Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ai niin, ite oot...
Ei muuten juffe myydä, vaan justiin panimosokerin nimellä (lukee pussin kyljessä) ja yleensä siellä osastolla, jossa on kotiolut ja -viinipaketteja. Nojoo, voi olla niiden pöytäsokeripakettienkin (sakkaroosia, ei dekstroosia) vieressä.
Mulle ei mikään sokeri tule kyseeseen palautusjuomassa. Tulee aivan liian imelää ja panimosokeri taitaa olla vielä pöytäsokeriakin makeampaa, yäk. Siksi malto on hyvä palautusjuomaan, kun ei maistu juuri miltään.
Moi
Sellanen kysymys että kun täällä puhutaan fastin herasta niin ajaako tuo whey saman asian, jos maltoihin sekottaa? Ite oon tollasta pakettia käyttäny, kaverin neuvomana. vai onko se vaan niin paljon kalliimpaa ettei sitä kukaan viitsi ostaa. Onko makueroja sitten olemassa vai mikä siinä maksaa.
Riippuu mikä öljy on kyseessä. Esim. Vitamarin sitruunanmakuisessa kalaöljyssä ei munkaan äärimmäisen herkkiin ja nirsoihin makunystyröihin maistu mikään muu kuin sitruuna (ts. ei pienintäkään kalaisaa sivumakua), joten heti kun nää kalaröyhtäyksia aiheuttavat kapselit loppuu, siirryn tohon öljyyn ja kaadan sitä kyllä varmasti iltarahkaan.
Siis Whey=hera, eli sama asia siis.
Mistä tuota Vitamarin öljyä saa? Kapseleihin en mielelläni turvautuisi, kun maksavat enemmän ja opiskelijabudjetilla mennään :jahas:
Mistä tuota Vitamarin öljyä saa? Kapseleihin en mielelläni turvautuisi, kun maksavat enemmän ja opiskelijabudjetilla mennään :jahas:
Tää pisti heti silmään varsinkin kun olin juuri kuullut Tyrnimaito Petterin haastattelun :lol2: "Nää mun tuotteet tukee elämää "Luonteistuotekaupasta helpoimmin. Tulee myös halvemmaksi kuin kapselit sekä kaikin puolin tukee elämää enemmän.
.
KalaVita 100kpl (EPA 430mg DHA 290 /2kpsl) 5€
.
Tollasii tarttu viimeks mukaan ja noilla nyt muutaman kuukauden pärjäilee komeesti.