat.

Leusiini ja glutamiini ovat minun mielestäni parhaimmat lisäravinteet lisättynä palautusjuomaan. Kaikkien aikojen paras "lisäravinne" mun mielestä on ollut MDY:n stack II ja GABA.

Luonteistuotekaupasta helpoimmin. Tulee myös halvemmaksi kuin kapselit sekä kaikin puolin tukee elämää enemmän.

Itse lopetin malton ostamisen, jotenkin tuntuu älyttömältä maksaa hiilihydraatista kun sitä saa ihan tarpeeksi normaalista ruuasta. Treenin jälkeen sekoitan herat maitoon ja samalla syön hedelmän tai kaksi. Tunnin päästä sitten syön normaalin ruuan.

Itsellä on tällä hetkellä vain herat, omegat ja vitamiinit.

Itse käytän palautusjuomana American Pro Wheyta 800g 11€ ja Fastin Maltoa 1kg 6€ sekotussuhteena 1:1. Riittää pitkäksi aikaa ja on halpaa. Käytän myös kalanmaksaöljyä.

Luonteistuotekaupasta helpoimmin. Tulee myös halvemmaksi kuin kapselit sekä kaikin puolin tukee elämää enemmän.
Tää pisti heti silmään varsinkin kun olin juuri kuullut Tyrnimaito Petterin haastattelun :lol2: "Nää mun tuotteet tukee elämää :david: "

Itsekin ostan nestemäistä, ei siinä :thumbs:

.
KalaVita 100kpl (EPA 430mg DHA 290 /2kpsl) 5€
.

Tollasii tarttu viimeks mukaan ja noilla nyt muutaman kuukauden pärjäilee komeesti.

Mistäs noita noin halvalla saa? Tai ainakin olettaisin että on halpaa. Ikinä ei oo kalaöljyä tullut vedeltyä mutta se voisi olla seuraava minkä ottaisi mukaan, ja joku suht. halpa purkki pitäisi löytää kokeiluun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom